Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Progrestron vil holde temperaturen din oppe, men du skal ikke begynne å ta før du har hatt el. Om du tar det før så er det ikke sikkert at egget slipper. Man skal vente til dag 3 etter el før man startet på detVis vedlegget 385819
Noen som vil tenke noe om denne? Min aller første temperunde. Litt uregelmessig- har målt med to ulike babyplan termometer, vært på reise og ikke fått målt hver dag. Den ene toppen i starten der tok jeg bort for målte etter at jeg reiste meg opp. Monitor viste maks cd13 og 14. sykt tidlig for meg, pleier å ha el på cd 17-19 og kort syklus… kan virke som om at progesteronet virker, pluss mistenker kjemisk forrige pp.
Ja, jeg mente at progesteronet fra forrige runde har begynt å få litt orden på hormonbalansen. Så hvis eggløsning var natt til i går, så begynner jeg på prog i morgen denne syklusen? (Ikke ivf, «bare» progesteronsvikt). Strimmeltest er nesten blenda nå, og slutt på el-slimet i går kveld. Hatt mer og bedre slik enn jeg pleier, og tidligere el, så det er jo gode tegn hvertfall!Progrestron vil holde temperaturen din oppe, men du skal ikke begynne å ta før du har hatt el. Om du tar det før så er det ikke sikkert at egget slipper. Man skal vente til dag 3 etter el før man startet på det
Hei om du skal ta progesteron 3 dager etter el? Kan du jo begynne å ta det når du får kryss på FF? For den setter jo kryss 3 dpo og da er du jo helt sikker på at du ikke tar det for tidlig? Bare et tips jeg er ingen ekspertJa, jeg mente at progesteronet fra forrige runde har begynt å få litt orden på hormonbalansen. Så hvis eggløsning var natt til i går, så begynner jeg på prog i morgen denne syklusen? (Ikke ivf, «bare» progesteronsvikt). Strimmeltest er nesten blenda nå, og slutt på el-slimet i går kveld. Hatt mer og bedre slik enn jeg pleier, og tidligere el, så det er jo gode tegn hvertfall!
Hvorfor kommer krysset 3DPO? Og hva sier krysset? Er det da el var? #noobHei om du skal ta progesteron 3 dager etter el? Kan du jo begynne å ta det når du får kryss på FF? For den setter jo kryss 3 dpo og da er du jo helt sikker på at du ikke tar det for tidlig? Bare et tips jeg er ingen ekspert
Masse lykke til jeg heier
Ja etter 3 dager med høyere temperaturer så kan man bekrefte at el har vært. Temping er jo eneste måten å bekrefte 100% (nesten) at el har vært. Da vil krysset komme opp å du kan se når el var. Altså hvilken cd og dato Kan jo se ut som om du hadde el på cd 14 pga det temphoppet ditt. Men fortsett å legge inn. Holder tempen seg som cd 15 eller høyere gjennom resten sv syklusen har el vært da kort fortaltHvorfor kommer krysset 3DPO? Og hva sier krysset? Er det da el var? #noob
Da tror jeg vi har truffet greit med aksjene i alle fall. Den siste i går var kanskje litt sein, men…Ja etter 3 dager med høyere temperaturer så kan man bekrefte at el har vært. Temping er jo eneste måten å bekrefte 100% (nesten) at el har vært. Da vil krysset komme opp å du kan se når el var. Altså hvilken cd og dato Kan jo se ut som om du hadde el på cd 14 pga det temphoppet ditt. Men fortsett å legge inn. Holder tempen seg som cd 15 eller høyere gjennom resten sv syklusen har el vært da kort fortalt
Hei om du skal ta progesteron 3 dager etter el? Kan du jo begynne å ta det når du får kryss på FF? For den setter jo kryss 3 dpo og da er du jo helt sikker på at du ikke tar det for tidlig? Bare et tips jeg er ingen ekspert
Masse lykke til jeg heier
Ja der ser du Lykke tilVis vedlegget 385959
Da får jeg kjøre på med progesteron fra i dag, og krysse fingre og tær!!
Har aldri hatt så tidlig el heller, og ser ut til å ha klaffa greit med aksjene, så er vel nesten lov å håpe litt nå!Ja der ser du Lykke til
Kan droppe før el. Kan droppe før mens. Naturlig med litt forskjell i temp fra dag til dag. Også har du sånne som meg med fullstendig kaotiske temperaturer som er opp og ned hver dagVis vedlegget 385961
Aner ikke hvor jeg er i syklus, men begynte tempe ETTER positiv digital EL (men ganske sikker på at eggløsningen ikke kom, pga negative manuelle, og bare.. kroppen ellers.).
Uansett. Hatt MERKELIG stabil temperatur...!! Før det nå plutselig droppet ett hakk. Pleier det ikke droppe bittelitt før eggløsning...? Håper..!
Men kan jo selvsagt være at jeg har lav temperatur plutselig (ift kroppstemperaturen i 2016 og 2020), og det er tegn på TR.
Kan droppe før el. Kan droppe før mens. Naturlig med litt forskjell i temp fra dag til dag. Også har du sånne som meg med fullstendig kaotiske temperaturer som er opp og ned hver dag