Vi som temper

Men jeg har jo blenda tester? :wideyed:
Hååper. Men hva om eggløsningen din skjedde på tempehopp 2, sånn at du egentlig ikke har trefaset likevel? :scratch

Jeg klarte ikke holde meg, så jeg tok en test på utvannet urin i sta. Den var nok dyppa for lenge fordi hele strimmelen forble rosa. Men etter en time eller to hadde den en helt tynn og svak, men definert, strek. Ååå :crybaby2:smiley-angelic001
 
Hååper. Men hva om eggløsningen din skjedde på tempehopp 2, sånn at du egentlig ikke har trefaset likevel? :scratch

Jeg klarte ikke holde meg, så jeg tok en test på utvannet urin i sta. Den var nok dyppa for lenge fordi hele strimmelen forble rosa. Men etter en time eller to hadde den en helt tynn og svak, men definert, strek. Ååå :crybaby2:smiley-angelic001
Hm- synes det er merkelig om tempen min hopper opp 3 ganger? ;) For enten hadde jeg EL CD18, 22 eller 29.. For tempen skal jo ikke hoppe opp og bli der uten at det har vært EL? Før CD18 var tempen mellom 36.18-36.27.. Har ikke vært så lav siden. Etter CD18 var tempen mellom 36.35-36.39, deretter hoppet den til nesten 36.48 og ble der i flere dager.. Så en dipp (festedipp?), før tempen har hoppet til 36.62 og holdt seg mellom 36.51-36.62 siden. Så hvis EL ikke var før CD29, hvorfor har tempen holdt seg jevnt over høy etter CD22 da.. :rolleyes: Aner ikke selv jeg altså- har prøvd å lese om det, og alt tilsier at jeg enten er gravid med senere positiv test, eller at TR er en dag sen kanskje? Blir spennende imorgen! Hååååper høy temp og positiv test! :joyful:
6882F4B7-82AB-4505-A739-DA510FD6F3FD.jpeg

Takk for at du prøver å tyde graf med meg:hilarious::):Heartred

Spennende med testen din da! Håper sterk strek imorgen! Masse lykke til!:)
 
Jeg trodde jeg også hadde fått trefaset tempekart, men den gang ei. Blenda tester og tempen er synkende. Jeg har gitt opp :(

Til og med batteriet på termometeret er tømt nå før en spire satt seg. Yay...
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200927-080947_Flo.jpg
    Screenshot_20200927-080947_Flo.jpg
    14,9 KB · Visninger: 64
60C2A3CA-51A5-4938-8C60-5C2535D182DB.jpeg

Jeg trodde jeg også hadde fått trefaset tempekart, men den gang ei. Blenda tester og tempen er synkende. Jeg har gitt opp :(

Til og med batteriet på termometeret er tømt nå før en spire satt seg. Yay...
Når er IKM? Er jo fortsatt håp! :rolleyes: Men kjipt led termometeret ditt da! Har du noen batterier liggende? Kanskje de selges på bensinstasjon?


Jeg fikk mega temp-dropp i dag, men fortsatt ingen tegn på TR.. Det er så merkelig tidspunkt, for jeg er enten 16 eller 9 dpo i dag! Så hvis TR kommer i dag eller i morgen er lutealfasen mye lenger eller mye kortere enn vanlig;) Hvis tempen mirakuløst skulle hoppe opp igjen imorgen, antar jeg at EL på CD28/29 er riktig og at det er en festedipp, men merker jeg er rimelig lei av denne tydingen nå:confused:
 
Vis vedlegget 336694

Når er IKM? Er jo fortsatt håp! :rolleyes: Men kjipt led termometeret ditt da! Har du noen batterier liggende? Kanskje de selges på bensinstasjon?


Jeg fikk mega temp-dropp i dag, men fortsatt ingen tegn på TR.. Det er så merkelig tidspunkt, for jeg er enten 16 eller 9 dpo i dag! Så hvis TR kommer i dag eller i morgen er lutealfasen mye lenger eller mye kortere enn vanlig;) Hvis tempen mirakuløst skulle hoppe opp igjen imorgen, antar jeg at EL på CD28/29 er riktig og at det er en festedipp, men merker jeg er rimelig lei av denne tydingen nå:confused:
Huff, ja, og noen ganger føles det vel bare enklere å bare begynne på CD 1 igjen etter en lang og uforståelig syklus :dontknow

Er glad jeg har legetime på tirsdag. Har så behov for å lette på frustrasjonen etter hvert :hilarious: Selv om det er normalt å prøve i et år uten at noe er galt
 
Huff, ja, og noen ganger føles det vel bare enklere å bare begynne på CD 1 igjen etter en lang og uforståelig syklus :dontknow

Er glad jeg har legetime på tirsdag. Har så behov for å lette på frustrasjonen etter hvert :hilarious: Selv om det er normalt å prøve i et år uten at noe er galt
Jepp- man får virkelig testet tålmodigheten sin i denne prosessen! :hilarious: Masse lykke til hos legen! :)
 
s_JqvXRW.png

Tror dere det stemmer med el på cd12? Jeg var hos gynekolog den dagen og hun sa det var en sprekkeklar eggsekk, men jeg følte ikke el-smerter før cd15.
 
Veldig treig startstigning, men stemmer jo med EL tester da :confused005
s_4TXb7d.png
 
s_JqvXRW.png

Tror dere det stemmer med el på cd12? Jeg var hos gynekolog den dagen og hun sa det var en sprekkeklar eggsekk, men jeg følte ikke el-smerter før cd15.
Hmm, litt rart med eggløsningsslim så lenge etter EL kanskje, men er veldig høy temp på cd 14, så ville tenkt at cd 12 stemmer enn så lenge :)
 
Gir en dytt:) Leser meg litt opp:rolleyes:
 
s_vmprvm.png
20201014_115815.jpg
Dagens temp. negativ one step, positiv rfsu, så vi får se :)
 
Last edited:
Kult, gratulerer! Kanskje trefaset tempekart hvis den fortsetter så høyt også?
Takk :) hadde bare one step tester hjemme, og de så negative ut, men med denne tempen måtte jeg prøve et annet merke også :)
 
Hvordan får dere opp de røde strekene på kartet? Jeg får ikke opp noen som helst streker eller farger?
 
Min er uten noen streker? Første gang jeg temper, så bare over with me:hilarious:
20201014_195230.jpg
 
Jeg oppdaget at streken kom når jeg hadde hatt EL :) DPO tallene kom når jeg hadde hatt 3 døgn med økt temperatur :) Og etter det kom den striplete linjen som det står luteal line på :)

Ååh, tusen takk for svar:smiley-angelic003 Da kommer den opp automatisk altså:happy119
 
Back
Topp