Vogntråd

Vi hadde Baby Jogger City Elite med de to første, og har vært super fornøyd med den! En drøm å trille ❤️ det gjør helt vondt i hjerte mitt at ikke Baby Jogger har en lik i tvillingvogn - for da hadde jeg lett valgt den igjen. Den babyjogger har som tvillingvogn har etter min øyne for dårlige hjul.

Utvalget av tvillingvogner med liggedel er utrolig snevert, så ligger vel an til at det blir Bugaboo Donkey 5 her i huset. Hvis ikke Thule kommer ut med en ny versjon av sin Urban Glide duo 2 som gir mulighet for to liggedeler.. eller Baby Jogger lanserer en City Elite for tvillinger.. lov å håpe :happy8
 
Har en søskenvogn (Bugaboo Donkey) som jeg kjøpte før første mistet. En venninne låner den nå. Den var det bare en babydel og to sittedeler til, men var så usannsynlig heldig at jeg fant en ekstra babydel i riktig farge (ikke såå vanlig farge, blue Melange) på Finn, så jeg tok sjansen på at dette skal gå bra, og kjøpte den med en gang.
 
Jeg har en Cybex balios S som jeg kjøpte som ren sportsvogn til gutten vår. Usikker hvordan den er med bag på, må event kjøpe en bag. Syns den er veldig god å trille og blir liten sammenlagt.
 
Vurderer søskenvogn, men vanskelig se for seg behovet på forhånd. Samtidig som jeg gjerne vil ha det vi trenger i hus fra start også. Blir 25 mnd mellom dem. Noen som kjenner til uppababy vista?
 
Jeg hadde rene vognparken tidligere, men har solgt unna litt pga plassmangel :hilarious:
Har sååå lyst å prøve en ny vogn denne gang:shy: Men med Emmaljunga Edge duo,Emmaljunga Mondial, (pluss en super viking ergonomisk sittedel) Babyjogger City Elite (må ha ny bag) og en Babyjogger city mini gt double (som skal selges) så trenger vi eeegentlig ikke ny vogn:hungry:

Elsker emmaljunga og babyjogger, sååå gode og trille:D
 
Jeg har kikka mest på Britax smile 5z, men så så jeg på Cybex talios S lux og ble usikker. Og så likte jeg veldig godt TFK søskenvogna vi hadde, nydelig å trille, så da har jeg kikka på TFK mono også. Men etter å ha hatt babyjogger city elite så er jeg usikker på om trehjuling er noe for oss når de er babyer. Jeg likte ikke elite med bag i alle fall, og den likte jeg ikke til første tiden med sportsdel fordi den bare kunne vendes forover + at hellinga på ryggen var helt håpløs (hjalp med en stropp). Sistenevnte tror jeg er bedre på nyere modell da. Men på TFK må en jo ikke snu dem fra seg like tidlig som babyjogger. Dog litt usikker på hvor stor plass de tar, og jeg vet ikke om vi i det hele tatt har fysisk butikk i nærheten som har TFK inne.
 
@AlleGodeTingErFem du som har barn som er like gammelt som mitt :joyful: Hvordan tenker du å gjøre det med vogn? Hvor lenge bruker barnet vogn egentlig? Mi bruker nesten bare til å sove i nå, og trille til bhg. Ellers er hun veldig sta og vil bare gå.
 
@AlleGodeTingErFem du som har barn som er like gammelt som mitt :joyful: Hvordan tenker du å gjøre det med vogn? Hvor lenge bruker barnet vogn egentlig? Mi bruker nesten bare til å sove i nå, og trille til bhg. Ellers er hun veldig sta og vil bare gå.

Du spurte ikke meg, men jeg har ei fra mars21. Hun ville bare gå for et halvt års tid siden, nå skal hun IKKE gå. Vil bare bæres :hilarious: eller sitte i vogn da. Så nå bruker vi plutselig vogn masse igjen. Det starta i sommer en gang, så jeg synes det var vart lenge :p
 
Du spurte ikke meg, men jeg har ei fra mars21. Hun ville bare gå for et halvt års tid siden, nå skal hun IKKE gå. Vil bare bæres :hilarious: eller sitte i vogn da. Så nå bruker vi plutselig vogn masse igjen. Det starta i sommer en gang, så jeg synes det var vart lenge :p
Takk for svar uansett! Vil dere kjøpe ny vogn til babyen eller overta storesøster sin? Trenger kanskje en til dupp i bhg?
 
Takk for svar uansett! Vil dere kjøpe ny vogn til babyen eller overta storesøster sin? Trenger kanskje en til dupp i bhg?

