Minimalle94
Glad i forumet
Vi fortsetter trenden med rare like temperaturer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har variert hos meg, den har både droppet på ikm og etter hos megEtter hva jeg har skjønt, så er det vanlig at temperaturen dropper til der den var før eggløsning, før man får mensen.
Stemmer det? I så fall, når skjer det droppet? Dr det liksom dagen før, eller noen dager i forveien?
Tempen holder seg høy her, nå er jeg 9 dpo. Håper bare den fortsetter å være høy.
Etter hva jeg har skjønt, så er det vanlig at temperaturen dropper til der den var før eggløsning, før man får mensen.
Stemmer det? I så fall, når skjer det droppet? Dr det liksom dagen før, eller noen dager i forveien?
Tempen holder seg høy her, nå er jeg 9 dpo. Håper bare den fortsetter å være høy.
Det varierer veldig fra person til person og syklus til syklus.Etter hva jeg har skjønt, så er det vanlig at temperaturen dropper til der den var før eggløsning, før man får mensen.
Tror dere el kan ha vært i går? Allt for tidlig:/ og har ikke fått lagt inn noe aksjer. Skulle liksom begynne i dag
Smart! Jeg hadde nok også veldig tidlig el sist månde ( tempet ikke da), jeg hadde en syklus på 23 dager har alltid hatt 29/30, så veldig merkelig..Det er jo mulig, det har skjedd med meg også! Så nå har vi begynt med aksjer fra CD5, bare sånn i tilfelle
Men bare begynn dere, i tilfelle det ikke har skjedd ennå, men snart
Smart! Jeg hadde nok også veldig tidlig el sist månde ( tempet ikke da), jeg hadde en syklus på 23 dager har alltid hatt 29/30, så veldig merkelig..
Hos meg dropper den veldig dagen mensen kommer, kan droppe litt dagen før men det varierer veldigEtter hva jeg har skjønt, så er det vanlig at temperaturen dropper til der den var før eggløsning, før man får mensen.
Hm, dette var interessant! Hvor mange timer søvn har du fått etter natte-testingen? Stemmer jo med slim og at el kan ha vært cd11, men gir lite mening med de to ulike grafene Heldigvis har dere jo lagt inn aksjer på gode tidspunkt. Blir veldig spennende å se de neste par dagene hvordan grafene blir!Sitter her med to grafer Såå før EL har jeg bare tempet ca. 3-4 om natten siden jeg våknet da, og ennå er natt-tempen veldig stabil:
Vis vedlegget 382207
De to siste dagene når jeg tror EL har vært har jeg tempet hver gang jeg våknet, og den endelige når jeg skal stå opp har steget:
Vis vedlegget 382206
Tviler litt på at jeg er 3DPO allerede, men det er jo mulig, EL var CD12 og 10 de to siste syklusene.
Jeg temper ikke alltid til samme tid uansett, men det har pleid å gi meg grafer der EL er tydelig. Morsomt at den versjonen der det er til samme tid så er den bare stabil
Det er ikke mange timene, men er vel sånn akkurat nok til å få en bra hviletemp, så lav som den er. Steget har jo den uansett siden CD11, men når den ble enda lavere i natt, og skjøt opp i dag tidlig, så er det ganske forvirrende Men ja, uansett om jeg er 1-3DPO har vi truffet med aksjer, så vi får bare se om jeg blir noe klokere snartHm, dette var interessant! Hvor mange timer søvn har du fått etter natte-testingen? Stemmer jo med slim og at el kan ha vært cd11, men gir lite mening med de to ulike grafene Heldigvis har dere jo lagt inn aksjer på gode tidspunkt. Blir veldig spennende å se de neste par dagene hvordan grafene blir!
4dpo ja, så spennende Merkelig at nattetempene ikke henger med, så sikkert ikke vits å fortsette med det nei! Krysser fingrene for spire denne gangenHer kommer fortsettelsen av sagaen min!
Nattetemp gir ikke mening lenger, så tenker jeg må bruke morgentempene. FF ble forvirret fordi jeg la inn vannete utflod i går, men det var mindre enn dagene før, så tror nok EL har vært uansett.
Skal jeg driste meg til å si 4DPO allerede da?
Vis vedlegget 382252 Vis vedlegget 382253
Haha ja, så skal ikke gjøre det i natt Takk!4dpo ja, så spennende Merkelig at nattetempene ikke henger med, så sikkert ikke vits å fortsette med det nei! Krysser fingrene for spire denne gangen
Vet forresten du eller noen andre tempere om 1 glass vin påvirker tempen dagen etter? Skjønner at en fylletur vil gjøre morgendagens temp usikker, men små mengder, påvirker det tempen dagen etterpå? Drikker kanskje maks 1-2 glass i måneden, så har ikke fått testet det ut.
Ja tenker at noen enheter før egget omtrent har festet seg ikke skader. Men ville nok ikke selv tatt en skikkelig fylletur. Alt med måte? Kos deg skikkelig du, satser på det blir sist gang på lenge hihi!Haha ja, så skal ikke gjøre det i natt Takk!
Ehh under TR forrige syklus så dro jeg ut, tror jeg drakk 3-4 øl, og da ble tempen ca. en halv grad høyere (men dagen før og etter holdt den seg nede). I helgene i DPO-land den syklusen tok jeg kanskje 2 øl for dagen, og da så det ikke ut til at tempen ble påvirket, men da var jo den allerede høy Så tenker det er grensen da. Planlegger å drikke i morgen og neste lørdag, så vi får se om det skjer noe da Kjenner jeg føler meg bittelitt skyldig av å drikke i DPO-land, men før positiv test bør man jo få lov til å ta en eventuell siste gang. De sier jo at hvis det er før morkaken blir formet så skal det gå fint