Vi som temper

Så, FF skal ha det til at jeg har hatt eggløsning nå. Og er 3 dpo allerede. Hvis det stemmer så blir jeg både glad og ikke. Fantastisk med eggløsning cd 15 når man har pcos og ureg syklus. Men samtidig så forventet jeg det ikke, hadde ikke like mye CM som forrige gang, og ikke lagt inn aksjer så mye som vi burde. Det eggehviten som er registrert er minimal og jeg er usikker på om det var det. Iblandet en del hvit utflod, så derfor ikke rein eggehvite. Sorry for tmi. Pluss at tempøkningen ikke er veldig høy. Var mer forrige syklus. Vi får se nå da hva som skjer..

Vedlegg

• C4FA50BA-9A5D-4162-836F-D89355889D90.jpeg
    C4FA50BA-9A5D-4162-836F-D89355889D90.jpeg
    684 KB · Visninger: 58
Last edited:
Skikkelig flott graf sålangt! Hva var årsaken til at du tenkte el ikke kunne ha vært cd9? Synes det ser litt ut som det ut fra grafen :D Blir veldig spennende når du skal teste! Håper du ikke venter helt til ikm siden du har så lang lutealfase, men kanskje tester 14dpo når gjennomsnittspersonen ville hatt ikm :D 14dpo bør testen være tydelig! Men det bestemmer du selvsagt selv! Lykke til:Heartred

Skikkelig flott graf sålangt! Hva var årsaken til at du tenkte el ikke kunne ha vært cd9? Synes det ser litt ut som det ut fra grafen :D Blir veldig spennende når du skal teste! Håper du ikke venter helt til ikm siden du har så lang lutealfase, men kanskje tester 14dpo når gjennomsnittspersonen ville hatt ikm :D 14dpo bør testen være tydelig! Men det bestemmer du selvsagt selv! Lykke til:Heartred
Jeg hadde ganske sterke EL-symptomer på CD10, og det er som regel de store hoppene som viser at jeg har hatt EL, ikke de små stigningene.
Jeg venter nok minst ei uke til, vil jo se om TR faktisk kommer, tror det blir ca. tirsdag neste uke, men kan hende jeg tar en test mandag - senest onsdag da :p

Etter veldig sen el til å være meg kan det endelig se ut som om noe har skjedd. Lå i går med intense el smerter. Takk Gud for at frøkna var på dagsbesøk hos tanta si:) håper dette er gull egget. For nå har vi prøvd et år snart. Å jeg begynner å bli utålmodig. Og jeg er dritt lei å ha sex nå.
1506C4A1-36A3-4DA6-806B-107DEED8F3FC.jpeg

Var ikke el allikevel. Håper den kommer til helga. Hadde rundt 18-23 før MA, da den var relativt stabil. Bare tull nå etterpå. :yuck:

Vedlegg

• E4576B6C-3E59-487E-8951-CB8C6AFA71FD.jpeg
    E4576B6C-3E59-487E-8951-CB8C6AFA71FD.jpeg
    676,1 KB · Visninger: 47
Åååå:woot: Hvordan klarer du å vente??!!:hilarious:
Jeg er bare så redd for å få negativ! :smiley-ashamed004 Har så lang lutealfase at det blir så lenge å vente på TR :bag: Så da kan jeg vente litt til, da blir det god sjanse for en fin strek. Originale planen min var jo å vente til IKM om ei uke, men nå har jeg jo egentlig god grunn til å teste tidligere :p

Jeg er bare så redd for å få negativ! :smiley-ashamed004 Har så lang lutealfase at det blir så lenge å vente på TR :bag: Så da kan jeg vente litt til, da blir det god sjanse for en fin strek. Originale planen min var jo å vente til IKM om ei uke, men nå har jeg jo egentlig god grunn til å teste tidligere :p
Det skjønner jeg godt! Men flink som klarer å vente da :joyful:

Back
Topp