Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det nr 5? Likte veldig godt britax og. Det eneste var da vi byttet fra bag til sittedel, seig hun litt sammen, for det var ikke nok støtte i korsryggen.Vurderer den nye til Britax. Kikka på den da jeg var innom en butikk med barnevogner og den bare føltes veldig rett. Men må se litt mer på den og ev andre vogner.
Er det nr 5? Likte veldig godt britax og. Det eneste var da vi byttet fra bag til sittedel, seig hun litt sammen, for det var ikke nok støtte i korsryggen.
Vi hadde Britax smile 2. Kan man kjøpe et eget innlegg som passer til britaxvognene?Ja den ja. Hvilken hadde dere?
Flere av sittedelene som kan legges flatt kan dessverre være sånn. Vi hadde Emmaljunga mondial forrige gang, og jeg kjøpte innlegg fra easygrow så barnet skulle få litt bedre støtte. Han drukna litt i sittedelen første tiden.
Vi hadde Britax smile 2. Kan man kjøpe et eget innlegg som passer til britaxvognene?
Takk for tipset!Tipper den jeg hadde passer i Britaxvognene. Easygrow minimizer.
Jeg elsker slike gamle vogner. Jeg slenger med et bilde av arvegodset jeg har. Bilde ble litt dårlig fordi jeg måtte klippe ut megselv jeg elsker denne vognen. Den ble kjøpt på 80 tallet når søstra mi ble født og hele søskenflokken har brukt den. Jeg brukte den flittig til første mann og gleder meg til å ta den frem igjenHar jo vogn fra før. Men har alltid drømt om en silver cross kensington. Noen har drømmebiler, jeg har drømmebarnevogn. Også får man kjøpt den i dukkevogn også! Ser for meg - meg og datteren min - hun med sin dukkevognstørrelse og jeg med min! Koster «bare» 20 000 for vogna og 8000 for dukkevogna, haha. Man kan drømme.Vis vedlegget 414630
Så utrolig fin! Gamle vogner er så mye finere!Jeg elsker slike gamle vogner. Jeg slenger med et bilde av arvegodset jeg har. Bilde ble litt dårlig fordi jeg måtte klippe ut megselv jeg elsker denne vognen. Den ble kjøpt på 80 tallet når søstra mi ble født og hele søskenflokken har brukt den. Jeg brukte den flittig til første mann og gleder meg til å ta den frem igjen