Oioi! Har troa denne gangenEndelig litt mer stigning!
Vis vedlegget 385271
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oioi! Har troa denne gangenEndelig litt mer stigning!
Vis vedlegget 385271
Håper! Har kjent litt rare stikk siden i går, håper det er noe på gang!Oioi! Har troa denne gangen
Dette går mot gull!!Endelig litt mer stigning!
Vis vedlegget 385271
Blir jo bare finere og finere den grafen din
Jeg hadde også to stigninger denne syklusen, og er 4+0 idag
Blir jo bare finere og finere den grafen din
Håper bare det faktisk lover godt! Har hatt trifasisk-lignende charts før, uten at det ble noe..Jeg hadde også to stigninger denne syklusen, og er 4+0 idag
Skikkelig flott graf sålangt! Hva var årsaken til at du tenkte el ikke kunne ha vært cd9? Synes det ser litt ut som det ut fra grafen Blir veldig spennende når du skal teste! Håper du ikke venter helt til ikm siden du har så lang lutealfase, men kanskje tester 14dpo når gjennomsnittspersonen ville hatt ikm 14dpo bør testen være tydelig! Men det bestemmer du selvsagt selv! Lykke til
Jeg hadde ganske sterke EL-symptomer på CD10, og det er som regel de store hoppene som viser at jeg har hatt EL, ikke de små stigningene.Skikkelig flott graf sålangt! Hva var årsaken til at du tenkte el ikke kunne ha vært cd9? Synes det ser litt ut som det ut fra grafen Blir veldig spennende når du skal teste! Håper du ikke venter helt til ikm siden du har så lang lutealfase, men kanskje tester 14dpo når gjennomsnittspersonen ville hatt ikm 14dpo bør testen være tydelig! Men det bestemmer du selvsagt selv! Lykke til
Oioioi, det lover godt!Er vel offisiellt trifasisk denne nå? Håper bare den holder seg der
Vis vedlegget 385445
VakkertEr vel offisiellt trifasisk denne nå? Håper bare den holder seg der
Vis vedlegget 385445
Er vel offisiellt trifasisk denne nå? Håper bare den holder seg der
Vis vedlegget 385445
Glemte forresten å nevne her at jeg spydde i går, så tror jeg tester 12DPO! Måtte kjøpe meg sånne pulsarmbånd nå, er så lei av å få brekninger etter matSer veldig bra ut! Gleder meg til å se testen din
Glemte forresten å nevne her at jeg spydde i går, så tror jeg tester 12DPO! Måtte kjøpe meg sånne pulsarmbånd nå, er så lei av å få brekninger etter mat
Jeg er bare så redd for å få negativ! Har så lang lutealfase at det blir så lenge å vente på TR Så da kan jeg vente litt til, da blir det god sjanse for en fin strek. Originale planen min var jo å vente til IKM om ei uke, men nå har jeg jo egentlig god grunn til å teste tidligereÅååå Hvordan klarer du å vente??!!
Det skjønner jeg godt! Men flink som klarer å vente daJeg er bare så redd for å få negativ! Har så lang lutealfase at det blir så lenge å vente på TR Så da kan jeg vente litt til, da blir det god sjanse for en fin strek. Originale planen min var jo å vente til IKM om ei uke, men nå har jeg jo egentlig god grunn til å teste tidligere