Vogntråd

Drømmer om bugaboo donkey søskenvogn. :love017 Men må se an behovet til storebror for vogn når det nærmer seg litt mer. (22 mnd mellomrom) Noen som har tanker?:joyful:
har en donkey som jeg kjøpte til første vi mista. En venninne låner den nå, og jeg håper SÅÅÅ at jeg må få den tilbake. Førstemann vil nok trenge vogn en stund til, så selv om hun er 3 når neste evt kanskje kommer, så tror jeg vi får god bruk for den. Venninna mi har hvertfall vært superfornøyd. Hun er gravid igjen selv, så nå må hun ut og kjøpe seg en egen kanskje, hehe.
 
Drømmer om bugaboo donkey søskenvogn. :love017 Men må se an behovet til storebror for vogn når det nærmer seg litt mer. (22 mnd mellomrom) Noen som har tanker?:joyful:

Er det ikke donkey som kan brukes som singelvogn også, med sånn snedig oppbevaringsveske på siden? Dvs at den kan være ganske praktisk også som singelvogn. Ville vurdert den sterkt om jeg var deg. Det er veldig greit å kunne "fange" søsken oppi vogna, og kunne trille lengre turer. Hadde søskenvogn i noen mnd her, men den ble for upratisk bred mtp å oppbevare innendørs, for svær til at jeg gadd å drasse den med meg i bilen osv, og så likte ikke baby så godt å ligge i vogn så da ble det bæreturer, med storebror på trehjulssykkel med sånn dyttehåndtak (DET anbefaler jeg altså, den har vært mye brukt her :p ). 19 mnd mellom mine. Og hadde jeg hatt Donkey så tipper jeg at jeg hadde beholdt vogna lengre siden den virker vesentlig mer praktisk, og kan brukes som singelvogn med GOD oppbevaringsplass. Hadde ei TFK vogn som var sykt god å trille da, men vi bor sånn til at vi må kjøre til butikk, og barnehage er litt for langt unna til at jeg gikk dit hver dag etter at eldstemann begynte der. Vi kjøpte nordic cab etterhvert da, så jeg trilla den i barnehagen noen dager i uka fram til begge starta der (da kjørte jeg jo videre på jobb etter levering).
 
Jeg har en emmaljunga nxt 90 som jeg har vært veldig fornøyd med ☺️ Litt i tvil hva vi skal gjøre til våren, om vi skal kjøpe en til vogn eller om det blir en søskevogn. Gutten vår elsker å sitte i vognen, går en ti to turer med han hver dag. Så må se litt på søskevogn tror jeg, er bare at de tar så sykt stor plass. Så aner ikke hvor jeg skal ha plass til en, vi har så liten gang. Pluss vi må ha en til barnehagen til soving til storebror når han begynner over jul. Så hjel, hvor i all verden skal jeg få plass.
 
Får nesten lyst på ny vogn :laughing002 Kunne egentlig tenkt meg bugabo donkey duo selv, men alt er jo så himla dyrt:hilarious: Var ganske dyr den jeg kikka på på finn også under forrige svangerskap.
 
Drømmer om bugaboo donkey søskenvogn. :love017 Men må se an behovet til storebror for vogn når det nærmer seg litt mer. (22 mnd mellomrom) Noen som har tanker?:joyful:

Jeg hadde den til mine med 3 ÅR mellom. Kunne sikkert hatt søskenbrett også men sønnen min var over vektgrensa for søskenbrett (stor unge), og han ble så misunnelig hver gang baby hadde vogn. Vi hadde det kjempekoselig med å gå turer hvor han satt vendt mot meg. Ved mindre du barr går korte avstander, ikke trenger vognsoving eller ofte er to voksne så en har hver sin vogn ELLER stort sett bare kjører bil ville jeg sat at du garantert får bruk for søskenvogn med den aldersforskjellen der
 
Drømmer om bugaboo donkey søskenvogn. :love017 Men må se an behovet til storebror for vogn når det nærmer seg litt mer. (22 mnd mellomrom) Noen som har tanker?:joyful:
Den har jeg hørt hun mora som har 22 barn (the Radfords - britisk familie) elsker. Tenker hun har fått testet en del barnevogner, så den er helt sikkert super.
 
Anbefaler virkelig Easywalker Harvey hvis noen er på jakt etter noe tilsvarende Britax/Bugaboo. Sykt godt vogn på alle måter, og tror jeg har testet alle som kan testes :hilarious: Spent på om vi må ha tvillingvogn siden de blir så tett, eller om vi klarer oss med en enkel:nailbiting:
 
22 mnd mellom mine to eldste og brukte donkeyen såååå mye. Elsket den :) Men jegtrillet til bhg omtrent hver dag og da, så da ble den jo brukt mye automatisk
Så bra! Da må vi nok se litt mer på den :love017 Har planer om å trille til barnehage vi også, og da er der kjekt at lillebror eller lillesøster kan slenge med også.:happy093.
 
