Vi som temper

Det er dessverre ikke noe fasitsvar før etter ikm... Temperaturene før betyr ingenting, verken høy eller lav. Her er min siste graf! :smiley-bounce022 :smiley-bounce022

Vedlegg

• 8B265AC3-761A-4EE1-9436-DBB470ACB8A6.jpeg
    8B265AC3-761A-4EE1-9436-DBB470ACB8A6.jpeg
    780,9 KB · Visninger: 95
Det er dessverre ikke noe fasitsvar før etter ikm... Temperaturene før betyr ingenting, verken høy eller lav. Her er min siste graf! :smiley-bounce022 :smiley-bounce022
Da jeg ble gravid hadde jeg veldig høy temperatur gjennom hele svangerskapet. Og den var langt over coverline hele tiden. Sjekket med jevne mellomrom. Så det er sikkert veldig forskjellig fra person til person :) gratulerer så mye ❤️

Når skal du teste? Og er du sikker på at el ikke var på cd 9? Siden tempen har steget siden da?:)
Tenker egentlig jeg venter til IKM, selv om jeg har lutealfase på opptil 16-17 dager :p Basert på symptomer var det på CD10, har av og til sånne ministigninger før EL, men er som regel de store hoppene som gjelder :happy: CD10 er uansett det tidligste jeg får EL tror jeg (har bare tempet siden litt uti PP1, nå i PP6), pleier å være mellom CD10-13 :wacky:

Begynte så fint å tempe denne måneden. Dag to glemte jeg å tempe før jeg reiste meg opp. Dag 4 dro jeg hjem fra ferie og glemte termometer hos foreldre mine, og fant ikke på apotek. Nå får jeg nytt i posten i morgen, men misser jo da lør og søn… Not nailing this altså, haha!

Begynte så fint å tempe denne måneden. Dag to glemte jeg å tempe før jeg reiste meg opp. Dag 4 dro jeg hjem fra ferie og glemte termometer hos foreldre mine, og fant ikke på apotek. Nå får jeg nytt i posten i morgen, men misser jo da lør og søn… Not nailing this altså, haha!
Hahah, ånei! Tar litt tid å komme inn i det. Men med mindre du er som meg og får EL tidlig, er det vel ikke så farlig at du misser helt starten av syklusen (man må strengt tatt ikke tempe etter man har funnet EL heller, siden tempene mellom EL og IKM eegentlig ikke har så mye å si for om du er gravid eller ikke)

Dette går seg til etterhvert! Jeg var kjempefokusert første uken, så skle det ut i uke to før jeg kom inn i rytmen :)

Back
Topp