Husker det var noen ganger jeg hadde to versjoner i to apper i et par dager før jeg klarte å bestemme megIkke sant! Jeg er ikke så god å se hva som er logisk, men skal prøve å tempe både og, for å se![]()
Etterhvert så lærer man jo mønsteret sittFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker det var noen ganger jeg hadde to versjoner i to apper i et par dager før jeg klarte å bestemme megIkke sant! Jeg er ikke så god å se hva som er logisk, men skal prøve å tempe både og, for å se![]()
Etterhvert så lærer man jo mønsteret sittHehe, ja jeg har vurdert det, men jeg har Applewatch som også måler tempen. Den tar et snitt fra kl 00.00-06.30.Husker det var noen ganger jeg hadde to versjoner i to apper i et par dager før jeg klarte å bestemme megEtterhvert så lærer man jo mønsteret sitt
Jeg har ingen selv, men det ligger mange ute på FF-appenEr det noen som har en temp syklus uten el å vise?
Takk
Jeg ser noeTempen stiger og idag var BBT og wt enigehar stålsett meg for en ny pp, men måtte teste fordi! 9/10dpo. Ser dere det samme som meg? Og ser tempen bra ut???
Tempen stiger og idag var BBT og wt enigehar stålsett meg for en ny pp, men måtte teste fordi! 9/10dpo. Ser dere det samme som meg? Og ser tempen bra ut???
Denne ble tatt nå på 3 timers utvanna urin, men jeg ser faktisk på den ogTror du er preggy, jegSer strek på testen
![]()

Denne ble tatt nå på 3 timers utvanna urin, men jeg ser faktisk på den og![]()
![]()

Hvisker et stille gratulerer med spirenBABYSTREKDenne ble tatt nå på 3 timers utvanna urin, men jeg ser faktisk på den og![]()
![]()

Men hvis du har EL i dag så skal tempen opp først i morgen? Eller?Det her det mest håpløse greiene denne PP. Gir overhodet ikke noe mening.. Fikk maksimal på monitor i går, så hadde regnet at EL blir i dag, men tempen er jo helt på jordetSå vet ikke hva som skjer jeg, haha