Prøver på nr 2.

Dagens og gårsdagens test. Klart sterkere i dag. Så i kveld blir det homping til tross for varmen :)

Vedlegg

• 20140709_150818.jpg
    20140709_150818.jpg
    66,5 KB · Visninger: 29
Hadde helt klart EL i går... da får en bare legge inn noen ekstra aksjer i dag å krysse beina ;) å håpe at denne gangen sitter spiren bedre :) <3

Vedlegg

• 20140710_080143.jpg
    20140710_080143.jpg
    511,3 KB · Visninger: 24
4 dpo i dag.... så kjedelig å vente, er jo så spent. Har litt små symptomer. Mindre utflod enn forige pp. Kanskje :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Feil 3 dager sikker på at det var søndag. Kroppen sender tulle signaler. Håper de blir virkelige symptomer om noen dager :)

5dpo i dag. Har ikke helt troen denne pp :/

6 dpo kløe i brystene, strammer seg helt nede når jeg nyser. Litt øm i brystvortene, varm. Men det er jo varmt også haha. ..

Ja... Håper bare spiren kan klamre seg litt bedre fast denne gangen :) hvordan går det med deg ?

Det håper vi på❤️.

Går bedre med meg, bare veldig hormonell pga provera tabletter.. :/

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Det håper vi på❤️.

Går bedre med meg, bare veldig hormonell pga provera tabletter.. :/

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Må håpe det fungerer på første forsøk med provera :) i dag er jeg små kvalm og varm i kroppen, til tross for at det er regn og kaldt ute.

Må håpe det fungerer på første forsøk med provera :) i dag er jeg små kvalm og varm i kroppen, til tross for at det er regn og kaldt ute.

Ja, håper jeg å:). Takk for det:).

Ja, det høres jo bra ut det❤️. Håper du tester positivt om noen dager:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja, håper jeg å:). Takk for det:).

Ja, det høres jo bra ut det❤️. Håper du tester positivt om noen dager:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
Har ikke noen plan om å teste så tidlig denne gangen i og med at der endte med kjemisk forrige gang. Onsdag om en uke er planen. Så får se om jeg greier å holde meg til da, eller om testet overvinner ;)

8 dpo. Tisser tisser å tisser. Kvalm halve dagen. Svimmel. Håper virkelig at testene blir positiv når den tid kommer. Hvis ikke Bør jeg nok oppsøke lege for uvi testing ;)

8 dpo. Tisser tisser å tisser. Kvalm halve dagen. Svimmel. Håper virkelig at testene blir positiv når den tid kommer. Hvis ikke Bør jeg nok oppsøke lege for uvi testing ;)

Heier på deg:). Håper du tester positivt om noen dager:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Krysser fingrene for at du har en spire som klorer seg fast! Blir spennende med testing om noen dager :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Krysser fingrene for at du har en spire som klorer seg fast! Blir spennende med testing om noen dager :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Blir kjempe spennende. Håper bare den blir positiv. Kommer på skuffelsen over negative tester før forrige graviditet.

Håper det er en liten som klorer seg fast, som bare skal plage deg litt i 9 mnd :D

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Back
Topp