Vi som temper

Hva betyr denne her luteal linjen?:confused004
20201023_092619.jpg
Det dukket opp idag?!
 
Sikter du til de røde strekene? Det er at den har funnet eggløsning, hvis jeg forstår spørsmålet riktig :)

Takk for at du tar deg tid til å svare:)
Det er en ekstra rød linje høyere på på chart'n, som dukket opp idag? Den betyr kanskje ikke noe:hilarious:
 
Hva betyr denne her luteal linjen?:confused004 Vis vedlegget 338944 Det dukket opp idag?!
Fra nettsiden til FF:
The Luteal Line is a graphical tool which allows you to better see trends in your luteal phase (after ovulation) temperatures. It is displayed as a dashed line on your BBT chart. The line is calculated based on your luteal phase temperatures. It shows you a base line helping you see the fluctuations and trends of your BBT during the luteal phase.

Så den betyr egentlig ikke noe spesielt. Jeg slo den av da jeg tempet, siden jeg syns det holdt med coverline :)
 
Takk for at du tar deg tid til å svare:)
Det er en ekstra rød linje høyere på på chart'n, som dukket opp idag? Den betyr kanskje ikke noe:hilarious:
Ååå, haha sorry! Så Bobla sitt svar også nå. Det er jo tre stigende temperaturer på rad som bekrefter at eggløsning faktisk skjedde, så det er vel bare derfor de putter den på i tillegg til de større røde strekene :joyful:
 
Screenshot_20201023-193759_Flo.jpg


Screenshot_20201023-193804_Flo.jpg


Ganske interessant! Som dere ser er det mye likhet i disse to syklusene som jeg har tempet. Forskjellen i denne syklusen er bare at jeg har hatt streker på graviditetstestene siden 9 dpo (er 12 dpo i dag). Og temperaturen holder seg fremdeles oppe. Ikke rart jeg hadde håp i forrige syklus?! Jeg håpte det var både festedipp og trefaset tempekart. Men det ser jo ut til å være det nå, og med et utfall som gravid
 
Vis vedlegget 338973

Vis vedlegget 338974

Ganske interessant! Som dere ser er det mye likhet i disse to syklusene som jeg har tempet. Forskjellen i denne syklusen er bare at jeg har hatt streker på graviditetstestene siden 9 dpo (er 12 dpo i dag). Og temperaturen holder seg fremdeles oppe. Ikke rart jeg hadde håp i forrige syklus?! Jeg håpte det var både festedipp og trefaset tempekart. Men det ser jo ut til å være det nå, og med et utfall som gravid

Åååh, gratulerer så mye med spiren:love017
 
Fra nettsiden til FF:
The Luteal Line is a graphical tool which allows you to better see trends in your luteal phase (after ovulation) temperatures. It is displayed as a dashed line on your BBT chart. The line is calculated based on your luteal phase temperatures. It shows you a base line helping you see the fluctuations and trends of your BBT during the luteal phase.

Så den betyr egentlig ikke noe spesielt. Jeg slo den av da jeg tempet, siden jeg syns det holdt med coverline :)

Takk for forklaring og hjelpa:happy:
 
Ååå, haha sorry! Så Bobla sitt svar også nå. Det er jo tre stigende temperaturer på rad som bekrefter at eggløsning faktisk skjedde, så det er vel bare derfor de putter den på i tillegg til de større røde strekene :joyful:

Ja, jeg ble litt forvirret og skjønte ikke helt hva det betydde:hilarious:
 
Åååh, gratulerer så mye med spiren:love017
Takk!

Jeg synes det er ganske kult å se forskjellen på de to syklusene. Stilig at det går an å lese kroppen ved hjelp av en temperaturgraf! Og at syklusen etter ble nesten lik, bare at tempen ikke gikk nedover igjen.

Håper du får en spire i magen øyeblikk! Masse lykke til :)
 
Takk!

Jeg synes det er ganske kult å se forskjellen på de to syklusene. Stilig at det går an å lese kroppen ved hjelp av en temperaturgraf! Og at syklusen etter ble nesten lik, bare at tempen ikke gikk nedover igjen.

