Vi som temper

Ja. Kan hende. Bare hadde såå smerter for to dager siden. Testen ble fort negativ igjen etter positiv, men tempen er sann (Im spinning like a ballarina, tralalala)
Kanskje egget prøvde å slippe, men ikke fikk det til.. Du får se på tempen i morgen. Vanskelig å vite sikkert egentlig, før 3 dager etter el :shy:

Kan FF flytte krysset når det er helt kryss, eller flyttes det bare hvis det er stiplet? Noen som vet?:)

99C49169-5580-4F88-89D1-6C0F8DDC6C33.jpeg

Kan FF flytte krysset når det er helt kryss, eller flyttes det bare hvis det er stiplet? Noen som vet?:)

Vis vedlegget 403508
Jeg fikk aldri stiplet linje på mine charts. Det hendte krysset ble borte og kom tilbake igjen dagen etter, hvis den var usikker på om el hadde vært pga tempen min. Den flyttes ikke kun når den er stiplet, har sett den har blitt flyttet ved solid linje også

Har nettopp begynt å tempe. Usikker på hvordan det kommer til å funke pga skiftarbeid. Jobber 0, 2 eller 3 døgn i uka.

Temper vanligvis mellom 07 og 08.
Hvis jeg ikke får det, men feks våkner klokken 05, er det best å logge temp da. Eller vente til 07 selv om jeg bare har sovet et par timer da fra jeg våknet?

Når jeg er på jobb kan det være mye avbrudd i søvn. Er det best å la vær å logge da? Eller legge inn det jeg får etter den lengste søvnen?

Har nettopp begynt å tempe. Usikker på hvordan det kommer til å funke pga skiftarbeid. Jobber 0, 2 eller 3 døgn i uka.

Hvis jeg ikke får det, men feks våkner klokken 05, er det best å logge temp da. Eller vente til 07 selv om jeg bare har sovet et par timer da fra jeg våknet?

Når jeg er på jobb kan det være mye avbrudd i søvn. Er det best å la vær å logge da? Eller legge inn det jeg får etter den lengste søvnen?
I fertility friend kan du discarde temperatur. Da får du registrert tempen uten at den tar det med i beregning. Da får du allikevel en liten oversikt du kan ta utgangspunkt i.

For meg funket det å tempe etter minst 3-4 timer søvn selv med døgnrytme som varierte. Det funker ikke for alle, men er verdt et forsøk! For noen kan det bli litt taggete kanskje, men det viktigste er jo å finne EL sikkert. Så bare prøv deg frem og se :happy:

Rotekoppen har bestilt seg nytt termometer, med bluetooth fordi jeg er lat. Mistenker at det gamle har gått i søpla i løpet av flytting ifjor, tror det var da jeg så det sist. Imponerende å ha hatt det i nermere 5 år.
Blir en helt ny app for meg denne gangen for at det skal funke med bt. :woot:

Denne syklusen hadde jeg noen merkelig høye temperaturer, CD3 og CD5. CD5 kan nok skyldes alkohol og lite søvn, CD3 kanskje pga lite søvn, men sover egentlig ofte dårlig og det pleier ikke å ha så stor betydning. Hadde eggløsningsslim og murringer som gjør at jeg selv tenker eggløsning kan ha vært CD18-19. Hvis jeg discarder de to høye temperaturene setter FF el CD19. Men hvis de er med mener den el var CD22.. hadde slim den dagen også, men er ærlig talt usikker på om det var eggløsningsslim eller «rester» fra :downtown:depressed:Hadde ikke andre symptomer på eggløsning etter cd19, tror jeg. Noen kloke tanker om hva som er «riktig»? Ser det nok når mensen kommer, lutealfasen min pleier å være konstant ☺️

