Vi som temper

Rask å svare i sted. Ja, enten så har kroppen prøvd men ikke fått til, eller så er temp-stigningen sen? Feks på denne grafen fra mars, så er jeg 90% sikker på el var cd22, men FF sier den var cd23. Der stiger jo ikke heller temp før dagen etter. Men leser at hvis man har litt sakte stigning av progesteron like etter el, så vil temperatursensoren i hjernen ikke gi respons med en gang før progesteronet et på et visst nivå. Men mulig det bare er jeg som griper etter halmstrå ;)
Haha ja jeg så det med ELtestene først etterpå :p
Ja på den grafen kan kanskje ha vært på CD22 ja. Har fått det flere ganger nå at FF gjetter en dag senere, tror den liker høy stigning :p
Det kan jo være, jeg vet ikke :hilarious: Men hvis du ikke får høyere temp i morgen så vet vi jo at egget ikke har sluppet ennå..

Haha ja jeg så det med ELtestene først etterpå :p
Ja på den grafen kan kanskje ha vært på CD22 ja. Har fått det flere ganger nå at FF gjetter en dag senere, tror den liker høy stigning :p
Det kan jo være, jeg vet ikke :hilarious: Men hvis du ikke får høyere temp i morgen så vet vi jo at egget ikke har sluppet ennå..
Ja vi rakk begge å svare uten å se den andre hadde redigert haha :laughing002 I morgen blir avgjørende! Blir såå skuffa om tempen er lav da og :confused: Men det er siste sjansen. Dumme kroppen som gir så mye symptomer om den ikke klarte å slippe egget. Jaja, ikke noe å gjøre med det! Sist kom jo ikke el før cd29, så kan jo være det drøyer denne gangen og :sad015

Ja vi rakk begge å svare uten å se den andre hadde redigert haha :laughing002 I morgen blir avgjørende! Blir såå skuffa om tempen er lav da og :confused: Men det er siste sjansen. Dumme kroppen som gir så mye symptomer om den ikke klarte å slippe egget. Jaja, ikke noe å gjøre med det! Sist kom jo ikke el før cd29, så kan jo være det drøyer denne gangen og :sad015
Hahah :hilarious: Ja det skjønner jeg! Det er fortsatt håp, men som jeg sikkert sa tidligere, må være ganske kjipt å måtte vente så lenge :sorry: Føler meg virkelig heldig som nesten har den "optimale prøversyklusen" hvis det skulle vært en greie :smiley-ashamed004

Hahah :hilarious: Ja det skjønner jeg! Det er fortsatt håp, men som jeg sikkert sa tidligere, må være ganske kjipt å måtte vente så lenge :sorry: Føler meg virkelig heldig som nesten har den "optimale prøversyklusen" hvis det skulle vært en greie :smiley-ashamed004
Ja du er virkelig heldig! Denne syklusen din ble jo riktig så kort før el kom. Er jo mye artigere å prøve når det går litt fortere :D Men når jeg leser en del tråder her så er jeg egentlig veldig glad jeg i det hele tatt har eggløsning. Eller skal vente litt med å si det før jeg vet hvordan det går med denne syklusen :smiley-ashamed004 Er 6 mnd siden pilleslutt, så håper liksom at syklusen skal stabilisere seg litt snart.

Ja du er virkelig heldig! Denne syklusen din ble jo riktig så kort før el kom. Er jo mye artigere å prøve når det går litt fortere :D Men når jeg leser en del tråder her så er jeg egentlig veldig glad jeg i det hele tatt har eggløsning. Eller skal vente litt med å si det før jeg vet hvordan det går med denne syklusen :smiley-ashamed004 Er 6 mnd siden pilleslutt, så håper liksom at syklusen skal stabilisere seg litt snart.
Ja hadde jo en der EL var på CD10 i en 26 dagers syklus! Er vel bedre å ha lenger lutealfase. Ja det er sant, er jo mange som sliter. Er kjipt at det skal ta så lang tid! Husker da jeg sluttet på pplaster for noen år siden, da var mensen typ en uke for sen bare, skulle faktisk til å ta den første gtesten i mitt litt, så kom den :hilarious: Tror den var normal etter det. Da jeg ble konisert hoppet kroppen over ganske nøyaktig en syklus. Så må si jeg er ganske glad for at kroppen min har det bra! Nå må den bare bli gravid da :p

Jeg vil ikke betale for FF VIP, så håndlagde overlay modus, ble ikke så pent da, og to av malingsfargene ble veldig like :hilarious:
Men det er den ene tingen jeg syns er kul med FF bortsett fra krysset, er så fascinerende å se! :woot:
20220531_214820.jpg

Her dukket plutselig coverline opp i dag og den mener jeg er 11dpo. Den setter el den dagen jeg mistenkte "kanskje" el kunne vært (om jeg fikk temp.stigning. Kan man stole på denne grafen når coverline dukker opp så sent, eller kan det bare være en feil? Jeg har sovet litt lite i natt (3-3,5 timer) så jeg tar det med en klype salt, men kan man alltid stole på at ff har rett i eggløsning? Jeg klarer ikke helt tro på det da jeg er under utredning for pcos og kroppen min har prøvd på eggløsning flere ganger denne syklusen. Jeg trodde først TR var på vei 7dpo da jeg begynte å spotte brunt (såvidt det var), men venter enda.

