Mammaentil1
Glad i forumet
Jeg temper under tunga, fungerer fint for meg
hørt at det ikke er så nøyaktig , men har lest at de fleste temper vaginalt.. men så vet jeg ikke helt hva jeg syns om å tempe vaginalt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg temper under tunga, fungerer fint for meg
Mange sa det samme til meg, men jeg får veldig fine grafer både nå og sist pp ved å tempe under tunga i alle fallhørt at det ikke er så nøyaktig , men har lest at de fleste temper vaginalt.. men så vet jeg ikke helt hva jeg syns om å tempe vaginalt...
Dere som er gode på temping.. Er det vits å tempe hvis man fortsatt har noe HCG i blodet?
Hvordan er det å tempe rektalt? Eller må man tempe vaginalt?
Jeg tror ikke sokker skal ha så mye å si Det kan spille inn hos noen hvis man sover i pysj i varmt rom vanligvis, men sover naken i kaldt rom plutselig liksom, men tror ikke en så liten endring skal kunne påvirke i stor gradNoen som har noen erfaringer med temperaturhopp når man sover med sokker? Tempen gikk fra 36,19 til 36,40 idag. Usikker på om jeg har hatt el eller om det er sokkene
Jeg starta og tempe meg etter eggløsning. Vet ikke kan sammenligne men tatt vær dag og øker ennå er på 5 dpo vært bare øking ikke hver dag noen dagen samme som dagen før? Hva tenker dere om det
Hehe, man skal jo tenke på alt når man prøver Håper håper håper du har rett! Blir spennende i morgenJeg tror ikke sokker skal ha så mye å si Det kan spille inn hos noen hvis man sover i pysj i varmt rom vanligvis, men sover naken i kaldt rom plutselig liksom, men tror ikke en så liten endring skal kunne påvirke i stor grad
Tempen kan være like høy i dpo-land uansett om det er spire på gang eller ikke dessverre, så er umulig å vite før evt TR uteblir eller du får positiv test om en stund Tempen synker gjerne dagen før TR kommer, på selve dagen TR kommer, eller iblant dagen etter TR allerede har kommet, så du får bare vente å se. Lykke til!
tusen takk for svart
Da har jeg begynt å loggføre i premom-appen. Tar tempen på morgenen når jeg våkner (samme tid hver dag). Er helt ny på dette og kommer til å ta eggløsningstester også samtidig når det nærmer seg el, men vil appen varsle om eggløsning ut fra grafen, eller er det sånn vi tolker selv?
Premom forutsier foreløpig eggløsningsdagen din basert på periodeinformasjonen din. Du kan ta det som en referanse, men jeg tror du bør følge LH-testresultatene eller basaltemperaturene. Hvis den opprinnelige spådommen er ikke nøyaktig, vil app justere eggløsning dagen når du finner ut LH-toppen eller BBT pigg.Da har jeg begynt å loggføre i premom-appen. Tar tempen på morgenen når jeg våkner (samme tid hver dag). Er helt ny på dette og kommer til å ta eggløsningstester også samtidig når det nærmer seg el, men vil appen varsle om eggløsning ut fra grafen, eller er det sånn vi tolker selv?
Det KAN bety noe, samtidig som det ikke trenger å bety noe som helst. Dette er så nervepirrende! Her er det nok bare å ha tålmodigheten på toppPleier å ha jevnt stigende temp frem til 12 dpo, men i dag falt den plutselig. Noen som har vært borti det samme? Har en del murringer, så frykter at TR plutselig kommer noen dager for tidlig men samtidig så syns jeg den kan ligne litt på den gangen jeg ble gravid i 2017
Haha, ja... blir helt sprø av det her men dagens temp steg veldig igjen, så da er det ingen TR enda i alle fallDet KAN bety noe, samtidig som det ikke trenger å bety noe som helst. Dette er så nervepirrende! Her er det nok bare å ha tålmodigheten på topp
Festedipp!!Haha, ja... blir helt sprø av det her men dagens temp steg veldig igjen, så da er det ingen TR enda i alle fall