Vi som temper

Dette skulle liksom være syklusen hvor jeg fant lutealfasen min, og kunne vite når jeg har el..
Men, to barn som plutselig har litt annerledes netter, en date med rødvin som gjør at jeg er lys våken midt på natten (begynt å redgere veldig på vin). Da ser tempingen slik ut..

Litt frustrerende..

Vedlegg

• Screenshot_20201116-081931_FF App.jpg
    Screenshot_20201116-081931_FF App.jpg
    50,3 KB · Visninger: 110
Dere som er gode på temping.. Er det vits å tempe hvis man fortsatt har noe HCG i blodet?

Hvis du har utslag på graviditetstest, så ser jeg ikke helt hvorfor man skal fortsette å tempe.

Eller har du mistet og venter på at all hcg skal forsvinne?

Jeg har tatt tre runder med cytotec og venter på at kroppen skal komme tilbake i syklus :)

Skjønner.. Tja, hva som er lurt.. Om du ikke synes det er særlig plagsomt, ville nok jeg ha tempet ganske snart. Plutselig er kroppen klar :)

Der var tempetråden ja! Lette etter den en dag, men fant den ikke :)

Har en passion for min egen og andre sine tempekurver. Selv har jeg vært litt slapp denne gangen. Bare tempa annenhver dag. Må skjerpe meg :oops:

Der var tempetråden ja! Lette etter den en dag, men fant den ikke :)

Har en passion for min egen og andre sine tempekurver. Selv har jeg vært litt slapp denne gangen. Bare tempa annenhver dag. Må skjerpe meg :oops:

Bra du fant den igjen! Temping er gull, men var mye lettere når man ikke hadde barn fra før av, synes jeg... :)

Bra du fant den igjen! Temping er gull, men var mye lettere når man ikke hadde barn fra før av, synes jeg... :)

Hehe, det kan du nok ha rett i. Mitt barn er heldigvis såpass stort at det ikke forstyrrer tempingen på den måten :) det er verre med mannen! Haha.
Synes i alle fall at temping er meget interessant. Holder fast ved at jeg har lært kroppen min bedre å kjenne etter at jeg starta å tempe gjennom syklusene :D det er egentlig veldig kult!

Hehe, det kan du nok ha rett i. Mitt barn er heldigvis såpass stort at det ikke forstyrrer tempingen på den måten :) det er verre med mannen! Haha.
Synes i alle fall at temping er meget interessant. Holder fast ved at jeg har lært kroppen min bedre å kjenne etter at jeg starta å tempe gjennom syklusene :D det er egentlig veldig kult!

Enig, tenk på alt jeg har lært om egen kropp etter at jeg begynte å tempe!

Noen som vet hva tempen er ved gravid, el sån ca
tempen varierer fra person til person, så det er umulig å sammenligne med andre.
generellt har man lavere temp (ca 0,5) før eggløsning enn etter. ved graviditet holder tempen seg høy, og kan også stige mer hos noen.

Har fått meg termometer fra easy@home og tenkte å prøve å tempe. Skjønner at den tempen skal i munnen, men temper dere under tungen eller i kinnet? haha dumt spørsmål, men jeg er skikkelig newbie :-P

Har fått meg termometer fra easy@home og tenkte å prøve å tempe. Skjønner at den tempen skal i munnen, men temper dere under tungen eller i kinnet? haha dumt spørsmål, men jeg er skikkelig newbie :p

Jeg tempa under tungen i starten. Følte dog aldri jeg fikk helt stabile målinger. Så etter noen sykluser gikk jeg over til å tempe vaginalt - synes det var mye lettere :happy:

Aha, takk for tips. Høres jo lettest ut. Sto ikke noe om det i bruksanvisningen som fulgte med - eller jeg ikke leste nøye nok :-P

Aha, takk for tips. Høres jo lettest ut. Sto ikke noe om det i bruksanvisningen som fulgte med - eller jeg ikke leste nøye nok :p

Jeg fant i alle fall fort ut at det var det enkleste :rolleyes:
Plutselig hadde jeg sovet med åpen munn liksom, og da svinga det så innmari på grafen min. Svinger fortsatt litt nå når jeg temper vaginalt, men på langt nær like mye.

Du må bare gjøre det du tenker er best for deg :) eventuelt prøve deg litt fram. Det viktigste er å bruke samme metode hele syklusen. Så kan du heller bytte til neste syklus.

Dagene snegler seg avgårde mot testing.... men endelig ganske så sikker på EL

Vedlegg

• 3D3FEE50-7578-4820-B3C7-C9456A2F41DB.jpeg
    3D3FEE50-7578-4820-B3C7-C9456A2F41DB.jpeg
    58,5 KB · Visninger: 95
Back
Topp