Lillefrø15
Forumet er livet
Så braOki dag har jeg eggløsning
yeeey...
Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braOki dag har jeg eggløsning
yeeey...
Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
Lykke tilHadde helt klart EL i går... da får en bare legge inn noen ekstra aksjer i dag å krysse beinaå håpe at denne gangen sitter spiren bedre
<3
TakkLykke til
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Ja... Håper bare spiren kan klamre seg litt bedre fast denne gangenSpennende tid nå.
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Det håper vi påJa... Håper bare spiren kan klamre seg litt bedre fast denne gangenhvordan går det med deg ?
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Må håpe det fungerer på første forsøk med proveraDet håper vi på.
Går bedre med meg, bare veldig hormonell pga provera tabletter.. :/
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Ja, håper jeg åMå håpe det fungerer på første forsøk med proverai dag er jeg små kvalm og varm i kroppen, til tross for at det er regn og kaldt ute.
Har ikke noen plan om å teste så tidlig denne gangen i og med at der endte med kjemisk forrige gang. Onsdag om en uke er planen. Så får se om jeg greier å holde meg til da, eller om testet overvinnerJa, håper jeg å. Takk for det
.
Ja, det høres jo bra ut det. Håper du tester positivt om noen dager
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Heier på deg8 dpo. Tisser tisser å tisser. Kvalm halve dagen. Svimmel. Håper virkelig at testene blir positiv når den tid kommer. Hvis ikke Bør jeg nok oppsøke lege for uvi testing
Blir kjempe spennende. Håper bare den blir positiv. Kommer på skuffelsen over negative tester før forrige graviditet.Krysser fingrene for at du har en spire som klorer seg fast! Blir spennende med testing om noen dager![]()
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Håper det er en liten som klorer seg fast, som bare skal plage deg litt i 9 mnd8 dpo. Tisser tisser å tisser. Kvalm halve dagen. Svimmel. Håper virkelig at testene blir positiv når den tid kommer. Hvis ikke Bør jeg nok oppsøke lege for uvi testing