A-40555830
Første møte med forumet
Noen som har Emmaljunga sento, sento pro eller sento pro max? Hvilken sportsdel har dere? Flat eller ergo? Usikker på valget der..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor ofte har barnas hus tilbud på bugaboo? Slår meg i hode for at vi ikke bestilte i november under black week på 20%
Ja, jeg har egentlig det men synes liksom ikke det ga så godt inntrykk likevel. Tror kanskje ikke den teller med tilbud for medlemmer.Har du sjekka prishistorikk på prisjakt.no f.eks? Der kan du få en pekepinn på tilbudsperioder.
Ja, jeg har egentlig det men synes liksom ikke det ga så godt inntrykk likevel. Tror kanskje ikke den teller med tilbud for medlemmer.
Den vurderer vi også. Heller mot flat sportsdel, men føler jeg må se den først. Bare sett ergo og da holdt jeg på å klikke på løsningen for å få setet i liggende stilling, var sååå trøblete. Så håpet var at flat ikke har samme løsningVurderer selv sento pro, men har dere bestemt dere for sportsdel?
Den vurderer vi også. Heller mot flat sportsdel, men føler jeg må se den først. Bare sett ergo og da holdt jeg på å klikke på løsningen for å få setet i liggende stilling, var sååå trøblete. Så håpet var at flat ikke har samme løsning
Da blir jeg veldig glad om jeg syns det samme. Ble så irritert på den at mannen bare: vi kan kan ikke kjøpe denne for du kommer til å kaste ut hele vognen hver gang du skal legge den bak og han har rett. Ble sååå irritert jeg på ett sååå dårlig system.Flat har ikke samme løsning, heldigvis for jeg syns det var heller mindre pent med den svære greia på ergo-delen. På flat er den mer skjult, og lettere med ethåndsgrep enn ergo. Syns jeg da.
Da blir jeg veldig glad om jeg syns det samme. Ble så irritert på den at mannen bare: vi kan kan ikke kjøpe denne for du kommer til å kaste ut hele vognen hver gang du skal legge den bak og han har rett. Ble sååå irritert jeg på ett sååå dårlig system.
Fikk sett den i dag og sååå mye bedre. Så da blir det garantert flat for å si det sånnFlat har ikke samme løsning, heldigvis for jeg syns det var heller mindre pent med den svære greia på ergo-delen. På flat er den mer skjult, og lettere med ethåndsgrep enn ergo. Syns jeg da.
Vi skal bestille den nå, vi velger sento pro for større hjul også tenker vi ergo delen er fin, så barnet kan sove straktNoen som har Emmaljunga sento, sento pro eller sento pro max? Hvilken sportsdel har dere? Flat eller ergo? Usikker på valget der..
Fikk sett den i dag og sååå mye bedre. Så da blir det garantert flat for å si det sånn
Vi skal bestille den nå, vi velger sento pro for større hjul også tenker vi ergo delen er fin, så barnet kan sove strakt
Åja da er det den som er flat da som har flatt liggedelBedre i praksis, og ikke minst penere spør du meg.
De kan ikke ligge flatt/strakt i ergo da, ergo er den skålforma sportsdelen som ikke kan bli helt flat. Men sover helt fint i den også da, og på Sento så er jo faktisk ergo lengre i ryggen enn den flate. Det punktet fikk meg til å vurdere ergo et lite øyeblikk.
Ja mye bedre i praksis, og så vil det ikke ende i at jeg kaster hele vognen ut av døra hver gang jeg skal legge ned ungenBedre i praksis, og ikke minst penere spør du meg.
De kan ikke ligge flatt/strakt i ergo da, ergo er den skålforma sportsdelen som ikke kan bli helt flat. Men sover helt fint i den også da, og på Sento så er jo faktisk ergo lengre i ryggen enn den flate. Det punktet fikk meg til å vurdere ergo et lite øyeblikk.
Det er likt på som på nxt90 ergo, kjempe lett å justere med en håndSyns ergo ser veldig enkel ut å justere: https://m.youtube.com/watch?v=EDO5-keTEOU
Babyshop hadde 15% hele denne uka?Hvor ofte har barnas hus tilbud på bugaboo? Slår meg i hode for at vi ikke bestilte i november under black week på 20%
Utsolgt før jeg rakk å se det Får ikke prismatch heller når det er utsolgt.Babyshop hadde 15% hele denne uka?
Den vi prøvde på i butikk var hvertfall helt håpløs. En hånd kunne jeg bare glemme og knot med to… jeg sto der og kunne ikke fatte at dem lagde så dårlig konsept og med den vinglete stangen bak. Bugaboo sin har jo annen løsning og var helt silkemyk i forhold er egentlig ganske så tålmodig og har vært borti mange forskjellige løsningen på jobb i bhg, men aldri noe så klønetekan jo være den vogna vi prøvde i butikken, men det tar ikke jeg sjansen på ender med at jeg sender hele vogna ut av døra i frustrasjonSyns ergo ser veldig enkel ut å justere: https://m.youtube.com/watch?v=EDO5-keTEOU