Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sett på sykluser i fertilityfriend og det ser ut som temp kan gå litt ned igjen. Så lenge gjennomsnittet er høyere over flere dager så er vel el oppdaget? Sånn jeg har skjønt det iallefall.Jeg våknet tll at tempen har sunket . Hva i alle dager ? Kan den stige igjen og alt er bra eller har ikke el vært allikevel ?
Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for å registreres som positiv. Så denne er dessverre negativ . Jeg har slitt med det samme som deg og fått veldig svak utslag på testene, og hos meg har jeg også fått el-slim , men så går det over. Så det har virket som kroppen har forsøkt på eggløsning og ikke fått det til, det kan være det skjer hos deg også. Jeg ville fortsatt å teste videre, den kan bli positiv senere . Legger ved et bilde av min som endelig ble positiv forrige uke så du kan se.Hei!
Håper på litt hjelp her.
Jeg temper men temperaturkurven mnd her har vært opp og ned. Har tatt EL-test siden cycleday 10 og den har helt klart vært negativ dag 10,11 og 12. I går på dag 13 var jeg i tvil om jeg skulle registrere som positiv, men endte på negativ. I dag er streken svakere igjen. Burde jeg gjøre om testen i går til positiv?
Har eggløsningsslim, men ikke merket noe smerter enda som jeg pleier å gjøre.. Har syklus på 28-32 dager.
Bruker fertility friend.
Takk, jeg tror kanskje jeg bare missa den, altså at jeg var for sen med å teste. Har forstått at flere må teste 2 ganger om dagen for å fange toppen. Jeg ser at den er negativ, men siden den var svakere dagen etter tenkte jeg det kanskje ble mest rett å registrere den som positiv.Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for å registreres som positiv. Så denne er dessverre negativ . Jeg har slitt med det samme som deg og fått veldig svak utslag på testene, og hos meg har jeg også fått el-slim , men så går det over. Så det har virket som kroppen har forsøkt på eggløsning og ikke fått det til, det kan være det skjer hos deg også. Jeg ville fortsatt å teste videre, den kan bli positiv senere . Legger ved et bilde av min som endelig ble positiv forrige uke så du kan se.
Krysser fingrene for at du har hatt el ! Det kan jo være at du har kort lh-toppTakk, jeg tror kanskje jeg bare missa den, altså at jeg var for sen med å teste. Har forstått at flere må teste 2 ganger om dagen for å fange toppen. Jeg ser at den er negativ, men siden den var svakere dagen etter tenkte jeg det kanskje ble mest rett å registrere den som positiv.
Smertene kom for fullt en time etter jeg skrev innlegget, og jeg har fått bekreftet EL med UL en tidligere syklus hvor jeg også bare hadde negative tester :/
Irriterende altså. Får teste et par dager til før jeg gir meg :|
Oioioi, når skal du teste?Nå begynner vi å snakke her
Vis vedlegget 383762
Testet i dag, negativ. Men prøver igjen i morgen!Oioioi, når skal du teste?
SpennendeTestet i dag, negativ. Men prøver igjen i morgen!
Omtrent sånn ser min ut åSpennende
Min temp er helt all over denne gangen!
Oi, det var lang syklus! Vi ligger ganske likt,blir spennende å følge med på deg også!Omtrent sånn ser min ut å