Huff- det var leit å lese Ja, det virker som du blir lett gravid da, så da er det bare å ta tiden til hjelp Håper virkelig spiren sitter for dere nå! Det hadde vært en koselig og etterlengtet julegaveSpennende tider! Hvor mange pp har det blitt nå? Mtp at du har blitt raskt gravid før? Herlig at du har 5 barn
Vi har prøvd halvannet år, da var jeg 36. Trodde ikke jeg ønsket meg småtroll, men så kom det som «kasta på», og da droppet vi prev med det samme. På pp5 satt spiren (julaften i fjor), men endte i MA i februar i svangerskapsuke 12. Tok flere mnd å komme seg etter det, med utskraping og full pakke til slutt. Begynte å prøve igjen i mndsskiftet april/mai, og ble gravid igjen i aug. Mistet dessverre tidlig og hatt en sikker kjemisk etter det - nå i nov. Finner ikke noe galt ennå. Fått blodfortynnende og skal ta noe blodprøver nå snart. Blir jo forholdsvis lett gravid alder til tross. Spiren sitter bare ikke ennå. Ønsker oss veldig en liten skatt og synes denne «bobla» er ganske tøff, men den må til. Får vi én skal jeg være evig takknemlig
Jeg er i PP5 nå, men har fortsatt uregelmessige sykluser etter pilleslutt og ammeslutt (ammet tom midten av juni), så antar det kan ha noe med saken å gjøre- ikke godt å si Fikk første rett før jeg ble 30år (han er 7.5år nå), så har de kommet som perler på en snor- minsten er 15mnder Hadde alltid ønsket meg 4barn, mannen 3. Men så følte vi oss ikke ferdige etter nr.4- og heller ikke etter nr.5 Sånn i ettertid angrer jeg på at jeg startet på cerazette rett etter fødselen begge gangene, for hadde jo vært mindre kluss med hormoner etc om jeg hadde latt være siden vi allikevel ønsket flere barn, men lite å gjøre med det nå Menmen- jeg er overbevist om at det klaffer for oss snart siden vi begge er friske og sunne (og mannen er 35 og jeg 37), og vi har mange fra før Er så takknemlig for gjengen min, og føler litt på det når jeg leser historier som din! Verden er søren meg urettferdig noen ganger altså Håper virkelig det klaffer denne gangen, og at alt går fint helt til mål- det fortjener dere virkelig