Har sett at tempen kan varierere hos gravide også, tror ikke du trenger å bekymre degTempcharten idag er jeg ikke særlig trygg på! Men håper det ikke har noen betydning. Burde slutte å tempe etter pos test
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sett at tempen kan varierere hos gravide også, tror ikke du trenger å bekymre degTempcharten idag er jeg ikke særlig trygg på! Men håper det ikke har noen betydning. Burde slutte å tempe etter pos test
Ja, det er jo først i morgen den skal opp, men synes liksom tempen var litt høy i dag og. Men vet jo ingen ting ut i fra de tempene her, haha. Aldri sett så jojo temp hos meg selv førMen hvis du har EL i dag så skal tempen opp først i morgen? Eller?
Ja, min temp er også rar nå synes jeg. Sykt irriterende Håper du får høyere temp i morgenJa, det er jo først i morgen den skal opp, men synes liksom tempen var litt høy i dag og. Men vet jo ingen ting ut i fra de tempene her, haha. Aldri sett så jojo temp hos meg selv før
Takk snille deg jeg har sluttet å tempe nåHar sett at tempen kan varierere hos gravide også, tror ikke du trenger å bekymre deg
Min temperatur er alltid helt på styr før EL. Det er først etterpå at den er nogenlunde stabilAltså, FF mente EL var på onsdag, men jeg selv mener EL var i går og at jeg er 1 DPO nå, da jeg ikke fikk peak før på torsdag. Men denne syklusen har jo som sagt tempen var helt merkelig. Først nå de siste dagene at den er nogenlunde stabil
Kan være en dipp hadde helt lik selv denne PP og er 4+3 idag dipp på 4 dpo og på 8 dpoSkjønner ingen ting igjen jeg, haha
Da får jeg se videreKan være en dipp hadde helt lik selv denne PP og er 4+3 idag dipp på 4 dpo og på 8 dpo
Kanskje denne kan være til hjelp? Ser ut som temperaturen skal være lavest tidlig på morgenen.Jeg våkner av meg selv hver natt, og det er så slitsomt! Vanskelig å tempe riktig da.. i natt våknet jeg kl 2, og tempet da (etter tre timer søvn). Brukte litt tid på å sovne igjen, og våknet litt innimellom frem til kl 5, da jeg skulle opp. Tempet på nytt da også, for å se. Kl 2 var tempen 36,32 (med BBT adjuster er den 36,65), kl 5 var den 36,18! Stoler ikke på at den siste er korrekt (trodde den heller ville gått opp enn ned da), men stoler heller ikke helt på BBT adjuster’en….
Takk Men dette gjelder vel hvis man sover uavbrutt gjennom natta og legger seg til et angitt tidspunkt? For man når jo først BBT etter 3 timer søvn, og den vil øke når man våknerKanskje denne kan være til hjelp? Ser ut som temperaturen skal være lavest tidlig på morgenen.
39,80??? Det er jo feber! Syk/infeksjon?Tempen har hvert fall steget?
Vis vedlegget 393304
Oj, er du syk?Tempen har hvert fall steget?
Vis vedlegget 393304
39,80??? Det er jo feber! Syk/infeksjon?
Ja, har blitt syk. Tok over for datteren min. Hun er dog litt sprekere med høy feber enn megOj, er du syk?
God bedring!Ja, har blitt syk. Tok over for datteren min. Hun er dog litt sprekere med høy feber enn meg