Vi som temper

Ikke så lett med familien rundt, men godt å ha fått lagt inn aksjer da!

Tenker barn i desember ikke er optimalt ut fra praktiske forhold, men ville ikke vektlagt det for mye hvis dere kan klare de praktiske tingene. ❤️
Nei, det ble ikke veldig romantisk for å si det sånn :hilarious:

Tenker litt det praktiske, men også det at når de begynner på skolen er de jo nesten er år yngre enn de som er født tidlig på året. Men det viktigste er å få et friskt barn, så ordner resten seg allikevel :happy::Heartred Tar jeg utgangspunkt i ar jeg fikk eggløsning den 04.april som jeg er 99% sikker på, så er termindato 29.desember, og som førstegangsfødende er det vel stor fare for at man går litt over. Håper uansett på positiv G-test om en uke :smiley-angelic001

Jeg hadde akkurat samme problemet forrige måned! Grusomt irriterende. Hadde sterke tester og skikkelig symptomer på EL men tempen steg aldri. Når jeg tok blodprøve en uke etterpå hadde jeg 3 i progesteron og TR en uke etter det igjen. Gynekologen sa at noen ganger bare hoppa kroppen over eggløsning :)

Det kan jo også være tilfellet ja :) skulle gjerne hatt et tydelig svar, men får vel sjeldent det!

Tenker du at ammingen kan påvirke bare temperaturen, eller at jeg kan ha hatt eggløsning likevel?
Det kan hindre eggløsning også dersom man ammer mye "desverre". Spesielt nattamming kan påvirke. Jeg hadde en anovulatorisk syklus da vi var i varmere strøk og det ble mye amming. Nattevåk påvirker jo temperaturen veldig. Jeg fikk mye finere grafer da ammingen minsket.

Det kan hindre eggløsning også dersom man ammer mye "desverre". Spesielt nattamming kan påvirke. Jeg hadde en anovulatorisk syklus da vi var i varmere strøk og det ble mye amming. Nattevåk påvirker jo temperaturen veldig. Jeg fikk mye finere grafer da ammingen minsket.

Ja, det er jeg klar over ☺️ men tror jeg har hatt regelmessig eggløsning siden jeg fikk mensen tilbake, tross amming. Utenom denne syklusen da, som virker merkelig. Ammer heldigvis ikke på natt! Men tror nok at jeg har vært mye våken om natten har gjort at kurven ser helt merkelig ut, den pleier ikke å være sånn

Ja, det er jeg klar over ☺️ men tror jeg har hatt regelmessig eggløsning siden jeg fikk mensen tilbake, tross amming. Utenom denne syklusen da, som virker merkelig. Ammer heldigvis ikke på natt! Men tror nok at jeg har vært mye våken om natten har gjort at kurven ser helt merkelig ut, den pleier ikke å være sånn
Min anovulatoriske syklus var også helt snål på grafen, masse opp og ned! Heldigvis ikke uvanlig å ha det innimellom. :)

Noen som har opplevd svingete BBT men likevel vært gravid? Jeg er 8 dpo idag og temperatur var helt nede på 35,79, så den sank veldig. Jeg tar temperatur i munnen.. Har dog hatt mange gravidsymptomer. Har et barn fra før.

466684D1-D2C7-4785-9596-D2B4F20F93C9.png

Noen som har opplevd svingete BBT men likevel vært gravid? Jeg er 8 dpo idag og temperatur var helt nede på 35,79, så den sank veldig. Jeg tar temperatur i munnen.. Har dog hatt mange gravidsymptomer. Har et barn fra før.

Vis vedlegget 403031

Hadde et håp i går om at tempen var på vei opp, men det ser dårlig ut! Hadde eggløsningssmerter og slim lørdag/søndag, så tenkte det kanskje kunne være forsinket eggløsning. Men tipper det ikke blir noe denne syklusen!

Vedlegg

• EB4CCDF7-DD45-421D-9A17-7740127C2949.jpeg
    EB4CCDF7-DD45-421D-9A17-7740127C2949.jpeg
    249,8 KB · Visninger: 58
PP 12, og drittlei alt. På tide at mine gamle egg stiller opp for meg nå :dead:
Måtte tempen holde seg høy i lang, lang tid nå.

Vedlegg

• Screenshot_2023-04-11-06-18-42-45_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    Screenshot_2023-04-11-06-18-42-45_643fd85e22280202a4ab8a1e0e48d4cd.jpg
    645,2 KB · Visninger: 66
Back
Topp