Hei, hvilket termometer bør jeg kjøpe til temping?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har god peiling på temping? Klarer noen å tolke bilde mitt? Har jeg hatt eggløsning?
- Eggløsingslim i dagen før dag 19
- Positiv eggløsningstest dag 19
- Spotting fra dag 26-29
- Murringer rundt spotting
Flere som spotter etter eggløsning? Har testet Wild yam denne mnd, men usikker på om det er noe forandring fra forrige syklus når det kommer til spotting. Lengde på lutealfase vet jeg ikke enda.
Ser ut som du har tempet på veldig forskjellige tidspunkter siden det er tomme trekanter istede for fulle sirkler. Da blir grafen mer hakkete (opp&ned)! Det viktigste er å tempe innen for 30min hver dag (feks mellom 6-6:30). Jeg har alarm på 5:45 hver dag, enn minsten vekker meg ofte ca.5:30, så da temper jeg i så fall da Spennende fremover! Jeg er 6dpo selv, så vi ligger ganske likt!Vis vedlegget 343371 Må vel se det litt komiske i det, men lurer på hvor dette bærer hen
Ser ut som du har tempet på veldig forskjellige tidspunkter siden det er tomme trekanter istede for fulle sirkler. Da blir grafen mer hakkete (opp&ned)! Det viktigste er å tempe innen for 30min hver dag (feks mellom 6-6:30). Jeg har alarm på 5:45 hver dag, enn minsten vekker meg ofte ca.5:30, så da temper jeg i så fall da Spennende fremover! Jeg er 6dpo selv, så vi ligger ganske likt!
Ja, det kan ha veldig mye å si faktisk, så lurt å tempe på samme tid uansett hvor mange timer man har sovet før Grafen gir jo et overblikk uansett, men er ikke nøyaktig liksom Lykke til til oss begge!Aha, er det derfor den er sånn Har prøvd å tempe ca samme tid, men har sovet lenger noen dager pga dårlige netter, så da vet jeg det. Får kanskje sette på alarm og prøve å tempe til samme tid Det kan kanskje gjør forskjell på temperaturen? Blir spennende fremover, krysser fingrene for oss
Noen som har god peiling på temping? Klarer noen å tolke bilde mitt? Har jeg hatt eggløsning?
- Eggløsingslim i dagen før dag 19
- Positiv eggløsningstest dag 19
- Spotting fra dag 26-29
- Murringer rundt spotting
Flere som spotter etter eggløsning? Har testet Wild yam denne mnd, men usikker på om det er noe forandring fra forrige syklus når det kommer til spotting. Lengde på lutealfase vet jeg ikke enda.
El har ikke vært enda, men den er sikkert rett rundt hjørnet!Hva tenker dere om denne? EL har vært på cd 14/15 de siste 6 mnd. Men ingen tegn til at den er på vei her nå
Hehe, da er det ikke rart det ble registret som forskjellige tider nei Fort gjort! En såkalt festedipp er det få som får, men det er hvis tempen er høy, men synker en dag før det hopper opp igjen Det er uansett vanlig at tempen går litt opp og ned i lutealfasen uansett om man er gravid eller ikke, så lenge den holder seg høyere enn den var før EL Jeg er 8dpo i dag, og spenningen stiger!Hadde klart å legge inn pm istedet for am på en del tempinger ikke rart det ble store forskjeller på tempen, når jeg har tempet på morgenen. Bare noen få morgener jeg sov l i t t lengre (grunnen til det var at jeg første hadde premom-app og små måtte legge over alle tempingene til ff etterpå og glemte kl.slett da det ble gjort ...)
Er 7dpo og nå er grafen rett. Hva skal til for at det man har er «festedipp»?
Hehe, da er det ikke rart det ble registret som forskjellige tider nei Fort gjort! En såkalt festedipp er det få som får, men det er hvis tempen er høy, men synker en dag før det hopper opp igjen Det er uansett vanlig at tempen går litt opp og ned i lutealfasen uansett om man er gravid eller ikke, så lenge den holder seg høyere enn den var før EL Jeg er 8dpo i dag, og spenningen stiger!
Da blir det spennende fremover Vet du forresten hva de striplede linjene med lutealfase betyr?
Vis vedlegget 343547
Vis vedlegget 343565
Du kan velge om du vil ha den linken der eller ikke (se beskrevet over her) Har ikke noe å si- bare et visuelt hjelpemiddel
Når starter du å teste? Og når er IKM?
Bare hyggelig- har lest meg opp en del de siste mndene Har fem barn fra før, men har blitt såpass raskt gravid at jeg ikke har rukket å bli utålmodigAha, men da kan den bare være der Tusen takk for svar!
Jeg sved av en test i dag, 7 dpo, blendahvit Håpløs, vet du ... IKM er 22.des. Har ganske lange sykluser og lutealfaser på 16 dager i snitt. Når er din ikm?
Hei, hvilket termometer bør jeg kjøpe til temping?
Bare hyggelig- har lest meg opp en del de siste mndene Har fem barn fra før, men har blitt såpass raskt gravid at jeg ikke har rukket å bli utålmodig
Jeg har vanligvis lutealfase på 12/13 dager, men de siste tre mnder har vært 10/11, så usikker på IKM! Men mellom 17-20.des iaf
Hvor lenge har du prøvd? Har du barn fra før?
Spennende tider! Hvor mange pp har det blitt nå? Mtp at du har blitt raskt gravid før? Herlig at du har 5 barn
Vi har prøvd halvannet år, da var jeg 36. Trodde ikke jeg ønsket meg småtroll, men så kom det som «kasta på», og da droppet vi prev med det samme. På pp5 satt spiren (julaften i fjor), men endte i MA i februar i svangerskapsuke 12. Tok flere mnd å komme seg etter det, med utskraping og full pakke til slutt. Begynte å prøve igjen i mndsskiftet april/mai, og ble gravid igjen i aug. Mistet dessverre tidlig og hatt en sikker kjemisk etter det - nå i nov. Finner ikke noe galt ennå. Fått blodfortynnende og skal ta noe blodprøver nå snart. Blir jo forholdsvis lett gravid alder til tross. Spiren sitter bare ikke ennå. Ønsker oss veldig en liten skatt og synes denne «bobla» er ganske tøff, men den må til. Får vi én skal jeg være evig takknemlig