Håper du får en spire i magen øyeblikk! Masse lykke til :)

Ja, det er kjempestilig man kan lese graviditeten av på grafen, på en måte:D Håper jeg følger etter inn i Juli2021-gruppa om en ukes tid:rolleyes:
 
Dere som temper, jeg må ofte opp å tisse på natten noen gang i 2tiden noen ganger i 4-5 tiden. Står opp ca 7 og måler da, men lurer på burde jeg måle temperaturen hvis jeg må på toalettet i 4-5 tiden eller er det greit å gå opp å så legge seg igjen for så å måle kl 07? ‍♀️
 
Hei, jeg er ganske ny på temping, men har sett at temp før el gjerne er under 36, mens etter beveger den seg til opp mot 36.50

i går, 11 DPO, var den 36.74, i dag ned til 36.54. Hva kan dette bety? Jeg har ikke falt under det som er vanlig for meg i lutealfasen, men kan det være tegn på mens? IKM er i morgen.

siste sykluser har ikke temp falt før cd 2.

Disclaimer - mine temper varierer pga barn som våkner på natta, men ser ut til at den bekrefter el likevel (tar tester i tillegg)
185FD4CB-593B-4B44-BFD9-68B722A3FF16.jpeg
Vis vedlegget 339342
 
Hei jenter :)

Har nettopp startet med temping denne uken. Men jeg har bare en desimal på mitt termometer, er det helt bortkastet da?
 
Hei, jeg er ganske ny på temping, men har sett at temp før el gjerne er under 36, mens etter beveger den seg til opp mot 36.50

i går, 11 DPO, var den 36.74, i dag ned til 36.54. Hva kan dette bety? Jeg har ikke falt under det som er vanlig for meg i lutealfasen, men kan det være tegn på mens? IKM er i morgen.

siste sykluser har ikke temp falt før cd 2.

Disclaimer - mine temper varierer pga barn som våkner på natta, men ser ut til at den bekrefter el likevel (tar tester i tillegg) Vis vedlegget 339341Vis vedlegget 339342
Jeg har tempet i fire sykluser, og tempen har droppet forskjellig før TR hver gang!:wacky: Enten dropper tempen litt dagen før TR, og mer dagen TR starter, tempen er fortsatt veldig høy når TR starter, eller tempen har droppet samme dag som TR starter.. Blir spennende for deg å se om tempen fortsetter nedover eller hopper opp igjen imorgen! Masse lykke til!:joyful:
 
Jeg rakk kun å tempe i en periode før jeg ble gravid. Ble kjempe stresset når tempen falt litt 11 dpo (jeg har også urolig søvn av og til pga barn). Men viste seg at jeg var gravid og tempen steg igjen :) Håper du også får positiv test og at TR holder seg unna @Repunzel :)
CADB1189-4B75-4820-A703-D97B8660B2EB.jpeg
 
Jeg har tempet i fire sykluser, og tempen har droppet forskjellig før TR hver gang!:wacky: Enten dropper tempen litt dagen før TR, og mer dagen TR starter, tempen er fortsatt veldig høy når TR starter, eller tempen har droppet samme dag som TR starter.. Blir spennende for deg å se om tempen fortsetter nedover eller hopper opp igjen imorgen! Masse lykke til!:joyful:
Takk - dette er virkelig spennende :happy: tester på lørdag om mens ikke kommer i morgen :smiley-angelic001


Jeg rakk kun å tempe i en periode før jeg ble gravid. Ble kjempe stresset når tempen falt litt 11 dpo (jeg har også urolig søvn av og til pga barn). Men viste seg at jeg var gravid og tempen steg igjen :) Håper du også får positiv test og at TR holder seg unna @Repunzel :)
Vis vedlegget 339351
Takk :happy: oi, så gøy :happy: det hadde vært så fint om dette er positivt for meg :happy: lille var veldig urolig i natt så håper det er grunnen.
 
Det er best med to fordi det er ikke så mye svingninger som skal til for at det merkes på grafen.

Okei :) jeg kikket litt på nett, men var jo tomt på lager de fleste steder. Jeg får fortsette med det jeg har frem til jeg kommer over ett med to desimaler :)
 
Ganske fersk på temping, og lurer på om noen av dere har noen formening om denne grafen? Kan EL ha vært?

Begynte å Tempe etter MA, og ønsker gjerne å finne eggløsning.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20201104-092441.png
    Screenshot_20201104-092441.png
    35,8 KB · Visninger: 66
Back
Topp