Vi som temper

Er den tempdroppen her for liten til at det kan være en festedip?

Vedlegg

• 6A212BEC-3CEB-4436-841A-963045FF87AF.jpeg
    6A212BEC-3CEB-4436-841A-963045FF87AF.jpeg
    234,5 KB · Visninger: 72
Shit så jevnt det er ennå! På disse 3 PPene har jeg aldri kommet til CD27 uten tempdropp, så nå ble dette veldig spennende :nailbiting:

Vedlegg

• Screenshot_20220510-101537_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220510-101537_My Calendar.jpg
    210,5 KB · Visninger: 56
Shit så jevnt det er ennå! På disse 3 PPene har jeg aldri kommet til CD27 uten tempdropp, så nå ble dette veldig spennende :nailbiting:
Oj dette begynner å bli veldig spennende! Det er ikke dags for en test i dag da? :D
Her har temperaturen sunket til det laveste jeg noensinne har målt 35,85 :wtf: Så tanta kommer nok på besøk hvert øyeblikk

Oj dette begynner å bli veldig spennende! Det er ikke dags for en test i dag da? :D
Her har temperaturen sunket til det laveste jeg noensinne har målt 35,85 :wtf: Så tanta kommer nok på besøk hvert øyeblikk

Tror jeg avventer, IKM er jo fortsatt i morgen :p
Oi da nå kommer den nok snikende! Jeg lå ca. der jeg også på det som gikk fra CD27 til å bli CD1 nå sist. Veeldig tydelig :shifty:

Ja man blir litt bitt av basillen når det gjelder temping! Veldig godt verktøy for å kartlegge syklus, selvom den fungerer retrospektivt og ikke kan forutse eggløsning.

Her er min chart fra denne syklusen. Svinger veldig. Men det jeg ikke helt skjønner nå er at jeg har brukt å ha 12 dagers lutealfase, mens nå er jeg på 13dpo og ingen tegn eller symptomer på mensen. Temperaturen er fortsatt høy, men ingen positiv graviditetstest heller. Så antar tr bare er litt forsinket, selvom det selvsagt er et øøørlite håp om at jeg er en av de som tester sent positivt :angelic:

Hvordan har det gått?

Slik ser min ut nå. Og jeg vet at det er for lite info, men det var gøy å se at den sank i går, og så en del opp i dag. El-testene mente jo at el var i går.

Vedlegg

• 219DE4B1-0E11-4CBC-AC54-2677F4B28526.png
    219DE4B1-0E11-4CBC-AC54-2677F4B28526.png
    539,1 KB · Visninger: 57
Hvordan har det gått?

Slik ser min ut nå. Og jeg vet at det er for lite info, men det var gøy å se at den sank i går, og så en del opp i dag. El-testene mente jo at el var i går.

Ble negativ test her nettopp :shifty:
Men hvis du ser på min er det litt lignende, det svinget mer og mer før EL. Nå tror jeg EL var en dag tidligere enn det som står her, FF flyttet krysset 1DPO og gjorde coverline høyere.
Screenshot_20220510-145149_FF App.jpg

Åh, nå steg tempen bittelitt igjen. Blir spennende å se om dette betyr noe :shy:

Vedlegg

• AB485AFE-D74F-4784-AF41-A5A4B55655F1.jpeg
    AB485AFE-D74F-4784-AF41-A5A4B55655F1.jpeg
    250,6 KB · Visninger: 65
Dette er veldig likt som forrige syklus, så tror nok den stuper i morgen.

Mannen sa til meg i går at han syns det er så morsomt å se på meg når jeg temper, for jeg sovner med termometeret i, også våkner jeg som regel av pipingen, men ikke alltid :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20220511-121409_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220511-121409_My Calendar.jpg
    215,4 KB · Visninger: 49
  • Screenshot_20220415-151922_My Calendar.jpg
    Screenshot_20220415-151922_My Calendar.jpg
    232,7 KB · Visninger: 49
Jeg føler jeg maser litt, men blir ikke helt klok på denne. De sier el var på lørdag, men jeg skjønner ikke helt hvordan de har kommet fram til det.
Noen som har noen tanker?
Fikk pos. el-test på søndag, så antar el var på mandag.

Det er en ufullstendig graf, da jeg begynte å tempe midt i denne syklusen. Det kan kanskje spille inn.

Vedlegg

• 5B70AB44-818F-4A52-A1F9-70EFC66D63E1.png
    5B70AB44-818F-4A52-A1F9-70EFC66D63E1.png
    409,1 KB · Visninger: 60
Jeg føler jeg maser litt, men blir ikke helt klok på denne. De sier el var på lørdag, men jeg skjønner ikke helt hvordan de har kommet fram til det.

Det er en ufullstendig graf, da jeg begynte å tempe midt i denne syklusen. Det kan kanskje spille inn.

Er ikke ekspert, så vet ikke hvorfor FF tror det, men har nok med at du har for lite data ja.
Siden du fikk positiv på søndag, så kan det vel stemme at det var på mandag da, siden det var lavt igjen og har holdt seg oppe etter det. Det kan godt være at FF flytter på krysset etterhvert. Har du prøvd å legge inn den positive testen og se om den endrer mening?

FF tror EL var da pga det er siste dag du har plottet inn EL-slim. Men jeg tror EL var på CD22:)

Eneste jeg tenker er at hvis du ikke temper samme tid hver dag bør du bruke en temp converter som konverterer tempen til tidspunktet du vanligvis temper:) så lenge det kun er snakk om noen timer, blir det rett (mulig å cheate av og til:angelic:) finnes flere av de, jeg bruker denne: https://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.php

Er 6 eller 5 dpo i dag, venter tålmodig:shy: positiv test lørdag, men tror det kanskje var elsmerter jeg kjente mandag, så er ikke 100% sikker. Spennende uke som kommer:joyful:

Screenshot_20220514-073228_FF App.jpg

Hei! Cd5 her, mensen er ferdig og jeg er i gang med ny tempesyklus fra i dag. Denne gangen skal jeg forsøke å tempe vaginalt. Hvor stor forskjell er det på orale og vaginale temper egentlig? :happy: Og hvordan gjør dere det med renhold? Har kjøpt antibaq wipes. Får dere med dere når termometeret piper og er ferdig, så dere får tatt det ut? Jeg hørte det ikke og ble liggende å vente (og våkne). Når jeg tok det ut hadde det rukket å skru seg av. Så hadde man vært trøtt, så kan jeg godt glemme å skru det på overhodet, også er det gårdagens temp som ligger der når man skrur det på senere.

Back
Topp