Vi som temper

Æsj, så kjedelig! :Heartpink Prøv ny test om noen dager. Skikkelig imponert over den tempstigningen din! Over 1 hel grad fra før eggløsning og i dag. Jeg bruker bare få stigning på 0,25-0,35 totalt jeg :meh: Men leser det skal være nok da.
Tror jeg bare venter til IKM på torsdag nå. Ja jeg pleier å ha minst 1 grad i forskjell, er ganske sykt egentlig :hilarious:

Fortsatt høy!
Tempen min bare "Tror du det er trifasisk? Hah, dette er trifasisk!" :hilarious:
Screenshot_20220605-105829_FF App.jpg

Last edited:
Denne mnd har jeg ikke testet etter el, rett og slett fordi syklusen min har vært så stabil med el og tydelig tegn cd 14/15 at jeg ikke så en grunn til å kjøpe inn.... men ja selvfølgelig, første mnd uten testing og bare temping sitter jeg med den "rareste" tempkurven. Er ingenting lik noen tidligere... hva tenker dere om denne? Har fra tid til en annen fallback rise, altså en dip etter el, men denne gangen har ikke tempen gått opp igjen?!?

Nesten så jeg tenker at el ikke har vært, er det mulig at el har vært med så lave temper?

Har brukt en temp konverter for å justere tempen pga har sovet lengre i langhelga, kan det være at det tuller til grafen?
Screenshot_20220607-190336_FF App.jpg

Denne mnd har jeg ikke testet etter el, rett og slett fordi syklusen min har vært så stabil med el og tydelig tegn cd 14/15 at jeg ikke så en grunn til å kjøpe inn.... men ja selvfølgelig, første mnd uten testing og bare temping sitter jeg med den "rareste" tempkurven. Er ingenting lik noen tidligere... hva tenker dere om denne? Har fra tid til en annen fallback rise, altså en dip etter el, men denne gangen har ikke tempen gått opp igjen?!?

Nesten så jeg tenker at el ikke har vært, er det mulig at el har vært med så lave temper?

Har brukt en temp konverter for å justere tempen pga har sovet lengre i langhelga, kan det være at det tuller til grafen?
Vis vedlegget 382690
Har inntrykket av at det ikke blir riktig med den converteren, så jeg har bare lagt inn det jeg faktisk målte selvom det ble noen timer senere. Prøvde meg litt frem og tilbake, og avviket ble mye større av å bruke converteren.

Nå har jeg kommet til min vanlige sykluslengde, så IKM i morgen, uten tempdropp! Så TR blir nok sen. Hadde 29 dagers forrige syklus da. Så vi får se!
Screenshot_20220608-113257_FF App.jpg

De her siste dagene før IKM er jo helt uutholdelige, såå spent på om det dukker opp strek eller ikke :D Nokså jevn chart da :D

Vedlegg

• 61825073-E970-47B9-9291-02195164830A.jpeg
    61825073-E970-47B9-9291-02195164830A.jpeg
    142,3 KB · Visninger: 55
Krysser fingrene for at du ikke får tempdrop, og at du kan teste i morgen :D Blir avgjørende de neste par dagene for deg!
Ok tror jeg har bestemt meg for at hvis tempen dropper 0.2 eller mer, da tester jeg ikke, men hvis den holder seg oppe, gjør jeg det :joyful:
Håper jo pga. jeg har så sterke kramper, kan ikke huske å ha hatt så vonde før, så håper jo at det er fordi det er noe som holder fast og vokser der inne :love2

Ok tror jeg har bestemt meg for at hvis tempen dropper 0.2 eller mer, da tester jeg ikke, men hvis den holder seg oppe, gjør jeg det :joyful:
Håper jo pga. jeg har så sterke kramper, kan ikke huske å ha hatt så vonde før, så håper jo at det er fordi det er noe som holder fast og vokser der inne :love2
Gleder meg til oppdatering! :binkybaby

Gleder meg til oppdatering! :binkybaby
Haha jeg og! Gleder meg til å legge meg snart.
Da jeg sa dette til mannen spurte han om normal kroppstemp er 37, også sa jeg egentlig, men tror den egentlig ikke er det. Hentet termometeret, han var 36.5 og jeg 36.9! Tviler jo på at jeg er så høy når jeg sover også, men det får meg til å tro at tempen ikke kommer til å droppe ;)

