Vi som temper

Rumpa gir nok de mest nøyaktige målingene. Men jeg tror det blir for mye styr når ungene alltid kommer inn til meg på morgenen. Og jeg nekter å stå opp for å tempe før ungene våkner før kl 7 :p Så om det går greit å måle i munn, så gjør jeg heller det :)
Lurt å ha termometeret liggende under puta om natta, så det ikke tar ekstra lang tid å få målt temp. Man har det som regel litt kjølig på soverommet

Lurt å ha termometeret liggende under puta om natta, så det ikke tar ekstra lang tid å få målt temp. Man har det som regel litt kjølig på soverommet
Det var lurt. Takk for tips :)
Jeg tempet i vagina. Alltid litt naturlig lubrikasjon. Utfordringen med å tempe i munnen er at du kan få feil temp fordi du har sovet med åpen munn.
Tror rett og slett at det blir for vanskelig å få til :/

Funker helt fint i munn også.

Nå har termometeret mitt dødd, og det er jo helt umulig å finne basaltermometer i butikk. Får bruke febertermometer foreløpig da, selv om det kan bli litt feil.

40A3C581-D819-49C0-ADB4-974A918A7DDE.jpeg

Denne dippen er vel ikke helt bra? :hungover: Noen som vet hva den derre «luteal line er for noe»?

Vis vedlegget 386344
Denne dippen er vel ikke helt bra? :hungover: Noen som vet hva den derre «luteal line er for noe»?
Helt naturlig, spesielt siden du har mange målinger på forskjellige tidspunkt. Dip helt ned til den røde linja kan bety at tr kommer, men ikke nldvendigvis. Du er jo langt over. Luteal line er bare gjennomsnittet av de høye målingene :)

Helt naturlig, spesielt siden du har mange målinger på forskjellige tidspunkt. Dip helt ned til den røde linja kan bety at tr kommer, men ikke nldvendigvis. Du er jo langt over. Luteal line er bare gjennomsnittet av de høye målingene :)
Takk- litt roligere nå! Bare stressa for fikk korsryggvondt i går, og det pleier å bety Tr (men er jo mange dager til IKM). Men er på tilvenning med førstemann i bhg- og innser at korsryggvondten trolig er fordi jeg sitter på hardt gulv her i timesvis, haha

Da var eggløsning bekreftet iallefall! Vet ikke om jeg skal regne som 1 eller 2 dpo, men er iallefall i dpo-land! Fornøyd med aksjelegging også, så da er det bare å vente å se :)

Vedlegg

• 9FB48D8A-7CB4-43A2-AF83-884E6D4A6B43.jpeg
    9FB48D8A-7CB4-43A2-AF83-884E6D4A6B43.jpeg
    472,5 KB · Visninger: 56
Back
Topp