Vi som temper

En tråd i 'Vi som prøver / Før svangerskapet' startet av Blue_, 4 Aug 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Lillafrosk Forumet er livet Vi som prøver :) Sensommerlykke 2017

Pleide ha alarm på før, men når treåringen er hjemme, så ligger vi vegg i vegg, og hun våkner av den :p Men - det pleier ikke ha så mye å si.. Ikke SÅ mye som tempen tilsier denne gang. Men - kan hende FF regner det sånn som jeg vil uansett (jeg er ganske så sikker på EL på søndag selv), mtp dippen i går.

• Optimistisk Optimistisk x 1
  2. Mamacita Flørter med forumet Vi som prøver :)

0673A63D-FD18-4A72-9815-3FC43798DF94.jpeg 36C67E06-A0DF-46A3-85C0-8434325DD2F8.jpeg

Hva tror dere stemmer- når var EL?:rolleyes:

I den øverste grafen la jeg inn en falsk positiv EL test (har ikke testet denne pp) for at EL skulle bli CD22. Jeg hadde vannaktig CM lenge før den fruktbare perioden, og en stund etter, så vanskelig å vite hva som stemmer!

Altså enten er jeg 14/15 eller 11dpo i dag:
    Har høy temp, ingen TR og blenda vanlig strimmeltest (25mlu).. :wacky:

3. Sol.i.hjertet Flørter med forumet

Noen som har erfaring fra både temping og registrering av hvilepuls? Pulsen går ned, men tempen holder seg... noen som har solskinnshistorier å komme med, eller kanskje det motsatte?:bag::hilarious: Markert dag er dag for el! Og i dag er ikm.
    (De dagene jeg ikke har tempet er pga nattevakter)

Vedlagte filer:

Last edited: 22 Sep 2020
  4. Arkimedes Forelsket i forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Screenshot_20200923-080156_Flo.jpg
    Lov å håpe på festedipp vel? :dance011
    Ca. 6 dpo, jeg tror egget slapp 2 dager etter peak

5. Arkimedes Forelsket i forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Jeg ville kanskje trodd du var 11 dpo i går. Har du testet igjen i dag?

6. Mamacita Flørter med forumet Vi som prøver :)

Jeg begynner å bli ganske overbevist om at det må være tilfelle, for jeg har fortsatt høy temp (høyere enn i går igjen), ingen TR og fortsatt negativ vanligstrimmel.. Hadde jeg vært 15dpo ville jeg nok ha fått TR eller positiv test antar jeg! I så fall er jeg 12dpo i dag, men IKM fredag.. Ble jo bare enda lenger i dpo-land (trodde jeg) med tilhørende nerver:wideyed::hilarious:

7. Arkimedes Forelsket i forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Hvis ikke ser det jo ut som et trefaset tempekart, som også ville ha lovet bra :confused013

8. Mamacita Flørter med forumet Vi som prøver :)

Jepp- men har jo fortsatt blenda tester? Synes det begynner å bli litt i seneste laget hvis mensen er 2 dager sen? :wacky:

9. Spinnelill Elsker forumet JuniJubel2021 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Min temp pleier ikke gå ned før etter mensen er i gang, mens hvilepuls dropper dagen før eller samme dag som første blødningsdag. Men dette tror jeg varierer veldig fra person til person.

• Informativ Informativ x 2
  10. MrsSunflower Flørter med forumet

Hvordan ville dere tolket denne?

Cd14 høy opk (0.9 premom)
    Cd15 peak opk (2.5 premom)
    Cd16 høy opk (1.7 premom)

Utifra tester så ville jeg tenkt at el var cd16, men utifra temping synes jeg det ser ut som el var den 15? Hva tenker dere?

Hadde også elsmerter cd15 kveld og svakt på morgenek cd16.

20200923_101041.jpg

11. Sol.i.hjertet Flørter med forumet

Jeg ville tenkt cd15:happy:

• Enig Enig x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  12. MrsSunflower Flørter med forumet

Takk, ja tenker jo det jeg også, men aldri hatt el samme dag som peak før :bored: Så forvirrende!!

13. Arkimedes Forelsket i forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Tenk hvis dette var et trefaset tempekart MED festedipp. Det er nok for godt til å være sant :wacky: Frustrerende at så lite skal til for å påvirke tempen også, jeg tror jeg var ekstra flink til å varme termometeret med tunga i dag...

Screenshot_20200924-084323_Flo.jpg

• Optimistisk Optimistisk x 2
    Last edited: 24 Sep 2020
  14. Baby.3 Betatt av forumet

Oi, så spennende! :)

15. Mamacita Flørter med forumet Vi som prøver :)

Så spennende! :joyful: Min erfaring er at tempen kan bli lavere enn det som er korrekt ved at munnen har vært åpen litt før temping etc, men du kan aldri få tempen til å bli høyere enn kroppstemperaturen din ved å ‘varme den litt ekstra med tungen’:) Tungen din kan jo ikke være høyere enn kroppstemperaturen din, så tempen er nok reel skal du se! Og veeeeldig spennende fremover da! :joyful:

16. Arkimedes Forelsket i forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

:happy093
    Kan være jeg hadde åpen munn uten å tenke over det, men spennende! Har begynt å innbille meg litt tunge bryst og mensmurringer som pleier å være der usnsett, haha. Får håpe det er en spire!

17. Arkimedes Forelsket i forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

Nesten like høy temp i dag også, så dette begynner å bli spennende :dance011Er ganske tissetrengt også, må mye på do uten at jeg drikker noe særlig. Slik var det sist jeg hadde kjemisk pga hormoner, så jeg håååper det er noe på gang! ÆÆÆÆÆ!

Hvordan går det med dere andre?

Er spent på din temp i dag!

18. Mamacita Flørter med forumet Vi som prøver :)

Jeg fikk høyere temp, ingen TR i sikte, men fortsatt blenda vanligstrimmel;) Angrer på at jeg ikke bestilte tidligtester! :rolleyes: Lurer på hva som skjer??:wideyed:

19. Arkimedes Forelsket i forumet Vi som prøver :) Himmelbarn

"After analyzing almost 150,000 BBT charts, researchers found that 12% of all pregnancy charts showed a triphasic pattern. When looking at non-pregnancy charts, they found that only 4.5% of charts showed a triphasic pattern.3

So, based on this data, a chart indicating a triphasic pattern is three times more likely to belong to someone who is pregnant."

https://www.verywellfamily.com/does-a-triphasic-chart-indicate-early-pregnancy-1960303

20. Mamacita Flørter med forumet Vi som prøver :)

Men jeg har jo blenda tester? :wideyed:

Del denne siden