Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva trenger du hjelp til?Nå trenger jeg hjelp (igjen) tempen på bilde 2 (36.46) er tatt 10 minutter før jeg pleier.
Bilde 1 er korrigert etter den linken jeg fikk her inne tidligere. (36.50). Jeg syns generelt sett at tempen min er veldig lav og jeg tror desverre bilde 1 stemmer med el.
det står om 0,04 i temp forskjell og det gjør at krysset flytter seg 2 dager. Hvilken temp skal jeg gå etter?Hva trenger du hjelp til?
Aldri vært så
Jeg prøvde å svare på ikm 47. Hvor måler du den andre tempen din? Via klokke? Jeg ville gått etter den dagen hvor du hadde mest smerter og el slim og el tester. Tempen kan jo bli påvirket av så mye forskjellig og det er så små marginer. Men den droppen i dag kanskje en spire som fester seg.det står om 0,04 i temp forskjell og det gjør at krysset flytter seg 2 dager. Hvilken temp skal jeg gå etter?
Samt så syns jeg det er lite temp-stigning til å være dpo. Burde ikke denne vært høyere?
Takk for det jeg bruker en konverter (fikk tilsendt en link her inne i tempetråden) som justerer hva tempen ville vært hvis den skulle blitt tatt nøyaktig da jeg temper (06.30)Jeg prøvde å svare på ikm 47. Hvor måler du den andre tempen din? Via klokke? Jeg ville gått etter den dagen hvor du hadde mest smerter og el slim og el tester. Tempen kan jo bli påvirket av så mye forskjellig og det er så små marginer. Men den droppen i dag kanskje en spire som fester seg.
Du kan godt begynne bare for å komme inn i vanen. Det kan jo være at du klarer å finne EL før du får mensen igjen, men så kan det også hende at kroppen din trenger litt tid for å komme i gang igjenSkal begynne å tempe, men burde jeg vente med å begynne til jeg får mensen igjen? Har nylig sluttet på pillen og har null kontroll over syklusen min! Tester for el, men får bare negative tester
Yess, bare det å ligge våken i sengen kan øke tempen, så prøv å gjøre det så fort som mulig etter du våkner. Etter minst 3-4 timer søvn, og helst til samme tid hver dag. Så mest sannsynlig blir jo ikke det midt på natten for deg, men de som har små barn som våkner mye på natten må ofte ty til å gjøre det ila. nattenDa er ny temp måler kjøpt siden jeg bare hadde panne-scanner. Har ikke tempet før så blir spennende å se om jeg greier holde rutinen Er på CD3 men tenker jeg bare begynner slik det kommer i gang.
Er det med en gang man våkner og uten og stå opp man skal måle? Tror ikke jeg orker noe midt på natten greier..
Om du har tatt tempen 10 min før du pleier, trenger du ikke å korrigere den med BBT adjuster. Det er kun om det er +/- 30 min avvik, har jeg lest. Bruk den tempen du hadde uten korrigere denNå trenger jeg hjelp (igjen) tempen på bilde 2 (36.46) er tatt 10 minutter før jeg pleier.
Bilde 1 er korrigert etter den linken jeg fikk her inne tidligere. (36.50). Jeg syns generelt sett at tempen min er veldig lav og jeg tror desverre bilde 1 stemmer med el.
Takk for det! Jeg gjorde detOm du har tatt tempen 10 min før du pleier, trenger du ikke å korrigere den med BBT adjuster. Det er kun om det er +/- 30 min avvik. Bruk den tempen du hadde uten korrigere den
Ja det var store svingninger tror du er 7 dpoHer er dagens. Mener selv jeg er 7 dpo
Hvordan ser deres temp ut i dpo?
Her er minHer er dagens. Mener selv jeg er 7 dpo
Hvordan ser deres temp ut i dpo?
Hmm, det kan hende ja, for det er jo mulig at tempen blir litt forhøyet av oppvåkningen også at du bare sover i 2,5 time etterpå før du temper.Litt dumt spørsmål. Men jeg våkner HVER natt kl 04 når støvsugeren vår starter oppe. Jeg er jo våken, men står ikke opp(og sovner igjen) Burde jeg ha tempet da? Eller sånn som jeg gjør nå, temper kl 06.30 før jeg står opp. Kom til å tenke på dette med avbrutt søvn. (Ja vi skal stille inn støvsugeren på et annet tidspunkt ) kan det være grunnen for flyktig temp?
Ikke sant! Jeg er ikke så god å se hva som er logisk, men skal prøve å tempe både og, for å seHmm, det kan hende ja, for det er jo mulig at tempen blir litt forhøyet av oppvåkningen også at du bare sover i 2,5 time etterpå før du temper.
Jeg pleide å ta tempen hvis jeg våknet om natta etter minst 3-4 timer søvn, også så jeg bare an på morgenen om det var forskjell, og brukte den som ga mest mening