Vi som temper

Temper bare på gøy nå for nysjerrighetens skyld, tempen lever sitt eget liv den :hilarious: 4+2 (16DPO) i dag, men IKM er egentlig i morgen eller onsdag
Screenshot_20220801-104132_FF App.jpg

8C440397-9D28-403B-83F4-5259C47788B8.jpeg

Noen som vil tenke noe om denne? Min aller første temperunde. Litt uregelmessig- har målt med to ulike babyplan termometer, vært på reise og ikke fått målt hver dag. Den ene toppen i starten der tok jeg bort for målte etter at jeg reiste meg opp. Monitor viste maks cd13 og 14. sykt tidlig for meg, pleier å ha el på cd 17-19 og kort syklus… kan virke som om at progesteronet virker, pluss mistenker kjemisk forrige pp.

Vis vedlegget 385819
Noen som vil tenke noe om denne? Min aller første temperunde. Litt uregelmessig- har målt med to ulike babyplan termometer, vært på reise og ikke fått målt hver dag. Den ene toppen i starten der tok jeg bort for målte etter at jeg reiste meg opp. Monitor viste maks cd13 og 14. sykt tidlig for meg, pleier å ha el på cd 17-19 og kort syklus… kan virke som om at progesteronet virker, pluss mistenker kjemisk forrige pp.
Progrestron vil holde temperaturen din oppe, men du skal ikke begynne å ta før du har hatt el. Om du tar det før så er det ikke sikkert at egget slipper. Man skal vente til dag 3 etter el før man startet på det

Progrestron vil holde temperaturen din oppe, men du skal ikke begynne å ta før du har hatt el. Om du tar det før så er det ikke sikkert at egget slipper. Man skal vente til dag 3 etter el før man startet på det
Ja, jeg mente at progesteronet fra forrige runde har begynt å få litt orden på hormonbalansen. Så hvis eggløsning var natt til i går, så begynner jeg på prog i morgen denne syklusen? (Ikke ivf, «bare» progesteronsvikt). Strimmeltest er nesten blenda nå, og slutt på el-slimet i går kveld. Hatt mer og bedre slik enn jeg pleier, og tidligere el, så det er jo gode tegn hvertfall!

Ja, jeg mente at progesteronet fra forrige runde har begynt å få litt orden på hormonbalansen. Så hvis eggløsning var natt til i går, så begynner jeg på prog i morgen denne syklusen? (Ikke ivf, «bare» progesteronsvikt). Strimmeltest er nesten blenda nå, og slutt på el-slimet i går kveld. Hatt mer og bedre slik enn jeg pleier, og tidligere el, så det er jo gode tegn hvertfall!
Hei :) om du skal ta progesteron 3 dager etter el? Kan du jo begynne å ta det når du får kryss på FF? For den setter jo kryss 3 dpo:) og da er du jo helt sikker på at du ikke tar det for tidlig? Bare et tips:) jeg er ingen ekspert :)
Masse lykke til:) jeg heier ❤️❤️

Hærregud, tempen min er fremdeles helt sjuk stabil. Lurer på om det er noe feil på termometeret mitt :hilarious: 8 dpo i morgen og det klør etter å teste allerede da :) ææææ. Spørs vel hva tempen sier i morgen tidlig ☺️
456EAD74-F66F-4EEA-BD68-A8E02306A373.jpeg

Dagene går, og ingen el. Bare en haug med ustabile temper :yuck: Legetime 24/8 for å høre om jeg skal starte med noe medisin

Vedlegg

• A5561B57-F685-415A-8539-16B6898FAA9F.jpeg
    A5561B57-F685-415A-8539-16B6898FAA9F.jpeg
    308,7 KB · Visninger: 44
Hei :) om du skal ta progesteron 3 dager etter el? Kan du jo begynne å ta det når du får kryss på FF? For den setter jo kryss 3 dpo:) og da er du jo helt sikker på at du ikke tar det for tidlig? Bare et tips:) jeg er ingen ekspert :)
Hvorfor kommer krysset 3DPO? Og hva sier krysset? Er det da el var? #noob

Hvorfor kommer krysset 3DPO? Og hva sier krysset? Er det da el var? #noob
Ja:) etter 3 dager med høyere temperaturer så kan man bekrefte at el har vært. Temping er jo eneste måten å bekrefte 100% (nesten) at el har vært. Da vil krysset komme opp å du kan se når el var. Altså hvilken cd og dato ☺️ Kan jo se ut som om du hadde el på cd 14 pga det temphoppet ditt. Men fortsett å legge inn. Holder tempen seg som cd 15 eller høyere gjennom resten sv syklusen har el vært da :) kort fortalt :)

