Vi som temper

Igjen ønsker FF å sette el til torsdag 22/7. Jeg er fortsatt ikke enig selv om tempen i dag gikk opp. I hovedsak fordi jeg nå opplever at utfloden begynner å bli ordentlig eggehvite (ikke bare antydning slik tidligere dager). Nå blank, veldig glatt innvendig, og ikke hvit utflod iblandet. Sist el så endret utfloden seg rett etter til kremete og tørrere. Tror el nærmer seg! Håper kroppen klarer det. Har også litt sånn stingfølelse i området eggstokk/livmor (el-smerter, eller bare luft? :wacky:). Satser iallefall på regelmessig aksjelegging nå! Har så lyst at det skal klaffe!

Vedlegg

• 49F916D2-EFA7-401A-A5C3-36A1C1AE943E.jpeg
    49F916D2-EFA7-401A-A5C3-36A1C1AE943E.jpeg
    639,7 KB · Visninger: 64
Treng ikke bety noe, min temp gikk ned mot coverline selv om jeg er gravid - måtte slutte å tempe for jeg ble bare bekymret :p kan gå begge veier dette her!
Ja kan jo fortsatt det! Jeg pleier aldri ha så stabil temp, spesielt i DPOland, så er egentlig ikke overrasket :p
Den er fortsatt høyere enn de første dpo. Kjenner jeg er nesten mer spent på din g-test, enn mine egne el-tester akkurat nå. :nailbiting:
Ja! Får bare håpe den holder seg oppe videre nå. Jeg sa jeg skulle ta en test i morgen, men vi får se om jeg feiger ut :hilarious:

Noen som kan hjelpe å tyde når el er/var? Regnes el testene som positiv cd 23? De fleste symptomene har dempet seg idag, men tempen har ikke steget. Jeg tror el var igår?

Vedlegg

• Screenshot_20220727-114843_Premom.jpg
    Screenshot_20220727-114843_Premom.jpg
    228,8 KB · Visninger: 68
  • Screenshot_20220727-114831_FF App.jpg
    Screenshot_20220727-114831_FF App.jpg
    238,5 KB · Visninger: 69
Noen som kan hjelpe å tyde når el er/var? Regnes el testene som positiv cd 23? De fleste symptomene har dempet seg idag, men tempen har ikke steget. Jeg tror el var igår?
El i dag kanskje? Du får sikkert høyere temp i morgen :) dette er jo ingen eksakt vitenskap. Det er litt slingringsmonn.

Ville regnet testene på cd23 som positive, så ikke usannsynlig el var i går, eller i natt. Jeg bruker ikke få tempstigning før dag 3 etter positiv test. Usikker på om det er fordi tempen er treg å stige, eller om jeg har el nærmere 48t etter positiv test.

El i dag kanskje? Du får sikkert høyere temp i morgen :) dette er jo ingen eksakt vitenskap. Det er litt slingringsmonn.
Ville regnet testene på cd23 som positive, så ikke usannsynlig el var i går, eller i natt. Jeg bruker ikke få tempstigning før dag 3 etter positiv test. Usikker på om det er fordi tempen er treg å stige, eller om jeg har el nærmere 48t etter positiv test.
Ok, får vente å se hvilken dag FF sier el havner på, greit å vite hvor lang lutealfase man har :happy119

Temp ned igjen, og bekrefter for min del at el ikke har vært, selv om FF ikke er helt enig enda. Eggehvite i går, men i dag tilbake til litt vannete/kremete. Så om det pcos som bare spiller meg et puss eller hva. Har begynt el-testing og har hatt negative tester til nå.

Vedlegg

• D09DF6A1-B7D0-4DBB-B090-BBCE5F06A320.jpeg
    D09DF6A1-B7D0-4DBB-B090-BBCE5F06A320.jpeg
    634,7 KB · Visninger: 51
Ja fascinerende det der! Var det ikke noen andre her som sa det samme? :joyful:
Jo jeg :D var stabilt med førstemann :D med nr 2 så tempet jeg ikke for han var en overraskelse. Har ikke like stabile temp med denne spira, men hadde sånn trifasisk eller ka det hete :hilarious:

Edit: ser på grafen min, og jo - den er jo egentlig ganske stabil i temp :)

Jo jeg :D var stabilt med førstemann :D med nr 2 så tempet jeg ikke for han var en overraskelse. Har ikke like stabile temp med denne spira, men hadde sånn trifasisk eller ka det hete :hilarious:

Edit: ser på grafen min, og jo - den er jo egentlig ganske stabil i temp :)
Jeg har liksom hatt så godt som trifasisk før, men denne var jo veldig fin! Burde vel slutte å tempe, men kanskje jeg fortsetter til IKM hvis jeg gidder

Bare jeg som maser om el igjen..:dead: vil dette si at kroppen mislyktes å ha eggløsning?? Hadde mye og sterke symptomer

Vedlegg

• Screenshot_20220729-094327_FF App.jpg
    Screenshot_20220729-094327_FF App.jpg
    232,2 KB · Visninger: 60
Bare jeg som maser om el igjen..:dead: vil dette si at kroppen mislyktes å ha eggløsning?? Hadde mye og sterke symptomer
Kan se sånn ut ja.. ingen tydelig temphopp her, men alt er vel mulig :) har du andre grafer fra andre sykluser å vise til? Hvor lange er syklusene dine?

Er absolutt ikke enig med FF om eggløsning. Tror ikke jeg har hatt det i det hele tatt. Lei lange sykluser og pcos-tull.

Vedlegg

• 272B5238-75AE-45B6-A64D-871EB392359E.jpeg
    272B5238-75AE-45B6-A64D-871EB392359E.jpeg
    626,7 KB · Visninger: 58
Kan se sånn ut ja.. ingen tydelig temphopp her, men alt er vel mulig :) har du andre grafer fra andre sykluser å vise til? Hvor lange er syklusene dine?
Dette er første gang jeg temper, syklus nr 2 etter exu. Har vanligvis 28 dagers syklus, men ser ut til at denne blir 36 slik som den forrige.. kan ikke skjønne annet enn at el har vært, skikkelig smerter/ømt i tillegg til alle andre symptomer jeg pleier å ha:dead:

Back
Topp