Vi som temper

Jeg er ny i tempe gamet :) Kan tempen reagere på alkohol? Ble noen glass vin på middag hos et vennepar i går. Ikke hatt antydning til positive el tester enda, så kan ikke tro at jeg har misset toppen :bored:

Vedlegg

• EAD89372-E072-48CA-96C4-22B9185737AE.jpeg
    EAD89372-E072-48CA-96C4-22B9185737AE.jpeg
    53,8 KB · Visninger: 87
Jeg er inne i min første periode med bbt, og lurer på om noen kan hjelpe meg å tyde charten min? Jeg har jo lest om at det er ganske vilkårlig om man får en implantation dip eller ikke, men jeg antar at siden denne dippen har vart i to dager, at dette ikke er en slik og at håpet er ute. Nå er jeg 9 dpo og har flere symptomer som kan tyde på graviditet, men også PMS.. Hva mener dere?

1BA48849-313D-4D2C-A292-D53685C23DDC.jpeg

Jeg er inne i min første periode med bbt, og lurer på om noen kan hjelpe meg å tyde charten min? Jeg har jo lest om at det er ganske vilkårlig om man får en implantation dip eller ikke, men jeg antar at siden denne dippen har vart i to dager, at dette ikke er en slik og at håpet er ute. Nå er jeg 9 dpo og har flere symptomer som kan tyde på graviditet, men også PMS.. Hva mener dere?

Vis vedlegget 344472
Det er vanskelig å si, siden alle charter er så veldig forskjellige! Men typisk er at tempen faller 1-2 dager før TR kommer eller dagen etter TR kommer. Hvis det skulle være en såkalt festedipp (som kun få har), skal tempen sprette raskt opp igjen. Så du får nesten bare se om tempen stiger igjen, eller TR kommer ila et par dager nå:) Masse lykke til uansett! :joyful:

Det er vanskelig å si, siden alle charter er så veldig forskjellige! Men typisk er at tempen faller 1-2 dager før TR kommer eller dagen etter TR kommer. Hvis det skulle være en såkalt festedipp (som kun få har), skal tempen sprette raskt opp igjen. Så du får nesten bare se om tempen stiger igjen, eller TR kommer ila et par dager nå:) Masse lykke til uansett! :joyful:

Tusen takk for svar! Åja. Det er fortsatt 5 dager til TR skal dukke opp, og tempen er i dag lik som i går..

men nå har jeg vært litt småsyk de siste dagene, drukket bittelitt alkohol og stresset en del, så jeg holder meg til håpet om at dette er innvirkende årsak til droppen

Ny temper her og :D Spennende å se i morgen om den holder seg på dette nivået :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Negativ tidligtest i går og i dag, men kan det være en sjanse for at egget kan ha festet seg på 8DPO? Eller skulle dippen i så fall vært større?
15AAF06C-F49D-4BF0-96B5-926AE92F9D87.jpeg

Dagens graf og dagens test :D:D

Vedlegg

• 695FCC21-6BCB-4DA6-B732-F8A534FE22A6.jpeg
    695FCC21-6BCB-4DA6-B732-F8A534FE22A6.jpeg
    61,8 KB · Visninger: 131
  • C75C85A7-79FF-42D9-815C-739D19BCF275.jpeg
    C75C85A7-79FF-42D9-815C-739D19BCF275.jpeg
    17,5 KB · Visninger: 127
10dpo idag, og temperaturen har en økende trend. Kjent på murringer siden EL egentlig, og idag våknet jeg rimelig forkjølet. IKM er vel ca 10/01, lurer på om jeg klarer å vente med å teste til da :p (negativ 8dpo)

Første PP etter MA i oktober, og første ordentlige graf :)

Vedlegg

• s_1x806r.png
    s_1x806r.png
    238,7 KB · Visninger: 109
10dpo idag, og temperaturen har en økende trend. Kjent på murringer siden EL egentlig, og idag våknet jeg rimelig forkjølet. IKM er vel ca 10/01, lurer på om jeg klarer å vente med å teste til da :p (negativ 8dpo)

Første PP etter MA i oktober, og første ordentlige graf :)
Lovende graf i alle fall :happy:

Da gikk det i dass denne syklusen også :(

Vedlegg

• s_za5VnL.png
    s_za5VnL.png
    203,6 KB · Visninger: 103
Lurer på en ting: er tempøkning et sikkert tegn på eggløsning? Fikk aldri positiv EL test denne syklusen, men det ser helt klart ut som om jeg fikk EL på dag 18 i følge grafen. Gikk på dobbel dose Letrozol.

Vedlegg

• s_za5VnL.png
    s_za5VnL.png
    203,6 KB · Visninger: 85
Lurer på en ting: er tempøkning et sikkert tegn på eggløsning? Fikk aldri positiv EL test denne syklusen, men det ser helt klart ut som om jeg fikk EL på dag 18 i følge grafen. Gikk på dobbel dose Letrozol.
Jepp, tempøkning skal være en tydelig bekreftelse på at el har vært:) El-tester kan bare indikere at hormonet som gjør at egget slipper er høyt nok, men kan ikke være sikkert at egget faktisk slapp. Og siden man kan misse LH-toppen, så er de ikke helt til å stole på;) Ser absolutt ut som EL var CD18 ja:)

Jepp, tempøkning skal være en tydelig bekreftelse på at el har vært:) El-tester kan bare indikere at hormonet som gjør at egget slipper er høyt nok, men kan ikke være sikkert at egget faktisk slapp. Og siden man kan misse LH-toppen, så er de ikke helt til å stole på;) Ser absolutt ut som EL var CD18 ja:)
Takk for svar ♥️ Da prøver vi samme prosedyre denne mnd :) skal ha vannscanning av egglederne på torsdag også, så det blir spennende :)

Ja tror det jeg og har aldri hatt så høy før eller så lav temp eller smerter og ubehag rundt el bare etter

Dere erfarne tempere!:Heartpink sier denne grafen noe som helst til dere per nå?

Er helt fersk i tempegamet, og fikk ikke begynt med temping før dagen før el (konstatert via EL tester). Er i dag 8 DPO, med IKM lørdag 23. jan. Synes min graf er veldig "rund", ikke skarpe hopp opp og ned som jeg ser på mange andre grafer. Men hadde kanskje vært tydeligere om jeg begynte før..?

Vedlegg

• 20210117_115246.jpg
    20210117_115246.jpg
    62,2 KB · Visninger: 89
Dere erfarne tempere!:Heartpink sier denne grafen noe som helst til dere per nå?

Er helt fersk i tempegamet, og fikk ikke begynt med temping før dagen før el (konstatert via EL tester). Er i dag 8 DPO, med IKM lørdag 23. jan. Synes min graf er veldig "rund", ikke skarpe hopp opp og ned som jeg ser på mange andre grafer. Men hadde kanskje vært tydeligere om jeg begynte før..?

Er temmelig fersk selv, men ikke alle har skarpe hopp, og så er det rimelig god stigning der, så blir spennende å se fremover. Hos meg sank den drastisk dagen før ikm og jeg fikk mensen. Nå er på pp 2 med temping.

Back
Topp