Vi som temper

FF gnir det inn at jeg har kort lutealfase :hungover:
Screenshot_20230411_215433_FF App.jpg

F6BD7470-B989-432B-9C38-EB216D08C7D4.jpeg
Hvordan ser kurvene deres ut når dere er gravide? I dag droppa tempen og nå tenker jeg at dette er en kjemisk og ikke gikk veien allikevel :(

Jeg tenker å begynne med temping så snart jeg får noenlunde kontroll på syklus. Har tatt vaginalt denne syklusen (med termometer med en desimal) som jeg ikke vet om er riktig syklus men da mens jeg fortsatt har hatt spiral. Har nå bestilt termometer (med to desimaler) og tenker å ta det oralt fra neste antatte syklus :hungry:

Vis vedlegget 403133Hvordan ser kurvene deres ut når dere er gravide? I dag droppa tempen og nå tenker jeg at dette er en kjemisk og ikke gikk veien allikevel :(
Her er min! Jeg måtte slutte fort med tempinga, for den gjorde meg gal da den sank :shy: 16+5 i dag.

Vedlegg

• 4DC9C5FD-12C1-4804-9AF9-E546D3A35572.png
    4DC9C5FD-12C1-4804-9AF9-E546D3A35572.png
    47,8 KB · Visninger: 80
FF setter el til den dagen temperaturen stiger.. men er det ikke mulig at det er to dager før? Hvis det tar ca. 24 t før tempen stiger, kan jo el feks være lørdag kveld, og så ser en ikke tempøkning før mandag morgen? For søndag morgen har det jo kanskje bare gått feks 10-12 timer

Kastet meg inn i tempeland fra 1 april, når blødningen etter MA/SA roet seg. Ikke vært like flink å tempe til samme tid hver dag i påsken. Guttungen våkner nesten av alt jeg gjør så alarm har ikke blitt prioritert på fridager. Fikk feber utover dagen på mandag, så spent om tempen steg uansett pga EL eller om det var begynnende feber som slo ut.

s_4skUj5.png

Dere som er aktive her, noen av dere som har termometer som bare fikser biffen selv med Bluetooth?

Dere som er aktive her, noen av dere som har termometer som bare fikser biffen selv med Bluetooth?
Jeg kjøpte. Bruker natural cycles i tillegg til FF. NC lanserte ett termometer med Bluetooth. Jeg har fremdeles ikke fått det til å funke, men mulig jeg må bytte batteri. Ble litt demotivert av at det ble så mye styr. Siden det ikke funka sånn det skulle så måtte jeg våkne skikkelig, istedenfor å bare tempe og fortsette å sove. Det jeg bruker nå har minne, så jeg bare temper og legger inn temperaturen når jeg står opp.

Jeg kjøpte. Bruker natural cycles i tillegg til FF. NC lanserte ett termometer med Bluetooth. Jeg har fremdeles ikke fått det til å funke, men mulig jeg må bytte batteri. Ble litt demotivert av at det ble så mye styr. Siden det ikke funka sånn det skulle så måtte jeg våkne skikkelig, istedenfor å bare tempe og fortsette å sove. Det jeg bruker nå har minne, så jeg bare temper og legger inn temperaturen når jeg står opp.
Klarte ikke finne det på siden...

Endelig har jeg fått positiv graviditetstest xsmile9Har tempet i to sykluser og skulle spørre her om folk fortsatt temper etter positiv test og om det kan si noe. Ser nå at det kanskje ikke er vits å tempe lenger fordi temperaturen varierer veldig? :happy: hvilke erfaringer har dere?

Vedlegg

• Screenshot_20230415_100911.jpg
    Screenshot_20230415_100911.jpg
    351,9 KB · Visninger: 83
  • 20230415_062833.jpg
    20230415_062833.jpg
    1,4 MB · Visninger: 83
Endelig har jeg fått positiv graviditetstest xsmile9Har tempet i to sykluser og skulle spørre her om folk fortsatt temper etter positiv test og om det kan si noe. Ser nå at det kanskje ikke er vits å tempe lenger fordi temperaturen varierer veldig? :happy: hvilke erfaringer har dere?
Gratulerer! Ville sluttet med én gang, den gjorde meg bare hysterisk :wacky:

Legg birt termometeret med en gang så sparer du deg for myyye unødvendig stress. :happy: gratulerer med spiren!

Noen som skjønner noe her. Synes ikke tempen skriker jeg har hatt el.
F872FF74-5351-40D0-A7E3-0653034F4C3A.jpeg

Mulig dagens temp hadde vært litt mer riktig dersom jeg ikke hadde drukket og fått nok timer søvn. Men synes det ser veldig rart ut

Back
Topp