Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tenker nei? Det er ikke alle som får festesipp heller Satser på fortsatt din stigning i dagene som kommer - og positiv test om ei ukes tidEr den tempdroppen her for liten til at det kan være en festedip?
Kan være festedipp og det kan være en uskyldig dipp i grafen. Det er vanskelig å siEr den tempdroppen her for liten til at det kan være en festedip?
Oj dette begynner å bli veldig spennende! Det er ikke dags for en test i dag da?Shit så jevnt det er ennå! På disse 3 PPene har jeg aldri kommet til CD27 uten tempdropp, så nå ble dette veldig spennende
Oj dette begynner å bli veldig spennende! Det er ikke dags for en test i dag da?
Her har temperaturen sunket til det laveste jeg noensinne har målt 35,85 Så tanta kommer nok på besøk hvert øyeblikk
Ja man blir litt bitt av basillen når det gjelder temping! Veldig godt verktøy for å kartlegge syklus, selvom den fungerer retrospektivt og ikke kan forutse eggløsning.
Her er min chart fra denne syklusen. Svinger veldig. Men det jeg ikke helt skjønner nå er at jeg har brukt å ha 12 dagers lutealfase, mens nå er jeg på 13dpo og ingen tegn eller symptomer på mensen. Temperaturen er fortsatt høy, men ingen positiv graviditetstest heller. Så antar tr bare er litt forsinket, selvom det selvsagt er et øøørlite håp om at jeg er en av de som tester sent positivt
Hvordan har det gått?
Slik ser min ut nå. Og jeg vet at det er for lite info, men det var gøy å se at den sank i går, og så en del opp i dag. El-testene mente jo at el var i går.
Min graf er veldig rar i dpo-land denne gangen. Jeg har aldri fått tre helt like temperaturer etter hverandre før
Vis vedlegget 381561
Jeg føler jeg maser litt, men blir ikke helt klok på denne. De sier el var på lørdag, men jeg skjønner ikke helt hvordan de har kommet fram til det.
Noen som har noen tanker?
Fikk pos. el-test på søndag, så antar el var på mandag.
Det er en ufullstendig graf, da jeg begynte å tempe midt i denne syklusen. Det kan kanskje spille inn.
Jeg føler jeg maser litt, men blir ikke helt klok på denne. De sier el var på lørdag, men jeg skjønner ikke helt hvordan de har kommet fram til det.
Det er en ufullstendig graf, da jeg begynte å tempe midt i denne syklusen. Det kan kanskje spille inn.
Det hadde du helt rett i. La inn el-slim en dag til (selv om det jeg hadde var minimalt), og da hoppa el fra lørdag til mandag. La også inn pos. test. Så nå er den enig med meg.FF tror EL var da pga det er siste dag du har plottet inn EL-slim. Men jeg tror EL var på CD22
Eneste jeg tenker er at hvis du ikke temper samme tid hver dag bør du bruke en temp converter som konverterer tempen til tidspunktet du vanligvis temper så lenge det kun er snakk om noen timer, blir det rett (mulig å cheate av og til) finnes flere av de, jeg bruker denne: https://www.whenmybaby.com/basalbodytemperature.phpJeg føler jeg maser litt, men blir ikke helt klok på denne. De sier el var på lørdag, men jeg skjønner ikke helt hvordan de har kommet fram til det.