Håper jeg og, men har en følelse på at det ikke er min pp så håper det er din.Håper det er en liten som klorer seg fast, som bare skal plage deg litt i 9 mnd![]()
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg og, men har en følelse på at det ikke er min pp så håper det er din.Håper det er en liten som klorer seg fast, som bare skal plage deg litt i 9 mnd![]()
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Søta. Håper du får en positiv overraskelse snartHåper jeg og, men har en følelse på at det ikke er min pp så håper det er din.
Ja enn om det kunne blitt en baby boooom denne mnd å det har klaffet for alle. Det kunne vi kalt ett mirakel, eller ett fenomen som skjer så sjeldent at det ikke er registrert lignende tilfellerSøta. Håper du får en positiv overraskelse snart
<3februar 2011<3
exu mai 2014![]()
Spennende11 dpo i dag. Lite symptomer så tviler litt på at det klaffer denne pp. Men håper jo på et positivt resultat![]()
Ja. Tenkte å teste en i morgen. Bare for å se om det kanskje er noe håp.. krysser fingrene. Murrer godt i magen.Spennende
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Takk det sammeVi får håpe det klaffer med begge. Hadde vært koselig å havne på samme terminforum som deg
Håper testen blir positiv på fredag og tr holder seg borte12 dpo negativ test i dag. Men det er jo det jeg har følt de siste dagene. Men håpet litt lell. Er vel bare å vente på tanta. Får teste på fredag hvis ikke tanta kommer i løpet av torsdag. Hun bruker å være presis.
Kjenner ingen symptomer nå som jeg greier å slappe av litt. Får håpe det klaffer bedre i neste pp. Da skal jeg prøve å slappe av mere, og ikke stresse slik med prøvingen. Bare sjekke at vi treffer el. Å la ting gå sin gang. Litt mer humping for morro skyldHåper testen blir positiv på fredag og tr holder seg borte
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Ja satser på full klaff denne pp. Har troen jeg altsåDa er det bare å legge inn aksjer og satse på at spiren sitter denne pp. Og så krysser vi fingrene for at du, jeg og Lillefrø ++ snart kan flytte over til mai-terminforumet![]()
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app