Vi som temper

Vi fortsetter trenden med rare like temperaturer:wacky:

8176EAB2-5487-41D7-A352-542598281D65.jpeg

Etter hva jeg har skjønt, så er det vanlig at temperaturen dropper til der den var før eggløsning, før man får mensen.
Stemmer det? I så fall, når skjer det droppet? Dr det liksom dagen før, eller noen dager i forveien?
Tempen holder seg høy her, nå er jeg 9 dpo. Håper bare den fortsetter å være høy.

Etter hva jeg har skjønt, så er det vanlig at temperaturen dropper til der den var før eggløsning, før man får mensen.
Stemmer det? I så fall, når skjer det droppet? Dr det liksom dagen før, eller noen dager i forveien?
Tempen holder seg høy her, nå er jeg 9 dpo. Håper bare den fortsetter å være høy.
Det har variert hos meg, den har både droppet på ikm og etter hos meg:)

Ja jeg pleier å få det store droppet dagen før mensen, begynner kanskje smått å gå ned dagen før der igjen, men tror nok det varierer fra person til person (og muligens syklus og til syklus også)

Det varierer veldig fra person til person og syklus til syklus.
Screenshot_20220518-114427_FF App.jpg Screenshot_20220518-114433_FF App.jpg

Tror dere el kan ha vært i går? Allt for tidlig:/ og har ikke fått lagt inn noe aksjer. Skulle liksom begynne i dag:p

Vedlegg

• 327ACCF2-35DE-4088-8A44-95614214AA56.jpeg
    327ACCF2-35DE-4088-8A44-95614214AA56.jpeg
    396,1 KB · Visninger: 62
Tror dere el kan ha vært i går? Allt for tidlig:/ og har ikke fått lagt inn noe aksjer. Skulle liksom begynne i dag:p

Det er jo mulig, det har skjedd med meg også! Så nå har vi begynt med aksjer fra CD5, bare sånn i tilfelle :joyful:
Men bare begynn dere, i tilfelle det ikke har skjedd ennå, men snart :happy:

Det er jo mulig, det har skjedd med meg også! Så nå har vi begynt med aksjer fra CD5, bare sånn i tilfelle :joyful:
Men bare begynn dere, i tilfelle det ikke har skjedd ennå, men snart :happy:
Smart! Jeg hadde nok også veldig tidlig el sist månde ( tempet ikke da), jeg hadde en syklus på 23 dager:p har alltid hatt 29/30, så veldig merkelig..

Smart! Jeg hadde nok også veldig tidlig el sist månde ( tempet ikke da), jeg hadde en syklus på 23 dager:p har alltid hatt 29/30, så veldig merkelig..

Oi såpass! :wideyed: Jeg vet jeg har hatt nedi 24-25 dager, da må jo EL ha vært tidlig, for det virker som jeg har lengre lutealfase. Har vanligvis 26-27 dager, og de få syklusene jeg har tempet nå så har jeg hatt lutealfase på oppi 17 dager :eek: Men ift. prøving er jo det kanskje ideelt da, så man kommer i gang med aksjer fort, også får egget god tid til å feste seg :rolleyes:

Hos meg dropper den veldig dagen mensen kommer, kan droppe litt dagen før men det varierer veldig:)

Har egentlig forumpause...

Men fikk et temp jeg ikke skjønner i dag.. synes den var så veldig lav på et rart tidspunkt.. noen tanker?

Vedlegg

• Screenshot_20220522-074204_FF App.jpg
    Screenshot_20220522-074204_FF App.jpg
    196,4 KB · Visninger: 75
Sitter her med to grafer :hilarious: Såå før EL har jeg bare tempet ca. 3-4 om natten siden jeg våknet da, og ennå er natt-tempen veldig stabil:
Screenshot_20220526-101745_My Calendar.jpg
De to siste dagene når jeg tror EL har vært har jeg tempet hver gang jeg våknet, og den endelige når jeg skal stå opp har steget:
Screenshot_20220526-101143_FF App.jpg
Tviler litt på at jeg er 3DPO allerede, men det er jo mulig, EL var CD12 og 10 de to siste syklusene.
Jeg temper ikke alltid til samme tid uansett, men det har pleid å gi meg grafer der EL er tydelig. Morsomt at den versjonen der det er til samme tid så er den bare stabil :wtf:

Sitter her med to grafer :hilarious: Såå før EL har jeg bare tempet ca. 3-4 om natten siden jeg våknet da, og ennå er natt-tempen veldig stabil:
Vis vedlegget 382207
De to siste dagene når jeg tror EL har vært har jeg tempet hver gang jeg våknet, og den endelige når jeg skal stå opp har steget:
Vis vedlegget 382206
Tviler litt på at jeg er 3DPO allerede, men det er jo mulig, EL var CD12 og 10 de to siste syklusene.
Jeg temper ikke alltid til samme tid uansett, men det har pleid å gi meg grafer der EL er tydelig. Morsomt at den versjonen der det er til samme tid så er den bare stabil :wtf:
Hm, dette var interessant! Hvor mange timer søvn har du fått etter natte-testingen? Stemmer jo med slim og at el kan ha vært cd11, men gir lite mening med de to ulike grafene o_O Heldigvis har dere jo lagt inn aksjer på gode tidspunkt. Blir veldig spennende å se de neste par dagene hvordan grafene blir!