Vi skal IKKE ha flere, haha :hilarious: det var bare side kick fra meg for å gi innblikk i fremtida med en på 2,5 år :hilarious: men skulle jeg hatt med 2-2,5 års mellomrom hadde jeg gått for søskenvogn som bygger i lengden. Uppababy vista eller babyjogger city select 2 tror jeg
 
@AlleGodeTingErFem du som har barn som er like gammelt som mitt :joyful: Hvordan tenker du å gjøre det med vogn? Hvor lenge bruker barnet vogn egentlig? Mi bruker nesten bare til å sove i nå, og trille til bhg. Ellers er hun veldig sta og vil bare gå.
Han sover i vogn i bhg. Hjemme har vi en trille som han sitter i om vi skal på senter/ferie eller triller til bhg. Ellers bruker han vogn lite. Blir bare å bruke enkelt vogn. Skal vi på lengre gåturer han mannen ta 21 barnet i trille. Men til sommeren er han eldre og vil kunne gå lengre og riktig vei :)
 
Noen som har erfaring med vogn fra Joie?
 
Jeg sliter litt med vognvalget.. Må nok lese meg opp en god del, men synes det er så vanskelig å vite hva jeg ser etter. Det er jo en jungel av vogner :smiley-ashamed004
Trenger en høy vogn som kan reguleres, som kan være med på tur med hund, både grusvei, skogsvei og asfalt. Må kunne passe i bagasjerommet sammen med hundebur, og helst ikke veie for mye..
Noen som har noen tanker om vogn jeg burde se på? :happy:
 
Jeg sliter litt med vognvalget.. Må nok lese meg opp en god del, men synes det er så vanskelig å vite hva jeg ser etter. Det er jo en jungel av vogner :smiley-ashamed004
Trenger en høy vogn som kan reguleres, som kan være med på tur med hund, både grusvei, skogsvei og asfalt. Må kunne passe i bagasjerommet sammen med hundebur, og helst ikke veie for mye..
Noen som har noen tanker om vogn jeg burde se på? :happy:
Sjekk ut Baby Jogger City Elite! Vi elsket den til nr 1 og 2! En drøm å trille på det meste av underlag! Og ganske høy. Min mann er 189, og syns høyden på vogna funket veldig bra for han. Enkel å slå sammen og bli kompakt. Pluss for at selve liggedelen også kan slås sammen dersom det er knapt med plass. Vi fikk plass denne pluss hundebur baki vår stasjonsvogn :)
 
Jeg sliter litt med vognvalget.. Må nok lese meg opp en god del, men synes det er så vanskelig å vite hva jeg ser etter. Det er jo en jungel av vogner :smiley-ashamed004
Trenger en høy vogn som kan reguleres, som kan være med på tur med hund, både grusvei, skogsvei og asfalt. Må kunne passe i bagasjerommet sammen med hundebur, og helst ikke veie for mye..
Noen som har noen tanker om vogn jeg burde se på? :happy:
Sjekk ut Baby Jogger City Elite! Vi elsket den til nr 1 og 2! En drøm å trille på det meste av underlag! Og ganske høy. Min mann er 189, og syns høyden på vogna funket veldig bra for han. Enkel å slå sammen og bli kompakt. Pluss for at selve liggedelen også kan slås sammen dersom det er knapt med plass. Vi fikk plass denne pluss hundebur baki vår stasjonsvogn :)
Enig, city elite er veldig god!
 
Er så i villrede om vi skal ha søskenvogn eller om vi bare skal bruke vogna etter storebror. Blir 22 måneder våre, og synes det kan virke kjekt når vi skal få lillebror/søster til å sove og storebror fremdeles ikke har barnehageplass. Samtidig blir det kanskje kjekt når storebror skal leveres og hentes i barnehage etterhvert. :shy:
 
Jeg sliter litt med vognvalget.. Må nok lese meg opp en god del, men synes det er så vanskelig å vite hva jeg ser etter. Det er jo en jungel av vogner :smiley-ashamed004
Trenger en høy vogn som kan reguleres, som kan være med på tur med hund, både grusvei, skogsvei og asfalt. Må kunne passe i bagasjerommet sammen med hundebur, og helst ikke veie for mye..
Noen som har noen tanker om vogn jeg burde se på? :happy:
Sniker fra mars. Trenger det samme som deg! Og jeg har akkurat nå cybex talos s lux som favorittkandidat!
 
Er så i villrede om vi skal ha søskenvogn eller om vi bare skal bruke vogna etter storebror. Blir 22 måneder våre, og synes det kan virke kjekt når vi skal få lillebror/søster til å sove og storebror fremdeles ikke har barnehageplass. Samtidig blir det kanskje kjekt når storebror skal leveres og hentes i barnehage etterhvert. :shy:
Jeg klarer heller ikke å bestemme meg.. Det er så vanskelig å vite hvor lenge 22-ungen kommer til å bruke vogn. Har ikke lyst å kjøpe en kjempedyr søskenvogn hvis han blir veldig selvstendig og skal gå selv og ikke sove i vogn fra rundt 2 år feks. Men det er jo vanskelig å vite på forhånd :hilarious:
 
Back
Topp