Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det gjør viVi krysser fingrer for hverandre.
.
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Tusen takkmasse lykke til![]()
Har lagt inn aksjer annen hver dag +to dager på rad nå. Så tviler på humping i kveld, men håper det holderSynes egentlig dagens ser positiv ut også jeg, men LH er nok på vei ned jaJeg hadde også to veldig klart sterke og positive to dager, og så og en mindre sterk, men positiv dagen etter, denne syklusen. Vil tro morgendagens er negativ for deg
Happy humping!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Annenhver dag skal holde i massevis! Det kan være EL er på første dag med negativ da, så jeg ville nok ha prøvd og lagt inn noen sikkerhetsaksjer i morgen.Har lagt inn aksjer annen hver dag +to dager på rad nå. Så tviler på humping i kveld, men håper det holder
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
I morgen blir detAnnenhver dag skal holde i massevis! Det kan være EL er på første dag med negativ da, så jeg ville nok ha prøvd og lagt inn noen sikkerhetsaksjer i morgen.![]()
Da skal du være godt dekka! Krysser fingrene for at spira sitterI morgen blir detvar stiv og øm over høyre eggleder ca i går. Så håper den var da, men skal passe på å legge inn nye aksjer
Ja håper detDa skal du være godt dekka! Krysser fingrene for at spira sitter
El prøven i dag
Ja svakere i dag så da er jeg helt sikker på at jeg er 1 eller 2 dpoKjempe fin! Da er du igang![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
JaDpo er en spennende tid![]()
Sent from my iPhone using BV Forum