Vogntråd

Tusen takk for svar @CanisBebis @Maseguri @Sesamfrø93 @Rugelykke @Kvitveisen :love017 Da høres det ut som jeg ikke har lett godt nok etter de eldre modellene. :happy119 Det var godt å høre egentlig, for fikk litt skrekken når de fleste lå ute til bare 2-3 tusen under nypris. Vet jo ikke hvor lenge eller mye vi vil bruke søskenvogn, så vil jo aller helst ikke bruke så fryktelig mye penger på den om den viser seg å bare bli brukt i 4 måneder liksom. :whacky011 Får ta en ordentlig titt, og sette på varsel etter hvert. Tusen takk for tips! :gen053
Jeg har fox 1 til førstemann, kjøpt brukt. Den er omtrent like fin nå som da jeg kjøpte den for tre år siden, etter daglig bruk. Så har inntrykk av at det er vogner av veldig god kvalitet altså.

Fast søk er lurt! Hvis ikke går ting ofte veldig fort. Fikk tak i to gratis BBHugme på den måten, og en gratis babybjørn vippestol
 
Jeg har fox 1 til førstemann, kjøpt brukt. Den er omtrent like fin nå som da jeg kjøpte den for tre år siden, etter daglig bruk. Så har inntrykk av at det er vogner av veldig god kvalitet altså.

Fast søk er lurt! Hvis ikke går ting ofte veldig fort. Fikk tak i to gratis BBHugme på den måten, og en gratis babybjørn vippestol
Oi, ja da høres det ut som det er en skikkelig god deal! Og veldig lurt med varsel da tydleigvis! Gratis!! :gen053 Der var du heldig altså!! :love017
 
Jeg hadde også tenkt å kjøpe brukt Donkey, men som du påpeker så selges de veldig dyre dersom man vil ha en pent brukt og ikke så gammel. Mtp at man også mister garantien ved bruktkjøp, ble det like greit å kjøpe en hel ny på tilbud. Både Barnas Hus, Babyshop og kjøpbarnevogn har tilbud på Bugaboo nå. Den holder seg jo tydeligvis godt i pris så vi får jo forhåpentligvis en del tilbake når vi selger den igjen ;)
Ja, det var egentlig det jeg også begynte å lure på. Men så var den utsolgt på barnas hus i den fargen jeg ønsket meg. :laughing002 Så hadde jeg jo egentlig tenkt til å kjøpe brukt sånn i utgangspunktet. Så jeg tror vi får lete litt og vurdere først, om vi skulle bestemme oss for å kjøpe ny så tror jeg? barnas hus har tilbud på bugaboo innimellom. :smiley-bounce012 Men de flyr fort da!!
 
Ja, det var egentlig det jeg også begynte å lure på. Men så var den utsolgt på barnas hus i den fargen jeg ønsket meg. :laughing002 Så hadde jeg jo egentlig tenkt til å kjøpe brukt sånn i utgangspunktet. Så jeg tror vi får lete litt og vurdere først, om vi skulle bestemme oss for å kjøpe ny så tror jeg? barnas hus har tilbud på bugaboo innimellom. :smiley-bounce012 Men de flyr fort da!!
Barnas Hus kan bestille den fargen du ønsker selv om de er utsolgt i butikk. Hvilken farge ønsker du? Vi har kjøpt Forest Green. Var selv usikker hvilken farge vi skulle gå for. Vurderte også Stormy Blue.
De har tilbud innimellom, ja. Kjøpbarnevogn har 21% på svart Donkey og Babyshop 20% på grønn Donkey 5 Mono nå.
 
Last edited:
Barnas Hus kan bestille den fargen du ønsker selv om de er utsolgt i butikk. Hvilken farge ønsker du? Vi har kjøpt Forest Green. Var selv usikker hvilken farge vi skulle gå for. Vurderte også Stormy Blue.
De har tilbud innimellom, ja. Kjøpbarnevogn har 21% på svart Donkey og Babyshop 20% på grønn Donkey 5 Mono nå.
Woho!! Er det sant!!? Det har jo ikke jeg fått med meg daa :bag: Vi tenkte egentlig på svart, men det var mest fordi barnas hus bare hadde svart og grå. Kanskje vi får ta turen i morgen, og se på fargene før vi bestemmer oss helt. Eller kanskje vi ender med svart fra kjøpbarnevogn. Tusen takk for tips!!
 