Hm, dette var interessant! Hvor mange timer søvn har du fått etter natte-testingen? Stemmer jo med slim og at el kan ha vært cd11, men gir lite mening med de to ulike grafene o_O Heldigvis har dere jo lagt inn aksjer på gode tidspunkt. Blir veldig spennende å se de neste par dagene hvordan grafene blir!
Det er ikke mange timene, men er vel sånn akkurat nok til å få en bra hviletemp, så lav som den er. Steget har jo den uansett siden CD11, men når den ble enda lavere i natt, og skjøt opp i dag tidlig, så er det ganske forvirrende :hilarious: Men ja, uansett om jeg er 1-3DPO har vi truffet med aksjer, så vi får bare se om jeg blir noe klokere snart :joyful:

Her kommer fortsettelsen av sagaen min! :hilarious:
Nattetemp gir ikke mening lenger, så tenker jeg må bruke morgentempene. FF ble forvirret fordi jeg la inn vannete utflod i går, men det var mindre enn dagene før, så tror nok EL har vært uansett.
Skal jeg driste meg til å si 4DPO allerede da? :nailbiting:
Screenshot_20220527-101510_My Calendar.jpg Screenshot_20220527-101615_FF App.jpg

Last edited:
Her kommer fortsettelsen av sagaen min! :hilarious:
Nattetemp gir ikke mening lenger, så tenker jeg må bruke morgentempene. FF ble forvirret fordi jeg la inn vannete utflod i går, men det var mindre enn dagene før, så tror nok EL har vært uansett.
Skal jeg driste meg til å si 4DPO allerede da? :nailbiting:
Vis vedlegget 382252 Vis vedlegget 382253
4dpo ja, så spennende :smiley-bounce022 Merkelig at nattetempene ikke henger med, så sikkert ikke vits å fortsette med det nei! Krysser fingrene for spire denne gangen:D

Vet forresten du eller noen andre tempere om 1 glass vin påvirker tempen dagen etter? Skjønner at en fylletur vil gjøre morgendagens temp usikker, men små mengder, påvirker det tempen dagen etterpå? Drikker kanskje maks 1-2 glass i måneden, så har ikke fått testet det ut.

4dpo ja, så spennende :smiley-bounce022 Merkelig at nattetempene ikke henger med, så sikkert ikke vits å fortsette med det nei! Krysser fingrene for spire denne gangen:D

Vet forresten du eller noen andre tempere om 1 glass vin påvirker tempen dagen etter? Skjønner at en fylletur vil gjøre morgendagens temp usikker, men små mengder, påvirker det tempen dagen etterpå? Drikker kanskje maks 1-2 glass i måneden, så har ikke fått testet det ut.
Haha ja, så skal ikke gjøre det i natt :hilarious: Takk! :D

Ehh under TR forrige syklus så dro jeg ut, tror jeg drakk 3-4 øl, og da ble tempen ca. en halv grad høyere (men dagen før og etter holdt den seg nede). I helgene i DPO-land den syklusen tok jeg kanskje 2 øl for dagen, og da så det ikke ut til at tempen ble påvirket, men da var jo den allerede høy :p Så tenker det er grensen da. Planlegger å drikke i morgen og neste lørdag, så vi får se om det skjer noe da :hilarious: Kjenner jeg føler meg bittelitt skyldig av å drikke i DPO-land, men før positiv test bør man jo få lov til å ta en eventuell siste gang. De sier jo at hvis det er før morkaken blir formet så skal det gå fint :angelic:

Haha ja, så skal ikke gjøre det i natt :hilarious: Takk! :D

Ehh under TR forrige syklus så dro jeg ut, tror jeg drakk 3-4 øl, og da ble tempen ca. en halv grad høyere (men dagen før og etter holdt den seg nede). I helgene i DPO-land den syklusen tok jeg kanskje 2 øl for dagen, og da så det ikke ut til at tempen ble påvirket, men da var jo den allerede høy :p Så tenker det er grensen da. Planlegger å drikke i morgen og neste lørdag, så vi får se om det skjer noe da :hilarious: Kjenner jeg føler meg bittelitt skyldig av å drikke i DPO-land, men før positiv test bør man jo få lov til å ta en eventuell siste gang. De sier jo at hvis det er før morkaken blir formet så skal det gå fint :angelic:
Ja tenker at noen enheter før egget omtrent har festet seg ikke skader. Men ville nok ikke selv tatt en skikkelig fylletur. Alt med måte? :D Kos deg skikkelig du, satser på det blir sist gang på lenge hihi!
Er selv invitert i bursdag i morgen, så tenkte unne meg et glass vin eller to. Men det holder det for min del :D Men jeg vet jo ikke om eggløsning om el er denne helgen i det hele tatt jeg da, i mangel på el-tester :smiley-ashamed004 Symptomene tyder på at noe er i gjære i allefall!

Back
Topp