Vi som temper

Når tenker du teste med digital?
Jeg testa med monitor i dag, og den sa gravid- men usikker på om den slår ut på 10, 25 eller 50 ul (eller hva det heter). Hvor lenge «varer» de digitale, hvis en tar de fra clearblue? Viser de resultatet noen uker liksom?
2CCCCED7-85FA-4506-B294-EDB8BD03674A.jpeg

Jeg testa med monitor i dag, og den sa gravid- men usikker på om den slår ut på 10, 25 eller 50 ul (eller hva det heter). Hvor lenge «varer» de digitale, hvis en tar de fra clearblue? Viser de resultatet noen uker liksom? Vis vedlegget 386528
De digitale med ukesindikator viser skrift i ca. 1 døgn før de er tomme for strøm. Av og til litt mer, av og til litt kortere.

De digitale med ukesindikator viser skrift i ca. 1 døgn før de er tomme for strøm. Av og til litt mer, av og til litt kortere.
Ah, ok. Da får jeg vente og se an om jeg gidder å kjøpe sånne. Jeg blir jo verken mer eller mindre gravid av de, haha. Har strimler og monitor, så det bør jo holde sånn egentlig... Evt sånn pinne som bare får strek, for de holder jo i årevis. Men tror nok vi kommer til å fortelle det til besteforeldre med enten ultralydbilde, eller at lillemor får på seg Jeg skal bli storesøster"-bodyen sin, så trenger egentlig ikke tester til det. Tenker å fortelle det rundt uke 9 ca til besteforeldrene, har en TUL booket i 8+4. Er 3+4 i dag, så det blir laaaaange uker frem til TUL!

Slutta å tempe rett etter 5 uker, men tror ikke jeg la ut hvordan charten ble til slutt!
Screenshot_20220812-164523_FF App.jpg

Oppdaterte også min håndlagde overlay nå:
20220812_174856.jpg

Sikkert dumt spørsmål, men har ikke gjort dette før og tempmåler kom i posten i dag. Dere som temper vaginalt, temper dere under TR også eller dropper dere det da?

Sikkert dumt spørsmål, men har ikke gjort dette før og tempmåler kom i posten i dag. Dere som temper vaginalt, temper dere under TR også eller dropper dere det da?
Kun tempet vaginalt 2 sykluser, og da droppet jeg det under mensen. Begynte å tempe når jeg var ferdig.
Skal teste armhulen denne måneden, da jeg syns det ble veldig ujevnt oralt. :)

4E506315-8029-475B-874A-C254CD88928F.jpeg

Er det grunn til bekymring når tempen synker litt etter positiv test? Hadde en bitteliten blødning (noen dråper) i går, så blir litt stressa!! Men sterke, fine tester…

Vis vedlegget 386663
Er det grunn til bekymring når tempen synker litt etter positiv test? Hadde en bitteliten blødning (noen dråper) i går, så blir litt stressa!! Men sterke, fine tester…
Neida, bare se noen innlegg opp, så ser du min chart. Går veldig opp og ned som gravid! Derfor man ikke bør tempe etter positiv test, for man kan bli unødvendig bekymret :joyful:

Støtter Smågoth i denne! Jeg hadde temperatur under coverline noen dager etter positiv test. Er fortsatt gravid, 9+1 idag og for to uker siden var vi på tul og så et blinkende hjerte. Legg bort termometeret!
Takk- skal gjøre det. Satt i. Første runde med temping- helt magisk :angelic: :happy:

Vanlig at den plutselig synker så mye? Er rundt 7-9 dager til jeg pleier å få EL. Har ikke tempet før, men temper til samme tid hver dag

Vedlegg

• F43E4AAB-F18B-49F7-B416-579D7DAD9EDE.jpeg
    F43E4AAB-F18B-49F7-B416-579D7DAD9EDE.jpeg
    226,1 KB · Visninger: 45
Litt bumpy ride her i starten av syklusen, men ser ut som om den jevner seg ut litt nå :) snart el og akseinnlegging igjen. Selvom vi allerede har begyny :laughing025 men nå må den sitte for jeg orker ikke flere skuffelser lenger. Dette drøyer for lenge:wtf:

Vedlegg

• ECC42C6E-BA34-4D86-A5F7-1FBF4FB6C2FB.jpeg
    ECC42C6E-BA34-4D86-A5F7-1FBF4FB6C2FB.jpeg
    502 KB · Visninger: 49
Skal begynne å tempe igjen neste syklus, som starter til uka! Gleder meg :woot:
Skal etter planen kun tempe og EL-teste denne syklus, og starte prøving neste syklus eller så!

Noen år siden sist.. det er fortsatt FertilityFriend som gjelder, ingen over/ved siden?:angelic:

Skal begynne å tempe igjen neste syklus, som starter til uka! Gleder meg :woot:
Skal etter planen kun tempe og EL-teste denne syklus, og starte prøving neste syklus eller så!

Noen år siden sist.. det er fortsatt FertilityFriend som gjelder, ingen over/ved siden?:angelic:

FF synes jeg er best på bbt, i alle fall. Må huske tempe i morgentidlig, men enda litt syk, så..

FF synes jeg er best på bbt, i alle fall. Må huske tempe i morgentidlig, men enda litt syk, så..
Da lastet jeg ned FF igjen, og skal tørke støv av termometeret!
Sist tempet jeg vaginalt, får se om det blir munnen eller vaginalt denne gangen:)

Da lastet jeg ned FF igjen, og skal tørke støv av termometeret!
Sist tempet jeg vaginalt, får se om det blir munnen eller vaginalt denne gangen:)
Jeg blir så trøtt, og ofte med to unger i sengen, så er helt uaktuelt å vrenge av seg trusene og tempe der :p liker å høre pip'et. :P

Back
Topp