Woho!! Er det sant!!? Det har jo ikke jeg fått med meg daa :bag: Vi tenkte egentlig på svart, men det var mest fordi barnas hus bare hadde svart og grå. Kanskje vi får ta turen i morgen, og se på fargene før vi bestemmer oss helt. Eller kanskje vi ender med svart fra kjøpbarnevogn. Tusen takk for tips!!
Barnas Hus har også prismatch (gjelder bare samme farge). Den har jeg benyttet meg av mange ganger :D Jeg kjøpte Donkey 5 først hos Barnas Hus til 15% (måtte bestilles inn siden de var tomme for den fargen), men så har jeg nå prismatchet den via Babyshop denne uken og fikk da mellomlegget tilbakebetalt. (Vognen var ikke tatt i bruk enda). Det som er genialt med Barnas Hus, at de tilbyr prismatch pluss åpent kjøp i 365 dager for medlemmer. :cool05
 
Woho!! Er det sant!!? Det har jo ikke jeg fått med meg daa :bag: Vi tenkte egentlig på svart, men det var mest fordi barnas hus bare hadde svart og grå. Kanskje vi får ta turen i morgen, og se på fargene før vi bestemmer oss helt. Eller kanskje vi ender med svart fra kjøpbarnevogn. Tusen takk for tips!!
Svarte bugaboo vogner pleier å falme noe helt sykt, over i sånn brunaktig.
 
Barnas Hus har også prismatch (gjelder bare samme farge). Den har jeg benyttet meg av mange ganger :D Jeg kjøpte Donkey 5 først hos Barnas Hus til 15% (måtte bestilles inn siden de var tomme for den fargen), men så har jeg nå prismatchet den via Babyshop denne uken og fikk da mellomlegget tilbakebetalt. (Vognen var ikke tatt i bruk enda). Det som er genialt med Barnas Hus, at de tilbyr prismatch pluss åpent kjøp i 365 dager for medlemmer. :cool05
Drar du da innom, eller sender du en mail?
 
Noen som her erfaring med emmaljunga sento pro. Vi var å så nå i sta på bugaboo Fox 5 og sento. Men så usikker om bugabooen blir litt for små hjul for oss
 
Jeg har lest opp og ned på vogner for tiden, men er så innmari usikker.
Står per dags dato mellom Bugaboo fox 5, Bugaboo Donkey Mono, Britax Smile 5z, Cybex Priam Duo.
Vet at vi må prøve ut litt forskjellig i butikk, men greit å ha en liten formening før vi er i butikken.
Har også nå begynt å snuse litt på Emmaljunga Sento Pro. Vi er henholdsvis 194 cm og 174 cm høye. Er det noen av disse som overhodet ikke ville passet høyden?
 
Er det bare jeg som er «gammeldags» og skal ha en Emmaljunga mondial deluxe? :hilarious:
 
Er det bare jeg som er «gammeldags» og skal ha en Emmaljunga mondial deluxe? :hilarious:

Hadde det sist og mtp at vogna her skal mye ut og inn av bil så blir det ikke noe så stort og tungt igjen. :p Syns den var vanskelig å legge sammen også, og tok jo omtrent hele bagasjerommet. Veldig god å trille da. :)


Jeg trodde jeg var sikker på vogn, men etter å ha kikka igår sammen med mannen og testa litt ble jeg usikker igjen. Ble til og med usikker på om jeg absolutt må ha flat sittedel også, når Emmaljunga visstnok har en ergonomisk som er lengre enn den flate. Nej, må nok på flere testerunder gitt.
 
Ergonomisk eller flat sittedel? Jeg har kun erfaring med flate og har vært fornøyd med det
Men, har jo ikke prøvd noe annet. Hva skal dere ha og hvorfor?
 
Hvor ofte har barnas hus tilbud på bugaboo? :shy: Slår meg i hode for at vi ikke bestilte i november under black week på 20% :sad010
 
Back
Topp