Vedlegg

• C08B2D7B-DD3A-414B-B574-F046945D95DB.jpeg
    C08B2D7B-DD3A-414B-B574-F046945D95DB.jpeg
    286,2 KB · Visninger: 68
  • 1E4D303B-AF2E-49D6-B602-498D3AF20C51.jpeg
    1E4D303B-AF2E-49D6-B602-498D3AF20C51.jpeg
    262,1 KB · Visninger: 66
Denne syklusen hadde jeg noen merkelig høye temperaturer, CD3 og CD5. CD5 kan nok skyldes alkohol og lite søvn, CD3 kanskje pga lite søvn, men sover egentlig ofte dårlig og det pleier ikke å ha så stor betydning. Hadde eggløsningsslim og murringer som gjør at jeg selv tenker eggløsning kan ha vært CD18-19. Hvis jeg discarder de to høye temperaturene setter FF el CD19. Men hvis de er med mener den el var CD22.. hadde slim den dagen også, men er ærlig talt usikker på om det var eggløsningsslim eller «rester» fra :downtown:depressed:Hadde ikke andre symptomer på eggløsning etter cd19, tror jeg. Noen kloke tanker om hva som er «riktig»? Ser det nok når mensen kommer, lutealfasen min pleier å være konstant ☺️
Jeg vil trooo cd 19! Både med tanke på slim og med tanke på at ff da setter skikkelig kryss, ikke stiplet.

Jeg vil trooo cd 19! Både med tanke på slim og med tanke på at ff da setter skikkelig kryss, ikke stiplet.

Hvis jeg legger inn eggløsningsslim den 22 setter den kryss da også (men jeg er usikker på om det var det). Får bare se! Liten tro på graviditet uansett!

Mandag og tirsdag sist uke hadde jeg tydelig feber, spesielt utover ettermiddagen. Mot helgen sank temperaturen igjen. På lørdag begynte jeg på metformin. Tempen blir samtidig lavere og fikk flere dager med eggehvit slim. Kan det ha sammenheng med metformin? Tror dere tempen holdt seg høy hele uken pga forkjølelsen?
Blir ikke klok på om jeg kan ha hatt eggløsning, om kroppen fremdeles prøver å slippe eller om den bare har gitt opp denne syklusen. Har ikke brukt el-tester denne gang for jeg ventet på hcg skulle gå ut etter aborten.

Screenshot_20230421-074518_FF App.jpg

Mandag og tirsdag sist uke hadde jeg tydelig feber, spesielt utover ettermiddagen. Mot helgen sank temperaturen igjen. På lørdag begynte jeg på metformin. Tempen blir samtidig lavere og fikk flere dager med eggehvit slim. Kan det ha sammenheng med metformin? Tror dere tempen holdt seg høy hele uken pga forkjølelsen?
Blir ikke klok på om jeg kan ha hatt eggløsning, om kroppen fremdeles prøver å slippe eller om den bare har gitt opp denne syklusen. Har ikke brukt el-tester denne gang for jeg ventet på hcg skulle gå ut etter aborten.

Vis vedlegget 403754
Ser ut som metformin påvirker ganske greit, blir nok spennende det!

Hadde håpet at EL kom før denne perioden siden vi har vært på påskeferie på hytta med familien:smiley-ashamed005 Ble ikke akkurat romantisk sengekos :happy3 Krysset kom i dag, så da rakk vi å legge godt med aksjer før samboeren måtte hjem og jobbe onsdag og :smiley-ashamed004

Har virkelig tro på denne PP, men usikker på om jeg vil ha sein desemberbarn :nailbiting: men er jo stor sjanse for at det går over i januar :smiley-angelic003 Hva tenker dere om sein desemberbarn? :happy:

Hvordan gikk det? :)

Jeg har forsøkt meg på temping denne antatte syklusen min og vet at enkelte av disse temperaturene ikke stemmer da jeg ikke fikk tak i termometer med to desimaler før tirs 19/4. Til og med 19/4 ble tempen tatt vaginalt rett etter jeg sto opp og kom meg ut på badet, mens fra 20/4 er de tatt oralt og på korrekt vis, rett etter jeg har våknet og liggende i sengen.

Selv om jeg ikke har vært konsekvent i kartleggingen i denne omgang i og med at jeg fjernet spiralen på antatt CD17, så virker den ikke å være helt på bærtur. Begynner på ny syklus i morgen :salut

IMG_9286.jpg

Back
Topp