Ah, ikke sant! Ja det er jo logisk Må ha alt inn med teskje herSiden EL inntreffer 12-48 timer ETTER positiv test, så kan tempen droppe imorgen også(EL er da imorgen)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, ikke sant! Ja det er jo logisk Må ha alt inn med teskje herSiden EL inntreffer 12-48 timer ETTER positiv test, så kan tempen droppe imorgen også(EL er da imorgen)
Ah, ikke sant! Ja det er jo logisk Må ha alt inn med teskje her
Ja har prøvd å lest meg opp, men så tyr jeg liksom til å spørre her inne når jeg føler googlinga mi ikke hjelper Men veldig fint å ha et sånt forum daTar litt tid i starten, så plutselig sitter det vettu Jeg var også sånn å spurte en del og leste meg opp i førsten
Ja har prøvd å lest meg opp, men så tyr jeg liksom til å spørre her inne når jeg føler googlinga mi ikke hjelper Men veldig fint å ha et sånt forum da
Ja helt klart oj, det er en stund ja! Var ikke her inne med eldste (2012) ettersom han var en (gledelig!) overraskelse vi fant ut av når jeg var 10uker på vei Men med yngste (2017) var jeg her inne sååå koselig å komme tilbake igjen tror jeg var her inne før vi var helt klar på at det skulle bli en nr 3Det er jo litt lettere å få svar på akkurat det man lurer på Ja, veldig koselig å spørre/skravle her inne, mange hyggelige damer Vært her siden 2007(da jeg gikk gravid med førstesnupp)
Tror det JaHar eggløsningen vært i natt??
De syke smertene du skrev om er typisk hos meg og under el, måtte ta paracet sistDa har FF endelig satt kryss
Tror jeg er mer 1-2dpo, men det får tiden vise
Går an ja, kan gå litt opp og ned syns jeg bare fortsett å el testeEr det vanlig at den vil gå opp slik i perioden før el? Nesten sikker på at jeg ikke har hatt el enda. Alle el tester har vert negativ og har ikke vert noen tegn til el heller.
Shit, det har jeg ingen erfaring med fra tidligere!! HuffDe syke smertene du skrev om er typisk hos meg og under el, måtte ta paracet sist
Min graf så litt slik ut forrige gang jeg tempet. (Ble gravid i første tempesyklus, men mistet, så er i gang igjen nå)Er det vanlig at den vil gå opp slik i perioden før el? Nesten sikker på at jeg ikke har hatt el enda. Alle el tester har vert negativ og har ikke vert noen tegn til el heller.
Fikk du positiv el test?Min graf så litt slik ut forrige gang jeg tempet. (Ble gravid i første tempesyklus, men mistet, så er i gang igjen nå)
Ja, brukte monitor, strimler og temping.Fikk du positiv el test?
Ja, tempen stiger ganske fort fra du våkner. Derfor viktig å gjøre det med én gang man våkner, og etter minst 4 timer sammenhengende søvnVille bare dele et lite forskningsprosjekt jeg gjorde på fredag (som viser seg og være el ifølge FF)
Her har jeg ligget i sengen og målt. Ikke drukket, pratet eller røyst meg opp. Det er ganske stor forskjell (syns jeg).
Ikke sant! Så bedre å måle 07:20 enn å vente til klokka blir 07:30 altså! Lærer hver dag!Ja, tempen stiger ganske fort fra du våkner. Derfor viktig å gjøre det med én gang man våkner, og etter minst 4 timer sammenhengende søvn
Har nok mindre å si hva klokken er og mer hva du har gjort etter at du våknet eller om du gjør det med én gangIkke sant! Så bedre å måle 07:20 enn å vente til klokka blir 07:30 altså! Lærer hver dag!