Vi som temper

Ja tenker at noen enheter før egget omtrent har festet seg ikke skader. Men ville nok ikke selv tatt en skikkelig fylletur. Alt med måte? :D Kos deg skikkelig du, satser på det blir sist gang på lenge hihi!
Er selv invitert i bursdag i morgen, så tenkte unne meg et glass vin eller to. Men det holder det for min del :D Men jeg vet jo ikke om eggløsning om el er denne helgen i det hele tatt jeg da, i mangel på el-tester :smiley-ashamed004 Symptomene tyder på at noe er i gjære i allefall!
Ja sant, tar nok ikke 5-6 drinker med mye sprit i sånn som jeg pleide før i tida :hilarious: Takk det samme, skal i bursdag jeg og, men de har tenkt å begynne så tidlig, så vi får se hvordan det blir :smiley-ashamed004 Går nok ihvertfall fint i ditt tilfelle, om EL skulle skje så ser du jo at det stiger 3+ dager på rad, men hvis du bare får en spike søndag morgen så kan du se bort ifra det :happy:

FF ombestemte seg nå, jeg tror mer på CD13 enn CD11 :joyful:
Screenshot_20220528-111123_FF App.jpg

Det ble 5 enheter mellom 16 og 02:30 i går, men våknet til samme tid, og fikk faktisk nøyaktig samme temp som i går! :wideyed: Så det er vel sikkert egentlig promillen som hadde hatt noe å si, snakket om det her et par meldinger lenger opp.
Screenshot_20220529-111541_FF App.jpg

Det ble 5 enheter mellom 16 og 02:30 i går, men våknet til samme tid, og fikk faktisk nøyaktig samme temp som i går! :wideyed: Så det er vel sikkert egentlig promillen som hadde hatt noe å si, snakket om det her et par meldinger lenger opp.
Vis vedlegget 382345
Se der ja! Virket ikke til å påvirke tempen noe :D I allefall ingen vil om at du er i dpo-land, kjempe fin stigning! Krysser fingrene for at den alkoholen du inntar denne helgen er siste gang på lenge, hihi!
Ble 3 glass vin her, og virker ikke som det påvirket tempen her heller. Spent på om jeg ser noe tempstigning de neste dagene :D Siden jeg ikke har fått testet etter el i helgen. Har hatt masse murringer fra spesielt høyre eggstokk, så kanskje el er i dag:happy: Sist var el cd29, så ganske fornøyd med el cd20 denne gangen. Hvis symptomene stemmer. Må bare finne mannen så vi får lagt inn aksjer i dag og;)

Vedlegg

• 22CD3537-B088-4814-B409-D84987C13662.jpeg
    22CD3537-B088-4814-B409-D84987C13662.jpeg
    112,8 KB · Visninger: 46
Se der ja! Virket ikke til å påvirke tempen noe :D I allefall ingen vil om at du er i dpo-land, kjempe fin stigning! Krysser fingrene for at den alkoholen du inntar denne helgen er siste gang på lenge, hihi!
Ble 3 glass vin her, og virker ikke som det påvirket tempen her heller. Spent på om jeg ser noe tempstigning de neste dagene :D Siden jeg ikke har fått testet etter el i helgen. Har hatt masse murringer fra spesielt høyre eggstokk, så kanskje el er i dag:happy: Sist var el cd29, så ganske fornøyd med el cd20 denne gangen. Hvis symptomene stemmer. Må bare finne mannen så vi får lagt inn aksjer i dag og;)
Ja ble bra det her! :D Er sykt stabil denne syklusen, det pleier jeg ikke være :hilarious: Håper på mer stigning snart da. Pleier å ha en dip ca. 6 DPO, så sikkert etter den. Og ja, sa det til venner i går at nå blir det jo kanskje siste, må nyte det og ikke tenke på at jeg kanskje er fuckings 3 dager gravid (og det tells vel ikke engang når egget ikke er festet) :hilarious:
Ser bra ut hos deg og! Det må vel nærme seg nå når den synker litt og du har vannete utflod :D

For en flott stigning! Satser på at det er en babystigning det der :D
Her er tempen fremdeles stabil. Har mindre el-smerter i dag og på kvelden i går, så hadde tenkt el kanskje var i går. Men ingen temp-stigning. Fikk i el-tester i posten i dag, tok en nå nettopp som var ganske sterk men ikke positiv. Men usikker på om det er fordi LH er på tur opp eller ned. Bruker ha korte LH-topper :)

Vedlegg

• F9AC188B-BA84-413C-92A5-880B900DF6AE.jpeg
    F9AC188B-BA84-413C-92A5-880B900DF6AE.jpeg
    109,2 KB · Visninger: 48
For en flott stigning! Satser på at det er en babystigning det der :D
Her er tempen fremdeles stabil. Har mindre el-smerter i dag og på kvelden i går, så hadde tenkt el kanskje var i går. Men ingen temp-stigning. Fikk i el-tester i posten i dag, tok en nå nettopp som var ganske sterk men ikke positiv. Men usikker på om det er fordi LH er på tur opp eller ned. Bruker ha korte LH-topper :)
Det er mulig jeg er 6DPO, og siden jeg pleier å få en dipp da, så kan vi jo håpe på at dette betyr at det er en blastocyst som fester seg :D Det motsatte av festedipp, men vi får se i morgen :hilarious:
Årgh, krysser fingrene for deg! Må være så irriterende med sånn syklus :sorry:

