Vogntråd

Noen som har Emmaljunga sento, sento pro eller sento pro max? Hvilken sportsdel har dere? Flat eller ergo? Usikker på valget der..
 
Hvor ofte har barnas hus tilbud på bugaboo? :shy: Slår meg i hode for at vi ikke bestilte i november under black week på 20% :sad010

Har du sjekka prishistorikk på prisjakt.no f.eks? Der kan du få en pekepinn på tilbudsperioder.
 
Har du sjekka prishistorikk på prisjakt.no f.eks? Der kan du få en pekepinn på tilbudsperioder.
Ja, jeg har egentlig det men synes liksom ikke det ga så godt inntrykk likevel. :bag: Tror kanskje ikke den teller med tilbud for medlemmer.
 
Ja, jeg har egentlig det men synes liksom ikke det ga så godt inntrykk likevel. :bag: Tror kanskje ikke den teller med tilbud for medlemmer.

Nei ikke sikkert medlemstilbud blir med.


Ble Sento pro med flat sittedel her, og ikke noe annen grunn enn at vi er vant med flat. Skummelt med noe nytt si. :p
 
Vurderer selv sento pro, men har dere bestemt dere for sportsdel?
Den vurderer vi også. Heller mot flat sportsdel, men føler jeg må se den først. Bare sett ergo og da holdt jeg på å klikke på løsningen for å få setet i liggende stilling, var sååå trøblete. Så håpet var at flat ikke har samme løsning :laughing002
 
Den vurderer vi også. Heller mot flat sportsdel, men føler jeg må se den først. Bare sett ergo og da holdt jeg på å klikke på løsningen for å få setet i liggende stilling, var sååå trøblete. Så håpet var at flat ikke har samme løsning :laughing002

Flat har ikke samme løsning, heldigvis for jeg syns det var heller mindre pent med den svære greia på ergo-delen. På flat er den mer skjult, og lettere med ethåndsgrep enn ergo. Syns jeg da. :)
 
Flat har ikke samme løsning, heldigvis for jeg syns det var heller mindre pent med den svære greia på ergo-delen. På flat er den mer skjult, og lettere med ethåndsgrep enn ergo. Syns jeg da. :)
Da blir jeg veldig glad om jeg syns det samme. Ble så irritert på den at mannen bare: vi kan kan ikke kjøpe denne for du kommer til å kaste ut hele vognen hver gang du skal legge den bak og han har rett. Ble sååå irritert jeg på ett sååå dårlig system.
 
Da blir jeg veldig glad om jeg syns det samme. Ble så irritert på den at mannen bare: vi kan kan ikke kjøpe denne for du kommer til å kaste ut hele vognen hver gang du skal legge den bak og han har rett. Ble sååå irritert jeg på ett sååå dårlig system.

Jeg prøvde aldri selv, men så den butikkansatte knote. :hilarious: Ikke uvanlig for Emmaljunga med litt tungvinte løsninger. Hadde mondial til forrige og jeg sleit så med å legge den sammen at den aldri fikk bli med i bil med mindre mannen fiksa. :hilarious:
 
Flat har ikke samme løsning, heldigvis for jeg syns det var heller mindre pent med den svære greia på ergo-delen. På flat er den mer skjult, og lettere med ethåndsgrep enn ergo. Syns jeg da. :)
Fikk sett den i dag og sååå mye bedre. Så da blir det garantert flat for å si det sånn :laughing002
 
Noen som har Emmaljunga sento, sento pro eller sento pro max? Hvilken sportsdel har dere? Flat eller ergo? Usikker på valget der..
Vi skal bestille den nå, vi velger sento pro for større hjul også tenker vi ergo delen er fin, så barnet kan sove strakt :happy:
 
Fikk sett den i dag og sååå mye bedre. Så da blir det garantert flat for å si det sånn :laughing002

Bedre i praksis, og ikke minst penere spør du meg. :hilarious:

Vi skal bestille den nå, vi velger sento pro for større hjul også tenker vi ergo delen er fin, så barnet kan sove strakt :happy:

De kan ikke ligge flatt/strakt i ergo da, ergo er den skålforma sportsdelen som ikke kan bli helt flat. :) Men sover helt fint i den også da, og på Sento så er jo faktisk ergo lengre i ryggen enn den flate. Det punktet fikk meg til å vurdere ergo et lite øyeblikk.
 
Bedre i praksis, og ikke minst penere spør du meg. :hilarious:



De kan ikke ligge flatt/strakt i ergo da, ergo er den skålforma sportsdelen som ikke kan bli helt flat. :) Men sover helt fint i den også da, og på Sento så er jo faktisk ergo lengre i ryggen enn den flate. Det punktet fikk meg til å vurdere ergo et lite øyeblikk.
Åja da er det den som er flat da som har flatt liggedel :happy:
 
Bedre i praksis, og ikke minst penere spør du meg. :hilarious:



De kan ikke ligge flatt/strakt i ergo da, ergo er den skålforma sportsdelen som ikke kan bli helt flat. :) Men sover helt fint i den også da, og på Sento så er jo faktisk ergo lengre i ryggen enn den flate. Det punktet fikk meg til å vurdere ergo et lite øyeblikk.
Ja mye bedre i praksis, og så vil det ikke ende i at jeg kaster hele vognen ut av døra hver gang jeg skal legge ned ungen :smiley-bounce022 :dance018
 
Var selv usikker på hva jeg skulle bestille men det ble til slutt flat. Har ingen gode grunner for hvorfor jeg valgte akkurat det :smiley-bounce022
 
Syns ergo ser veldig enkel ut å justere: https://m.youtube.com/watch?v=EDO5-keTEOU
Den vi prøvde på i butikk var hvertfall helt håpløs. En hånd kunne jeg bare glemme og knot med to… jeg sto der og kunne ikke fatte at dem lagde så dårlig konsept og med den vinglete stangen bak. Bugaboo sin har jo annen løsning og var helt silkemyk i forhold :laughing002 er egentlig ganske så tålmodig og har vært borti mange forskjellige løsningen på jobb i bhg, men aldri noe så klønete:bootykan jo være den vogna vi prøvde i butikken, men det tar ikke jeg sjansen på:smiley-bounce022 ender med at jeg sender hele vogna ut av døra i frustrasjon:laughing002
 
Back
Topp