Vedlegg

• s_iVz7uy.png
    s_iVz7uy.png
    77,4 KB · Visninger: 64
Her dukket plutselig coverline opp i dag og den mener jeg er 11dpo. Den setter el den dagen jeg mistenkte "kanskje" el kunne vært (om jeg fikk temp.stigning. Kan man stole på denne grafen når coverline dukker opp så sent, eller kan det bare være en feil? Jeg har sovet litt lite i natt (3-3,5 timer) så jeg tar det med en klype salt, men kan man alltid stole på at ff har rett i eggløsning? Jeg klarer ikke helt tro på det da jeg er under utredning for pcos og kroppen min har prøvd på eggløsning flere ganger denne syklusen. Jeg trodde først TR var på vei 7dpo da jeg begynte å spotte brunt (såvidt det var), men venter enda.
Svarer på denne! Har opplevd selv og vet av andre som har opplevd at FF har satt striplet kryss uten at el hadde vært. Så tror ikke den er helt sikker, og at FF lett kan bli forvirret. Når det er sagt, så er det jo ikke umulig at el har vært, spesielt hvis du mistenkte den dagen selv! :) Du kan jo ta en graviditetstest hvertfall? :D Til og med en liten dipp 7dpo hvis det faktisk stemmer! I og med at det var ytterligere tempstigning i dag, er jeg nesten tilbøyelig til å være enig med FF, selvom tempøkingen ikke er så stor :D

Hurraaa tempen økte i dag :smiley-bounce022 Som kan stemme med at jeg mistenkte el cd21, utfra mye symptomer t.o.m søndag, som var gått over til mandag. Og ganske sterk el-test mandags morgen (ikke positiv), da jeg endelig fikk nye tester i posten. Mandag kveld var testene helt svake igjen, så virker som LH var på tur ned.

Vedlegg

• 54A056E7-435C-4772-9038-678A81CEE7EE.jpeg
    54A056E7-435C-4772-9038-678A81CEE7EE.jpeg
    110,1 KB · Visninger: 53
Ytterligere stigning i dag, men har blitt skikkelig forkjølet så mulig det gir litt falsk forhøyelse :confused: Vet ikke om det kan ødelegge sjansene for at egget fester seg?

Satt inn positiv test cd20, fordi jeg er nokså sikker på at eggløsning var cd21. Testen mandags morgen var såppas sterk (men ikke positiv) at jeg er rimelig sikker på testen ville vært positiv dagen før. Men er jo mest så det skal se fint ut med strek :smiley-angelic002

Vedlegg

• 00C26C3F-B503-40F3-B7A1-5ACACCC0C07A.jpeg
    00C26C3F-B503-40F3-B7A1-5ACACCC0C07A.jpeg
    125,5 KB · Visninger: 47
Ytterligere stigning i dag, men har blitt skikkelig forkjølet så mulig det gir litt falsk forhøyelse :confused: Vet ikke om det kan ødelegge sjansene for at egget fester seg?

Satt inn positiv test cd20, fordi jeg er nokså sikker på at eggløsning var cd21. Testen mandags morgen var såppas sterk (men ikke positiv) at jeg er rimelig sikker på testen ville vært positiv dagen før. Men er jo mest så det skal se fint ut med strek :smiley-angelic002
Ser jo bra ut det der! Føler du at du har feber da? Da syns jeg jo den burde vært enda høyere. Har hørt at siden immunforsvaret jobber med noe annet, legger den ikke merke til det lille fremmedlegemet i livmoren, men er ikke 100% på det :p

Ser veldig fint ut dette! Til og med en dipp cd6 (evt.7 eller 8). Ligger an til å bli trifasisk synes jeg :smiley-bounce022
Dippen på CD6 pleier jeg å ha, så er ikke så optimistisk om at det er festedipp :yuck: Men er veldig fornøyd med stigningen i går og i dag :happy:

Ser jo bra ut det der! Føler du at du har feber da? Da syns jeg jo den burde vært enda høyere. Har hørt at siden immunforsvaret jobber med noe annet, legger den ikke merke til det lille fremmedlegemet i livmoren, men er ikke 100% på det :p

Dippen på CD6 pleier jeg å ha, så er ikke så optimistisk om at det er festedipp :yuck: Men er veldig fornøyd med stigningen i går og i dag :happy:
Tror ikke jeg har feber, men kan være. Bruker ikke få feber når jeg er syk egentlig, isåfall er jeg dårlig til å oppdage det :wacky: Satser på mesteparten av stigningen er progesteron-stigning hvertfall.

Krysser fingrene for at begge chartene er baby-charter ;)

Jeg krysser fingre og alt annet jeg har for festedipp! Tok test i dag tidlig, men den var hvit som snø. Trøster jeg selv med at det kun var to timer siden sist toalettbesøk.

Flere som har hatt festedipp, og når testet du evt positivt?

Vis vedlegget 382552
Savner «optimistisk» knappen fra før oppdateringen! Tar du test på morgenurin i morgen tidlig? Teller ned dager til jeg kan begynne å teste :happy:

Back
Topp