Lite temphopp her i dag. 8 dpo. Litt kvalm til morran. Kan være noe kanskje ikke? Synes Areola var blitt litt mørkere. Men det har kanskje ikke noe å si. Ikke noe spesielle symptomer nå. Litt uggen bare ❤️ Tester i kveld kanskje vente til i morgen ❤️
8A48C297-8D8A-4FEA-9F27-EFE533ACDF2A.jpeg

Ja:) etter 3 dager med høyere temperaturer så kan man bekrefte at el har vært. Temping er jo eneste måten å bekrefte 100% (nesten) at el har vært. Da vil krysset komme opp å du kan se når el var. Altså hvilken cd og dato ☺️ Kan jo se ut som om du hadde el på cd 14 pga det temphoppet ditt. Men fortsett å legge inn. Holder tempen seg som cd 15 eller høyere gjennom resten sv syklusen har el vært da :) kort fortalt :)
Da tror jeg vi har truffet greit med aksjene i alle fall. Den siste i går var kanskje litt sein, men…

7CE59C43-9A3F-4942-8B22-FF03416B7B75.jpeg

Da får jeg kjøre på med progesteron fra i dag, og krysse fingre og tær!!

Screenshot_2022-08-03-08-16-28-10_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg

Aner ikke hvor jeg er i syklus, men begynte tempe ETTER positiv digital EL (men ganske sikker på at eggløsningen ikke kom, pga negative manuelle, og bare.. kroppen ellers.).
Uansett. Hatt MERKELIG stabil temperatur...!! Før det nå plutselig droppet ett hakk. Pleier det ikke droppe bittelitt før eggløsning...? Håper..!
Men kan jo selvsagt være at jeg har lav temperatur plutselig (ift kroppstemperaturen i 2016 og 2020), og det er tegn på TR.

Vis vedlegget 385961
Aner ikke hvor jeg er i syklus, men begynte tempe ETTER positiv digital EL (men ganske sikker på at eggløsningen ikke kom, pga negative manuelle, og bare.. kroppen ellers.).
Uansett. Hatt MERKELIG stabil temperatur...!! Før det nå plutselig droppet ett hakk. Pleier det ikke droppe bittelitt før eggløsning...? Håper..!
Men kan jo selvsagt være at jeg har lav temperatur plutselig (ift kroppstemperaturen i 2016 og 2020), og det er tegn på TR.
Kan droppe før el. Kan droppe før mens. Naturlig med litt forskjell i temp fra dag til dag. Også har du sånne som meg med fullstendig kaotiske temperaturer som er opp og ned hver dag :hilarious:

Rocky road-temping deluxe på meg. Men så har søvnen vært så som så de siste dagene. Kattungen vekker oss mellom 4-5 hver morgen, og jeg temper ca halv 7. Burde tempe når jeg våkner, men for å ikke få ødelagt senga av skarpe klør så må katta tas først. Men med ganske stort hopp ve eventuell el så får jeg det nok med meg allikevel :)

Vedlegg

• 65A28E33-373B-46AC-989F-7BABFD3627C0.jpeg
    65A28E33-373B-46AC-989F-7BABFD3627C0.jpeg
    309,7 KB · Visninger: 41
Kan droppe før el. Kan droppe før mens. Naturlig med litt forskjell i temp fra dag til dag. Også har du sånne som meg med fullstendig kaotiske temperaturer som er opp og ned hver dag :hilarious:

Ja, jeg vet.. Jeg bare synes jeg hadde merkelig stabil temperatur før i dag :p
Jeg har ikke hatt eggløsning, (er jeg ca 90% sikker på), så håper virkelig EL er i anmarsj. Digitale EL blinker, i alle fall. Så har et håp. Hvis ikke, så venter jeg tr i morgen (selv om jeg synes det hadde vært rart med *stabil* syklus uten EL)

Jeg aner ikke hva som skjer, men jeg har et HÅP om positiv EL i morgen, og så eggløsning ganske kjapt etter det. :P

F36F00E9-049A-47EC-BB8D-AEB5320C5EE2.jpeg

Nå skal den ligge høyt fremover, men med dipp på festedag, er det så? Min blir kanskje ikke riktig siden jeg tar progesterontilskudd?

Back
Topp