Husker det var noen ganger jeg hadde to versjoner i to apper i et par dager før jeg klarte å bestemme meg Etterhvert så lærer man jo mønsteret sittIkke sant! Jeg er ikke så god å se hva som er logisk, men skal prøve å tempe både og, for å se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Husker det var noen ganger jeg hadde to versjoner i to apper i et par dager før jeg klarte å bestemme meg Etterhvert så lærer man jo mønsteret sittIkke sant! Jeg er ikke så god å se hva som er logisk, men skal prøve å tempe både og, for å se
Hehe, ja jeg har vurdert det, men jeg har Applewatch som også måler tempen. Den tar et snitt fra kl 00.00-06.30.Husker det var noen ganger jeg hadde to versjoner i to apper i et par dager før jeg klarte å bestemme meg Etterhvert så lærer man jo mønsteret sitt
Jeg har ingen selv, men det ligger mange ute på FF-appenEr det noen som har en temp syklus uten el å vise?
Takk
Jeg ser noeTempen stiger og idag var BBT og wt enige har stålsett meg for en ny pp, men måtte teste fordi! 9/10dpo. Ser dere det samme som meg? Og ser tempen bra ut???
Tempen stiger og idag var BBT og wt enige har stålsett meg for en ny pp, men måtte teste fordi! 9/10dpo. Ser dere det samme som meg? Og ser tempen bra ut???
Denne ble tatt nå på 3 timers utvanna urin, men jeg ser faktisk på den ogTror du er preggy, jeg Ser strek på testen
Denne ble tatt nå på 3 timers utvanna urin, men jeg ser faktisk på den og
BABYSTREKDenne ble tatt nå på 3 timers utvanna urin, men jeg ser faktisk på den og
Men hvis du har EL i dag så skal tempen opp først i morgen? Eller?Det her det mest håpløse greiene denne PP. Gir overhodet ikke noe mening.. Fikk maksimal på monitor i går, så hadde regnet at EL blir i dag, men tempen er jo helt på jordet Så vet ikke hva som skjer jeg, haha