Hei temperar! Nå trenge eg litt hjelp her. Eg pleie tempa kl 06. Eg e skikkelig nattmenneske og ofte legge eg meg ikkje før kl 03, og har alltid testa kl 06 fordiom med heilt greit resultat sånn sett. Men på Lørdag, når eg hadde EL så forsov eg meg, så testa ikkje før kl 9, samme greiene på Søndag, så då gadd eg ikkje testa før 9 mandagen. Hadde Romeo i sengo så gadd ikkje vekka han med alarm. Men så starta eg å testa kl 06 igjen på Tirsdagen. Og det blei jo heilt gale, så eg testa igjen kl 09 og la inn det
heile veka har A-menneske mannen min vært sjukemeldt, så han har stått opp, så eg har sove te 9 kvar dag,og testa både kl 06 og 09. Nå e eg 9dpo, og tempen kl 06 har sunke to dagar på rad, mens tempen kl 09 har stege skikkelig. Ka blir mest rett?
eg sove jo aldri likt antall timar heller, natt til i går la eg meg kl 03, natt til idag la eg meg kl 00:30.
Her er 09 tempen:
Og her har eg lagt inn 06 tempen, men beholdt lørdag, søndag og mandag siden eg ikkje testa 09 då.
Mens her har eg justert ner tempen lørdag, søndag og mandag, og då får eg jo ikkje noko kryss
eg har alltid alltid hatt e EL med super tydelig positive tester, men lese jo så mangt her inne. Kan eg ikkje hatt EL? Detta får meg jo te å overtenka ALT. Hadde ikkje tempen 06 (36,62) og 09 (36,94) idag vært så ekstrem forskjell på så hadde eg nok ikkje styrt med det.
Joda, nå blei eg litt stressa av manglande kryss, så mens eg skrive her gjekk eg inn å endra tempen litt til, siden eg ikkje ane, og då satte den kryss Søndagen istedenfor. Premom og meine at EL var Søndag pga positiv test Lørdag, så sånn sett e ikkje det utenkelig egentlig. Facinerande prosess i det minste. Friste å sletta alt siden eg egentlig ressonerte meg fram til svar sjølv berre av å skriva detta. Vise at å ta tempen te rett tid e viktig og til forskjellig tid vil gi heeeilt anna kurve
men eg berre poste likavell! Kom gjerne med synsinger ang tempen Lørdag, søndag og mandag
(Og eg har sove konstant altså, kun våkna 06, tempa og sovna, våkna 09 og tempa)
Edit: såg eg hadde bytta om bildet 06 og 09, retta nå.