Har jo vogn fra før. Men har alltid drømt om en silver cross kensington. Noen har drømmebiler, jeg har drømmebarnevogn. Også får man kjøpt den i dukkevogn også! Ser for meg - meg og datteren min - hun med sin dukkevognstørrelse og jeg med min! Koster «bare» 20 000 for vogna og 8000 for dukkevogna, haha. Man kan drømme.Vis vedlegget 414630
Nåmin, tenk så koselig da å gå du og storesøster med samme vogn :love017 men prisen var kanskje litt stiv ja :hilarious:
 
Så bra! Da må vi nok se litt mer på den :love017 Har planer om å trille til barnehage vi også, og da er der kjekt at lillebror eller lillesøster kan slenge med også.:happy093.
Ja jeg leverte og hentet hver dag da frøkna fikk korte dager da. Og vi bare hadde en bil den tiden. Og om jeg skulle ta bussen videre på senter eller noe, lot jeg setet til storesøster stå igjen i bhg til jeg skulle hente.
 
Her kjøpte vi Bugaboo fox 5 som vi bruker nå med sittedel til ettåringen, men ble kjøpt med tanke på lillegull som vi mistet. Er utrolig fornøyd med den! Godt sete for henne, mer utsikt, stoooor kalesje som beskytter godt mot sol, triller så lett og fint, lett å klappe sammen, selv med setet på. Har en Emmaljunga nxt90 også men synes den ble tung og vanskelig å dra på, og etterhvert begynte hjulene å pipe på en rar og veldig irriterende måte. Et pluss hos Emmaljungaen synes jeg er at den beskytter godt mot kaldt vær og vind, men litt kort kalesje med tanke på sol. Robust for å gå i skogen/snø osv. Bugabooen blafrer mer i vinden og er vel mer en byvogn, men den gjør en god jobb på brostein. I snø har jeg ikke prøvd den men føler den vil slite litt mer med det enn Emmaljungaen. For oss blir det å fortsette å bruke bugabooen til lille spire, også et søskenbrett eller en lettere reisevogn til storesøster som da vil fylle 26 mnd, hvis vi ser hun har behov for det ❤️☺️
 
Har en easywalker harvey 3 som virker veldig kjekk, men har ikke bagdel til den å de har sluttet å selge på barnas hus så vet ikke om jeg får tak i.. snuser også litt på nye cybex balios/talos lux i beige :Heartpink har vogndilla:angelic: noen med erfaring med disse vognene?
 
Har en easywalker harvey 3 som virker veldig kjekk, men har ikke bagdel til den å de har sluttet å selge på barnas hus så vet ikke om jeg får tak i.. snuser også litt på nye cybex balios/talos lux i beige :Heartpink har vogndilla:angelic: noen med erfaring med disse vognene?

Ikke erfaring men kikka og plukka litt på talos idag. Så veldig fin ut, så den blir med i vurderingen her (selv om jeg tror det blir britax 5z, men må sjekke alternativ). Fikk inntrykk av at den var relativt robust, og ikke for liten bag. Og grønnfargen en kan få den i er nydelig.
 
Har jo vogn fra før. Men har alltid drømt om en silver cross kensington. Noen har drømmebiler, jeg har drømmebarnevogn. Også får man kjøpt den i dukkevogn også! Ser for meg - meg og datteren min - hun med sin dukkevognstørrelse og jeg med min! Koster «bare» 20 000 for vogna og 8000 for dukkevogna, haha. Man kan drømme.Vis vedlegget 414630
Jeg elsker slike gamle vogner. Jeg slenger med et bilde av arvegodset jeg har. Bilde ble litt dårlig fordi jeg måtte klippe ut megselv :hilarious: jeg elsker denne vognen. Den ble kjøpt på 80 tallet når søstra mi ble født og hele søskenflokken har brukt den. Jeg brukte den flittig til første mann og gleder meg til å ta den frem igjen :D:Heartred
Så gøy å se at flere liker gamle vogner! Her er min drømmevogn, silver cross ❤️ kjøpte den da jeg var 5 uker gravid med nr 1 :D
Screenshot_20230916_201135_Photos.jpg
 
Ja jeg leverte og hentet hver dag da frøkna fikk korte dager da. Og vi bare hadde en bil den tiden. Og om jeg skulle ta bussen videre på senter eller noe, lot jeg setet til storesøster stå igjen i bhg til jeg skulle hente.
Ååå! Det var kjempe lurt! Det har jeg ikke tenk på engang, men det høres veldig kjekt ut. Nei nå er jeg solgt altså!! :love017 Kjekt å kunne bruke den til ett barn også, og muligens søskenvogn til nestemann etter denne om vi ender opp med tre tette som egentlig er planen.:angelic:
 
Ååå! Det var kjempe lurt! Det har jeg ikke tenk på engang, men det høres veldig kjekt ut. Nei nå er jeg solgt altså!! :love017 Kjekt å kunne bruke den til ett barn også, og muligens søskenvogn til nestemann etter denne om vi ender opp med tre tette som egentlig er planen.:angelic:
Og god å trille er den, og i grunn ikke så bred da den er enkeltvogn. Og jeg ble så glad i den kurven ved siden av, for der var det jo plass til så mye greier og :)
 
Drar opp denne jeg. Noen flere som kikker mye på vogn om dagen? Jeg trodde jeg hadde bestemt meg, men så ble jeg litt usikker igjen. Syns det er synd det er så lite utvalg i fysiske butikker i området her.
 
Jeg tror jeg har bestemt meg for Britax smile 5. Noen med erfaringer?
 
Back
Topp