Er kommet meg til 6dpo i dag, og etter en merkelig start (legger det til bruken av temp converter) er tempen helt der den bør være! Sammenligner da med sykluser med kjemisk. Ser lovende ut akkurat i dag:)
Screenshot_20220609-070654_FF App.jpg

Haha jeg og! Gleder meg til å legge meg snart.
Da jeg sa dette til mannen spurte han om normal kroppstemp er 37, også sa jeg egentlig, men tror den egentlig ikke er det. Hentet termometeret, han var 36.5 og jeg 36.9! Tviler jo på at jeg er så høy når jeg sover også, men det får meg til å tro at tempen ikke kommer til å droppe ;)
Målte oss på gøy igjen, han var fortsatt 36.5 og jeg er nå 35.9! En hel grad nedover! :wideyed: Så tror tempdroppet har skjedd nå. Var usikker på i går natt siden den var all over the place, morgentempen hadde gått litt ned, men ikke nok til at det var det store droppet dagen før TR. Så våkner nok til enda lavere temp :smiley-ashamed004

Jeg er så forvirret. Jeg var nedi 36.12, men da jeg endelig våknet 36.47. Så nå har jeg laget to versjoner igjen, der jeg bruker de høyere og de lavere tempene, og hver for seg ser det jo greit ut - bortsett fra at TR skulle kommet i går. Fikk 29 dager forrige syklus da, men veldig rart at der skulle skje to ganger på rad :oops:
Screenshot_20220610-122357_FF App.jpgScreenshot_20220610-122337_My Calendar.jpg

Jeg er så forvirret. Jeg var nedi 36.12, men da jeg endelig våknet 36.47. Så nå har jeg laget to versjoner igjen, der jeg bruker de høyere og de lavere tempene, og hver for seg ser det jo greit ut - bortsett fra at TR skulle kommet i går. Fikk 29 dager forrige syklus da, men veldig rart at der skulle skje to ganger på rad :oops:
Vis vedlegget 382827Vis vedlegget 382828
Merkelig det der, at det svinger slik i løpet av natta! Får du nok søvn igjen etter nattemålingene, at du ikke vekker deg selv for mye? :sour: Du får vurdere en test i dag og da :D

Fikk akkurat samme temp i dag og i går. Ble så skuffet når jeg testet i dag og testen var helt blenda, fordi jeg hadde en svak strek på testen i går. Jeg var til og med ute å kjøpte nye tester fordi de jeg hadde var kjent for å være dårlige. Så da er det bare å sette seg ned å vente på tante rød :meh:

Vedlegg

• 9D183584-B895-46DA-B04E-B12F741652AE.jpeg
    9D183584-B895-46DA-B04E-B12F741652AE.jpeg
    133,6 KB · Visninger: 48
Merkelig det der, at det svinger slik i løpet av natta! Får du nok søvn igjen etter nattemålingene, at du ikke vekker deg selv for mye? :sour: Du får vurdere en test i dag og da :D
Ja! Pleier som regel det, prøver å ikke måle hvis jeg ikke har sovet minst 3 timer. Jeg er sånn som trenger typ 9 timer, så rekker evt. å måle 3 ganger jeg :hilarious: Tenker jeg en tur på senteret etterpå, skal se om jeg finner en pakke Make Sure

Ja! Pleier som regel det, prøver å ikke måle hvis jeg ikke har sovet minst 3 timer. Jeg er sånn som trenger typ 9 timer, så rekker evt. å måle 3 ganger jeg :hilarious: Tenker jeg en tur på senteret etterpå, skal se om jeg finner en pakke Make Sure
Ja se om du finner de testene :D Jeg kjøpte på meny! Høres stressende ut å teste 3 gang på natta :oops: I helgene hender det jeg sover over den ene gangen jeg skal tempe :angelic:

Ja se om du finner de testene :D Jeg kjøpte på meny! Høres stressende ut å teste 3 gang på natta :oops: I helgene hender det jeg sover over den ene gangen jeg skal tempe :angelic:
Skal sjekke der! Tror jeg har sett dem på Normal her, så sjekker der også. Neida, er like naturlig som å sjekke mobilen, og jeg sovner ofte med termometeret i :hilarious: Jeg blir så nysjerrig!

Back
Topp