Det er mulig jeg er 6DPO, og siden jeg pleier å få en dipp da, så kan vi jo håpe på at dette betyr at det er en blastocyst som fester seg :D Det motsatte av festedipp, men vi får se i morgen :hilarious:
Årgh, krysser fingrene for deg! Må være så irriterende med sånn syklus :sorry:
Spesielt irriterende når man ble fri for el-tester akkurat når det gjaldt :oops: Men føler meg ganske sikker på at noe har skjedd/skjer nå, så bare å vente i spenning på å få det bekreftet med temp-hopp!
Ja du kan vel egentlig være både 6,5 og 4 dpo utfra charten! Hva føler du stemmer best selv? Om tempen din holder seg slik som i dag, så har du jo trifasisk kurve :D Jeg heier og har troen! :hello2

Spesielt irriterende når man ble fri for el-tester akkurat når det gjaldt :oops: Men føler meg ganske sikker på at noe har skjedd/skjer nå, så bare å vente i spenning på å få det bekreftet med temp-hopp!
Ja du kan vel egentlig være både 6,5 og 4 dpo utfra charten! Hva føler du stemmer best selv? Om tempen din holder seg slik som i dag, så har du jo trifasisk kurve :D Jeg heier og har troen! :hello2
Ja typisk! Yess :D
Jeg tenker ihvertfall 5, kaanskje 6. 7 er jo mulig, men.. Tror kanskje 6 blir et godt kompromiss da :p Det hadde vært kjempekult å få trifasisk, spesielt så tidlig, men forbereder meg også på at den går ned igjen. DPO-tempen min varierer så veldig i høyde o_O Men denne syklusen er jo nesten hele greia kjempestabil, så håper det betyr noe :smiley-angelic001

Ja typisk! Yess :D
Jeg tenker ihvertfall 5, kaanskje 6. 7 er jo mulig, men.. Tror kanskje 6 blir et godt kompromiss da :p Det hadde vært kjempekult å få trifasisk, spesielt så tidlig, men forbereder meg også på at den går ned igjen. DPO-tempen min varierer så veldig i høyde o_O Men denne syklusen er jo nesten hele greia kjempestabil, så håper det betyr noe :smiley-angelic001
Ja 7dpo er jo også mulig, var jo på det laveste cd11! Isåfall er ikke trifasisk fra cd7 så usannsynlig. Jeg kan skrolle i timesvis på «charts like mine» i FF, har sett mange fine trifasiske gravidcharter der :D Gjenstår å se i morgen!

Ja 7dpo er jo også mulig, var jo på det laveste cd11! Isåfall er ikke trifasisk fra cd7 så usannsynlig. Jeg kan skrolle i timesvis på «charts like mine» i FF, har sett mange fine trifasiske gravidcharter der :D Gjenstår å se i morgen!
Ja så FF trodde jo EL var på CD11 først, men så ombestemte den seg til CD13. Forventet EL var CD12 :joyful: Veldig spent på i morgen :D

Var så sikker på el hadde vært søndagskveld/natt til mandag. Men ingen temp-stigning i dag :( Kanskje jeg har tolket symptomene feil. Hadde myye el-smerter fra ons cd16 til søn cd20, men ingenting i går mandag. Kombinert med ganske sterk (men negativ) el-test i går formiddag, som gradvis sank ila. gårdagen. Fikk jo ikke testet fre-søn, så antar el-testene var på tur ned i går, og sikkert ville vært positiv søndag eller lørdag.

Vedlegg

• 07B8541C-BCB9-4B12-8870-53045CC86262.jpeg
    07B8541C-BCB9-4B12-8870-53045CC86262.jpeg
    111,3 KB · Visninger: 55
  • E9E8DE25-6596-4B54-857B-E614CA3815E5.jpeg
    E9E8DE25-6596-4B54-857B-E614CA3815E5.jpeg
    66 KB · Visninger: 50
Last edited:
Var så sikker på el hadde vært søndagskveld/natt til mandag. Men ingen temp-stigning i dag :( Kanskje jeg har tolket symptomene feil. Hadde myye el-smerter fra ons cd16 til søn cd20, men ingenting i går mandag. Kombinert med ganske sterk (men negativ) el-test i går formiddag, som gradvis sank ila. gårdagen. Fikk jo ikke testet fre-søn.
Årh, så kjipt! Ser ikke ut som det har vært ennå nei :sorry: Men ELtestene blir jo svakere, så kan jo godt være at kroppen har prøvd

Årh, så kjipt! Ser ikke ut som det har vært ennå nei :sorry:
Nei sant :confused: Leser at mange kvinner kan få stigning opp mot et døgn etter el. Så kanskje om el var i går? At en el-test ville vært positiv søndag? El test så sterk som den første jeg tok i går bruker for meg å være relatert til el, enten rett før positiv el test eller rett etter. Siden jeg har så korte LH-topper, så kan jeg få 0,5 i score på morgenen, positiv på ettermiddagen også 0,5 igjen på kvelden.

Årh, så kjipt! Ser ikke ut som det har vært ennå nei :sorry: Men ELtestene blir jo svakere, så kan jo godt være at kroppen har prøvd
Rask å svare i sted. Ja, enten så har kroppen prøvd men ikke fått til, eller så er temp-stigningen sen? Feks på denne grafen fra mars, så er jeg 90% sikker på el var cd22, men FF sier den var cd23. Der stiger jo ikke heller temp før dagen etter. Men leser at hvis man har litt sakte stigning av progesteron like etter el, så vil temperatursensoren i hjernen ikke gi respons med en gang før progesteronet et på et visst nivå. Men mulig det bare er jeg som griper etter halmstrå ;)

Vedlegg

• 12B878E6-EAF5-45DC-8CDD-440FA7713023.jpeg
    12B878E6-EAF5-45DC-8CDD-440FA7713023.jpeg
    124 KB · Visninger: 46
Back
Topp