Vi som temper

Da er jeg rimelig sikker på at el har vært. Sakte stigende temperatur tydeligvis, tro om det kan være normalt :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20220804-102104_FF App.jpg
    Screenshot_20220804-102104_FF App.jpg
    216,9 KB · Visninger: 59
Vis vedlegget 386043
Nå skal den ligge høyt fremover, men med dipp på festedag, er det så? Min blir kanskje ikke riktig siden jeg tar progesterontilskudd?
Jeg pleier å Tempe.. dette er min første syklus med progreston tilskudd. Ser ingen merkbar forandring på grafene før og den jeg har nå.. er bare på dag 5 etter eggløsning da! Er spent på om tempen synker eller fortsatt holder seg høy med progreston tilskudd vidre utover. Pleier å synke gradvis fra 9 dpo om jeg ikke er gravid..

Jeg pleier å Tempe.. dette er min første syklus med progreston tilskudd. Ser ingen merkbar forandring på grafene før og den jeg har nå.. er bare på dag 5 etter eggløsning da! Er spent på om tempen synker eller fortsatt holder seg høy med progreston tilskudd vidre utover. Pleier å synke gradvis fra 9 dpo om jeg ikke er gravid..
C372C467-9D63-4ADC-99BA-5480FAFD0DCD.jpeg

Tar jo helt av for tempen min! Er ikke hver dag jeg får tempet på samme tidspunkt- går kanskje bedre neste syklus når hverdagen er i gang igjen. Evt så er de første hoppene naturlig, og det siste pgr kunstig progesteron, som jeg da starta med dpo3.

Tida frem mot testing går så saaaaaakte….

Dere med mange trekanter, har dere sett denne og lignende sider?

Der kan du legge klokkeslett du vanligvis temper og når du tok tempen og hva den var, så korrigerer den tempen til nærmere hva den sannsynligvis ville vært om du tok til vanlig tid.

Nei ikke nødvendigvis. Men ser du har endel trekanter. Kanskje du skal sjekke ut linken i posten før deg.
Ja, har ikke vært så lett å tempe til samme tid i sommer… blir bedre neste syklus tenker jeg. Men ser jo litt ut som jeg har sånn «triphasic pattern», som kan være godt tegn. Eller det kan like gjerne være fordi jeg tar progesterontilskudd…

Ja, har ikke vært så lett å tempe til samme tid i sommer… blir bedre neste syklus tenker jeg. Men ser jo litt ut som jeg har sånn «triphasic pattern», som kan være godt tegn. Eller det kan like gjerne være fordi jeg tar progesterontilskudd…
Progrestron gir ikke triphasic pattern. Jeg tar det i forbindelse med IVF og det endrer ikke noe på tempen sammenlignet med sykluser uten.
Håper det er liten spire til deg

Progrestron gir ikke triphasic pattern. Jeg tar det i forbindelse med IVF og det endrer ikke noe på tempen sammenlignet med sykluser uten.
Håper det er liten spire til deg
Åååh, håper så inderlig! Fikk jo for en gangs skyld el så tidlig som cd14! Og ikke noe særlig murringer heller, bare litt i går/dagen før- håper på festing! Og hatt enormt med energi og virkelyst de siste tre dagene- det mener jeg jeg hadde sist og!

Negative tester men tempen øker. Hadde sinnsyke mensen smerter i går. Var sikker på at mensen kom. Men neida. Våknet heller til høyere temp og masse utflod. :p sorry tmi:p
64E48585-2F58-4093-9CB6-51D4AC0CC457.jpeg

Hei dere,

Jeg tenkte at jeg skulle prøve temping for første gang nå.

Det jeg er veldig usikker på er hvor jeg skal tempe?! Munn, armhule, rumpe, vagina? Hvor temper dere?

Takk! Da gjør jeg det :) Tror det blir enklest med unger som kommer inn til meg på morgenen :p
Skal prøve å ha på alarm kl 7 hver dag og se om jeg klarer å huske å tempe.
Ja veldig greit med munn. Har termometeret ved siden av meg i senga, så når jeg våkner og er trøtt er det veldig lett å bare stappe den under tunga og temper uten at jeg må bevege meg eller styre så fælt. Sikkert mer nøyalktig å tempe i typ rumpa. Men mye mer styr. Og så lenge du konsekvent temper på samme sted så er under tunga helt fint :happy:

Jeg temper i rumpa jeg. Da vet jeg det blir «riktig». Litt oppheng på det etter nyfødtintensiven med førstemann. Er sikkert ikke nødvendig.
Rumpa gir nok de mest nøyaktige målingene. Men jeg tror det blir for mye styr når ungene alltid kommer inn til meg på morgenen. Og jeg nekter å stå opp for å tempe før ungene våkner før kl 7 :p Så om det går greit å måle i munn, så gjør jeg heller det :)

Back
Topp