Vi som temper

hørt at det ikke er så nøyaktig , men har lest at de fleste temper vaginalt.. men så vet jeg ikke helt hva jeg syns om å tempe vaginalt...
Mange sa det samme til meg, men jeg får veldig fine grafer både nå og sist pp ved å tempe under tunga i alle fall :D

Dere som er gode på temping.. Er det vits å tempe hvis man fortsatt har noe HCG i blodet?

Jeg synes det har vært nyttig. Jeg har alltid funnet eggløsningen ved temping selv om hcg er på vei ned :) Som regel går tempraturen merkbart ned iallefall 5 dager før jeg har fått eggløsning.

Jeg starta og tempe meg etter eggløsning. Vet ikke kan sammenligne men tatt vær dag og øker ennå er på 5 dpo vært bare øking ikke hver dag noen dagen samme som dagen før? Hva tenker dere om det

Noen som har noen erfaringer med temperaturhopp når man sover med sokker? Tempen gikk fra 36,19 til 36,40 idag. Usikker på om jeg har hatt el eller om det er sokkene :P

Noen som har noen erfaringer med temperaturhopp når man sover med sokker? Tempen gikk fra 36,19 til 36,40 idag. Usikker på om jeg har hatt el eller om det er sokkene :p
Jeg tror ikke sokker skal ha så mye å si:hilarious: Det kan spille inn hos noen hvis man sover i pysj i varmt rom vanligvis, men sover naken i kaldt rom plutselig liksom, men tror ikke en så liten endring skal kunne påvirke i stor grad:)

Jeg starta og tempe meg etter eggløsning. Vet ikke kan sammenligne men tatt vær dag og øker ennå er på 5 dpo vært bare øking ikke hver dag noen dagen samme som dagen før? Hva tenker dere om det

Tempen kan være like høy i dpo-land uansett om det er spire på gang eller ikke dessverre, så er umulig å vite før evt TR uteblir eller du får positiv test om en stund :) Tempen synker gjerne dagen før TR kommer, på selve dagen TR kommer, eller iblant dagen etter TR allerede har kommet, så du får bare vente å se. Lykke til!:joyful:

Jeg tror ikke sokker skal ha så mye å si:hilarious: Det kan spille inn hos noen hvis man sover i pysj i varmt rom vanligvis, men sover naken i kaldt rom plutselig liksom, men tror ikke en så liten endring skal kunne påvirke i stor grad:)
Hehe, man skal jo tenke på alt når man prøver :hilarious: Håper håper håper du har rett! Blir spennende i morgen :D

Tempen kan være like høy i dpo-land uansett om det er spire på gang eller ikke dessverre, så er umulig å vite før evt TR uteblir eller du får positiv test om en stund :) Tempen synker gjerne dagen før TR kommer, på selve dagen TR kommer, eller iblant dagen etter TR allerede har kommet, så du får bare vente å se. Lykke til!:joyful:

tusen takk for svart

Woho. Endelig kryss! FF bommer nok med en dag her. Jeg mener EL var CD15, men det spiller ikke så stor rolle egentlig. Bare å holde trangen igjen ei liiiiita uke til nå så kan jeg teste :smiley-angelic001
ACC9F696-5D37-4886-909B-EBF5F559073E.jpeg

Da har jeg begynt å loggføre i premom-appen. Tar tempen på morgenen når jeg våkner (samme tid hver dag). Er helt ny på dette og kommer til å ta eggløsningstester også samtidig når det nærmer seg el, men vil appen varsle om eggløsning ut fra grafen, eller er det sånn vi tolker selv?

Da har jeg begynt å loggføre i premom-appen. Tar tempen på morgenen når jeg våkner (samme tid hver dag). Er helt ny på dette og kommer til å ta eggløsningstester også samtidig når det nærmer seg el, men vil appen varsle om eggløsning ut fra grafen, eller er det sånn vi tolker selv?

Hos meg legger PreMom inn en et mørkelilla felt den dagen den mener jeg har hatt EL. Nå legger jeg inn testene mine der også, så vet ikke om den går mest etter testene eller temperaturen faktisk. Jeg liker best Fertility Friend til det formålet å finne EL ut fra grafen.

Pleier å ha jevnt stigende temp frem til 12 dpo, men i dag falt den plutselig. Noen som har vært borti det samme? Har en del murringer, så frykter at TR plutselig kommer noen dager for tidlig :confused: men samtidig så syns jeg den kan ligne litt på den gangen jeg ble gravid i 2017 :wacky:

Vedlegg

• CE37C7F8-45B8-48F5-A35F-7D933E0DDBEC.jpeg
    CE37C7F8-45B8-48F5-A35F-7D933E0DDBEC.jpeg
    54,3 KB · Visninger: 96
  • 26712C98-0ABD-4DD0-B63C-D6BDBA87A941.jpeg
    26712C98-0ABD-4DD0-B63C-D6BDBA87A941.jpeg
    39,1 KB · Visninger: 104
Premom forutsier foreløpig eggløsningsdagen din basert på periodeinformasjonen din. Du kan ta det som en referanse, men jeg tror du bør følge LH-testresultatene eller basaltemperaturene. Hvis den opprinnelige spådommen er ikke nøyaktig, vil app justere eggløsning dagen når du finner ut LH-toppen eller BBT pigg.

Pleier å ha jevnt stigende temp frem til 12 dpo, men i dag falt den plutselig. Noen som har vært borti det samme? Har en del murringer, så frykter at TR plutselig kommer noen dager for tidlig :confused: men samtidig så syns jeg den kan ligne litt på den gangen jeg ble gravid i 2017 :wacky:
Det KAN bety noe, samtidig som det ikke trenger å bety noe som helst. Dette er så nervepirrende! Her er det nok bare å ha tålmodigheten på topp :yuck:

Det KAN bety noe, samtidig som det ikke trenger å bety noe som helst. Dette er så nervepirrende! Her er det nok bare å ha tålmodigheten på topp :yuck:
Haha, ja... blir helt sprø av det her :yuck: men dagens temp steg veldig igjen, så da er det ingen TR enda i alle fall

Vedlegg

• 5B4BB841-955D-4EA1-B157-B1A4F7217C23.jpeg
    5B4BB841-955D-4EA1-B157-B1A4F7217C23.jpeg
    58,2 KB · Visninger: 90
Back
Topp