Vi som temper

Måtte inn å lese i dagboken din hvordan det var gått, ser du enda er gravid :D:HeartredSkjønner godt du ble litt stresset av litt «lav» temp, men heldigvis gikk det jo veien! Har hørt man ikke kan legge så mye i tempene som gravid? Men husker ikke hvor jeg leste det, og om det stemmer.
Den sitter fremdeles ja, 5+0 idag! Jeg sluttet å tempe etter den lave tempen, jeg fant ut at jeg ble nødvendig stresset av det. Nå spiller jo temperaturen ingen rolle :)

Hei. Jeg temper. Fikk positiv test 11 dpo.. tempen min sank veldig i dag. Betyr dette at det går feil vei eller at jeg trenger progreston tilskudd. Ingen spotting eller mensen.. håper noen vet .

Vedlegg

• Screenshot_20220717-061626_FF App.jpg
    Screenshot_20220717-061626_FF App.jpg
    635,9 KB · Visninger: 61
Hei. Jeg temper. Fikk positiv test 11 dpo.. tempen min sank veldig i dag. Betyr dette at det går feil vei eller at jeg trenger progreston tilskudd. Ingen spotting eller mensen.. håper noen vet .

Vedlegg

• Screenshot_20220717-061626_FF App.jpg
    Screenshot_20220717-061626_FF App.jpg
    635,9 KB · Visninger: 52
Betyr vel helst ingenting :) er det en begynnende SA er det ingenting å gjøre, men jeg tviler sterkt. Det er vel ikke anbefalt å fortsette temping etter påvist graviditet fordi det danner stress og bekymring. :) så lenge du ikke blør eller har smerter så skal du bare ta det helt med ro :)

Betyr vel helst ingenting :) er det en begynnende SA er det ingenting å gjøre, men jeg tviler sterkt. Det er vel ikke anbefalt å fortsette temping etter påvist graviditet fordi det danner stress og bekymring. :) så lenge du ikke blør eller har smerter så skal du bare ta det helt med ro :)
Takk for svar. Var nok dumt og Tempe.. trodde tempen skulle holde seg høy hele veien ved en graviditet. Clearblue viser 1-2 uker gravid.. det gjorde den for 5 dager siden også. Testene har økt lite i styrke.. derfor jeg ønsket å Tempe for å se ..

Takk for svar. Var nok dumt og Tempe.. trodde tempen skulle holde seg høy hele veien ved en graviditet. Clearblue viser 1-2 uker gravid.. det gjorde den for 5 dager siden også. Testene har økt lite i styrke.. derfor jeg ønsket å Tempe for å se ..
Man skal jo ikke bruke tester til å se økning i hcg heller, sier de! Men vet mange gjør det allikevel :) håper det går bra for deg! Kommer sikker til å gjøre akkurat det samme når/hvis jeg blir gravid igjen :wacky:

Der var det ingen tvil! Hurra for så tidlig eggløsning, da blir det ikke så alt for mye venting :happy: Krysser fingrene for spire denne gangen!
Jeg var også veldig kåt i går, så tror det var kroppen min som sa at vi måtte få lagt inn aksjene! Trodde EL skulle bli i dag, men hadde jo kanskje ikke blitt for sent det.
Jeg må vente i DPO-land istedet, gjetter at denne syklusen blir 26 dager :p Kan sikkert tillate meg å teste på CD27 istedenfor CD28 da :hilarious:
Takk, det håper vi også etter å ha klart to bra omganger i går! :D

V
Jeg var også veldig kåt i går, så tror det var kroppen min som sa at vi måtte få lagt inn aksjene! Trodde EL skulle bli i dag, men hadde jo kanskje ikke blitt for sent det.
Jeg må vente i DPO-land istedet, gjetter at denne syklusen blir 26 dager :p Kan sikkert tillate meg å teste på CD27 istedenfor CD28 da :hilarious:
Takk, det håper vi også etter å ha klart to bra omganger i går! :D
Krysser fingrene! Var det ikke noe med at bursdagen din var nært testdato, eller husker jeg feil? :D

V

Krysser fingrene! Var det ikke noe med at bursdagen din var nært testdato, eller husker jeg feil? :D
Ja så en positiv test hadde evt. blitt en litt tidlig bursdaggave! Mannen lurte på i går hva han skulle gi meg til bursdagen, og jeg sa et eller annet om at vi må lage den selv :laughing001 Så da får vi se om jeg rekker å bli gravid innen jeg fyller 28! :woot:

Ja så en positiv test hadde evt. blitt en litt tidlig bursdaggave! Mannen lurte på i går hva han skulle gi meg til bursdagen, og jeg sa et eller annet om at vi må lage den selv :laughing001Så da får vi se om jeg rekker å bli gravid innen jeg fyller 28! :woot:
For en perfekt bursdagsgave! Trenger selskap av litt flere i april 2023 gruppa :love017

Jeg hadde tempdropp under coverline firr-fem dager etter positiv test. Da la jeg bort termometeret. Du skal heller ikke måle stigning med tester, men der syndet jeg også. Tok siste clearblue når jeg var 5+0, den viser fortsatt 2-3. Legg bort tester og termometer, du er gravid!

Jeg hadde tempdropp under coverline firr-fem dager etter positiv test. Da la jeg bort termometeret. Du skal heller ikke måle stigning med tester, men der syndet jeg også. Tok siste clearblue når jeg var 5+0, den viser fortsatt 2-3. Legg bort tester og termometer, du er gravid!
Tusen takk for at du er så positiv. Jeg håper jeg er like heldig som deg:)krysser fingrene.

Noen som skjønner hvorfor FF vil ha eggløsning til å være cd 14, da den helt tydelig var cd 12?

Screenshot_20220718-184540_FF App.jpg

Så pussig! Enig i el må ha vært cd12. Prøv å discard cd10 som ble tatt senere enn vanlig. Evt. kan man jo også override og velge selv cd12 som eldag.
Prøvde det nettopp, da forsvant hele EL :rolleyes:

Back
Topp