Gleder meg til oppdatering senere daSkal sjekke der! Tror jeg har sett dem på Normal her, så sjekker der også. Neida, er like naturlig som å sjekke mobilen, og jeg sovner ofte med termometeret i Jeg blir så nysjerrig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til oppdatering senere daSkal sjekke der! Tror jeg har sett dem på Normal her, så sjekker der også. Neida, er like naturlig som å sjekke mobilen, og jeg sovner ofte med termometeret i Jeg blir så nysjerrig!
Til hvilket klokkeslett bruker du å tempe normalt? Ville tatt utgangspunkt i den tempen som ble tatt til nærmest mulig normalt klokkeslett. Har hørt at tempen kan stige med 0,1 i timen for hver time lengre man sover. Så det stemmer jo godt med dine målinger. Er viktig at man temper til samme klokkeslett +/- 30 minTempet først i dag for tidlig, hadde veldig lav temp i forhold til i går. Ned 0,25. Målte når jeg våknet skikkelig 3t senere og da var tempen høyere enn i går. Ca 0,1 opp fra i går..
Tempen torsdag: 36,39
Tempen fredag: 36,59
Tempen lørdag: 36,34 / 36,68
Spørsmålet blir da hvilken skal jeg gå etter?
Jeg tar det som gir mening, kan gjerne ta et par dager for å seTempet først i dag for tidlig, hadde veldig lav temp i forhold til i går. Ned 0,25. Målte når jeg våknet skikkelig 3t senere og da var tempen høyere enn i går. Ca 0,1 opp fra i går..
Tempen torsdag: 36,39
Tempen fredag: 36,59
Tempen lørdag: 36,34 / 36,68
Spørsmålet blir da hvilken skal jeg gå etter?
Til hvilket klokkeslett bruker du å tempe normalt? Ville tatt utgangspunkt i den tempen som ble tatt til nærmest mulig normalt klokkeslett. Har hørt at tempen kan stige med 0,1 i timen for hver time lengre man sover. Så det stemmer jo godt med dine målinger. Er viktig at man temper til samme klokkeslett +/- 30 min
Da skjønner jeg Hva med å ta midt i mellom? 36,51 Da blir det jo ca. 0630Pleier å tempe 6.30 ca.. men tempet kl 05 og 8.15 ca så klarer liksom ikke bestemme meg, men føler egentlig siste temp ble den mest riktige.. mtp tappen virker det som om el har vært.. men ble så usikker
Men tempen skal være ganske nøyaktig så lenge man har sovet sammenhengende i mer enn 4 timer. Da spiller det vel ingen rolle når tidspunkt man temper. Det er jo skiftarbeidere som også temper. Og de får jo ikke tatt tempen akkurat samme tidspunkt på morgningen. Så man skal vel egentlig da ta den første temperaturen man våkner med. For om man våkner 05 og så 0730 f.eksempel så vil jo den 0730 bli feil. Jeg vet ikke. Men det høres mest logisk ut spør du meg eller?Jeg tar det som gir mening, kan gjerne ta et par dager for å se
De siste to nettene har jeg hatt både høyere og lavere, men etter denne tenker jeg at jeg beholder de lavere
Min kan variere gjennom natta, selv om jeg da sover minst 3-4 timer imellom dem, ofte er det den siste som pleier å gi mening for meg. Pleier ikke alltid stå opp til samme tid hver dag heller, men har klart å få ganske fine tempkurver for det Men akkurat nå i slutten på syklusen har kroppen tullet seg en delMen tempen skal være ganske nøyaktig så lenge man har sovet sammenhengende i mer enn 4 timer. Da spiller det vel ingen rolle når tidspunkt man temper. Det er jo skiftarbeidere som også temper. Og de får jo ikke tatt tempen akkurat samme tidspunkt på morgningen. Så man skal vel egentlig da ta den første temperaturen man våkner med. For om man våkner 05 og så 0730 f.eksempel så vil jo den 0730 bli feil. Jeg vet ikke. Men det høres mest logisk ut spør du meg eller?
Ja, man finner jo sine metoder og ser sammenhengen i grafen sin. Jeg bare tenkte om det var så nøye med det tidspunktet. Eneste som er viktig er at man har hatt så og så mange timer med dyp søvn. meeen kan jo hende du har vært litt dårlig form? At du har vært litt syk??Min kan variere gjennom natta, selv om jeg da sover minst 3-4 timer imellom dem, ofte er det den siste som pleier å gi mening for meg. Pleier ikke alltid stå opp til samme tid hver dag heller, men har klart å få ganske fine tempkurver for det Men akkurat nå i slutten på syklusen har kroppen tullet seg en del
Næh syns ikke klokkeslettet er så nøye jeg, vet jo at noen sverger til det, menJa, man finner jo sine metoder og ser sammenhengen i grafen sin. Jeg bare tenkte om det var så nøye med det tidspunktet. Eneste som er viktig er at man har hatt så og så mange timer med dyp søvn. meeen kan jo hende du har vært litt dårlig form? At du har vært litt syk??
Syns det ser bra ut, jeg! Tempen må ikke skyte opp i været med én gang eller stige mye. Usikker på om mengden progesteron gjør det, da har jeg isåfall sinnsyke mengder, min temp varierer med 1-1.5 grader gjennom syklusenEr helt ny på å Tempe. Prøvd denne mnd. Men synes tempen steg så sakte opp. Kan det bety lite progreston? Har foreløpig negativ test. Lurer også på om den viser eggløsning på feil dag.pos.eggløsningstest på torsdag.. I følge appen hadde jeg eggløsning på fredag. Hadde smerter og ubehag som slapp sent lørdags kveld..så mener selv lørdag? Vis vedlegget 382904
Pleier du å få minst 3-4 timer sammenhengende? Det kan gå da, selv om det ikke blir til samme tidJeg hadde god erfaring med å tempe forrige gang jeg ble gravid, men nå har jeg en på 1,5 år som kan våkne alt fra 03:00-07:00…er det egentlig noe vits i å tempe?
Ja som regel og nå er vi faktisk inne i en god periode så får krysse fingrene for at det holder ut denne pp’en Jeg får prøve og se hvordan det går!Pleier du å få minst 3-4 timer sammenhengende? Det kan gå da, selv om det ikke blir til samme tid
Ja test det ut og se om du får en god kurve utav detJa som regel og nå er vi faktisk inne i en god periode så får krysse fingrene for at det holder ut denne pp’en Jeg får prøve og se hvordan det går!