Okei. Synes tempen har vært så jojo. I tillegg så tester jeg, og ikke fått positiv el test. Så, det er rart. Får bare se hva som skjer videre.Jeg s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Synes tempen har vært så jojo. I tillegg så tester jeg, og ikke fått positiv el test. Så, det er rart. Får bare se hva som skjer videre.Jeg s
Kanskje du har veldig kort LH-topp?Okei. Synes tempen har vært så jojo. I tillegg så tester jeg, og ikke fått positiv el test. Så, det er rart. Får bare se hva som skjer videre.
Til vanlig hat jeg lang, som regel 2-3 dager. Men kan jo være tilfelle at den har vært kort Får vare vente å se hva som skjer fremover tror jegKanskje du har veldig kort LH-topp?
Som gravid er tempen all over the place, så man kan egentlig ikke bruke den som en indikator Hadde jeg bare sett på tempen skulle man ikke tro jeg ble gravid her:Vis vedlegget 403133Hvordan ser kurvene deres ut når dere er gravide? I dag droppa tempen og nå tenker jeg at dette er en kjemisk og ikke gikk veien allikevel
Åå det var betryggende å se! Tusen takk skal du haSom gravid er tempen all over the place, så man kan egentlig ikke bruke den som en indikator Hadde jeg bare sett på tempen skulle man ikke tro jeg ble gravid her:
Vis vedlegget 403135
Her er min! Jeg måtte slutte fort med tempinga, for den gjorde meg gal da den sank 16+5 i dag.Vis vedlegget 403133Hvordan ser kurvene deres ut når dere er gravide? I dag droppa tempen og nå tenker jeg at dette er en kjemisk og ikke gikk veien allikevel
Så godt å se! Jeg syns bare min sank så veldig..Her er min! Jeg måtte slutte fort med tempinga, for den gjorde meg gal da den sank 16+5 i dag.
Jeg kjøpte. Bruker natural cycles i tillegg til FF. NC lanserte ett termometer med Bluetooth. Jeg har fremdeles ikke fått det til å funke, men mulig jeg må bytte batteri. Ble litt demotivert av at det ble så mye styr. Siden det ikke funka sånn det skulle så måtte jeg våkne skikkelig, istedenfor å bare tempe og fortsette å sove. Det jeg bruker nå har minne, så jeg bare temper og legger inn temperaturen når jeg står opp.Dere som er aktive her, noen av dere som har termometer som bare fikser biffen selv med Bluetooth?
Klarte ikke finne det på siden...Jeg kjøpte. Bruker natural cycles i tillegg til FF. NC lanserte ett termometer med Bluetooth. Jeg har fremdeles ikke fått det til å funke, men mulig jeg må bytte batteri. Ble litt demotivert av at det ble så mye styr. Siden det ikke funka sånn det skulle så måtte jeg våkne skikkelig, istedenfor å bare tempe og fortsette å sove. Det jeg bruker nå har minne, så jeg bare temper og legger inn temperaturen når jeg står opp.
Gratulerer! Ville sluttet med én gang, den gjorde meg bare hysteriskEndelig har jeg fått positiv graviditetstest Har tempet i to sykluser og skulle spørre her om folk fortsatt temper etter positiv test og om det kan si noe. Ser nå at det kanskje ikke er vits å tempe lenger fordi temperaturen varierer veldig? hvilke erfaringer har dere?
Legg birt termometeret med en gang så sparer du deg for myyye unødvendig stress. gratulerer med spiren!Endelig har jeg fått positiv graviditetstest Har tempet i to sykluser og skulle spørre her om folk fortsatt temper etter positiv test og om det kan si noe. Ser nå at det kanskje ikke er vits å tempe lenger fordi temperaturen varierer veldig? hvilke erfaringer har dere?
Legg birt termometeret med en gang så sparer du deg for myyye unødvendig stress. gratulerer med spiren!
Tusen takk Da ble det siste temping i dagtidligGratulerer! Ville sluttet med én gang, den gjorde meg bare hysterisk