Ligger oftest 36.9 i lutealfasen. Spennende om det har noe betydning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke om det har så mye å si, men jeg pleier alltid å discarde temperaturer når jeg er syk eller har sovet veldig dårlig.Rekner med EL er idag, pleier være slik, men etter SA i Desember har den vært nokre dagar etter positiv EL test
Uansett, poenget er at eg var litt sjuk tidligere i veka, har dei noko å sei på måten FF finner EL på nå, at eg burde Discarda dei, eller kan dei berre vera?Vis vedlegget 400785
Har forresten satt inn feil syklus dag, skulle være 28 dager. Går det an å endre?Hei. Jeg har nettopp starta med å tempe vaginalt. Jeg har jo så ocd at jeg lar den jo måle i opp mot 20 min og sjekker jevnlig stigning/senkning. I dag tidlig jobbet den seg opp til 36.75 for så å senke seg ned til 36.70 og så 36.71. Hva burde jeg gå ut i fra da?
Den første målingen?Hei. Jeg har nettopp starta med å tempe vaginalt. Jeg har jo så ocd at jeg lar den jo måle i opp mot 20 min og sjekker jevnlig stigning/senkning. I dag tidlig jobbet den seg opp til 36.75 for så å senke seg ned til 36.70 og så 36.71. Hva burde jeg gå ut i fra da?
Tester du etter like mange timers søvn alle dagene?Jeg er nesten 100% sikker på at eggløsning var mandag7. Men sjekk den tempen her da Slapp aldri egget? Skal sies at jeg er nattevakt og tenker til forskjellige tider hele tida…skal det ha SÅ mye å si at jeg temper til forskjellig klokkeslett?Vis vedlegget 400817
Ja, sånn caTester du etter like mange timers søvn alle dagene?
Nattevakter klusser myyye med både kroppstemperatur og hormoner desverre. Jeg har lagt tenningen på hylla i perioder med en del nattevakter fordi temperaturene blir helt på tur.Jeg er nesten 100% sikker på at eggløsning var mandag7. Men sjekk den tempen her da Slapp aldri egget? Skal sies at jeg er nattevakt og tenker til forskjellige tider hele tida…skal det ha SÅ mye å si at jeg temper til forskjellig klokkeslett?Vis vedlegget 400817
Skjønne ikkje heilt ka du meine..? FF rekne ut syklusen basert på tempen og infoen du legger innHar forresten satt inn feil syklus dag, skulle være 28 dager. Går det an å endre?
Både ja og nei. Eg har testa kl 06 sjølv om eg legge meg kl 23 eller kl 03, og har fått veldig god chart fordiom. Eg har også droppa og teste 06 ved sjuke barn og testa når dei våkner isteden, har også gitt heilt fin chart. Så min temp tåler det meste virker det som, og varierer lite. Men hos andre kan dette gi heilt bak mål temperaturer og svingninger. Utifra grafen din så ser det ut som EL var 8.februar, men det kan ver at egget ikkje slapp også. Heilt umulig å sei❤Jeg er nesten 100% sikker på at eggløsning var mandag7. Men sjekk den tempen her da Slapp aldri egget? Skal sies at jeg er nattevakt og tenker til forskjellige tider hele tida…skal det ha SÅ mye å si at jeg temper til forskjellig klokkeslett?Vis vedlegget 400817
Hmm.. når jeg oppretta bruker så trodde jeg at jeg måtte legge inn forrige syklus, og den endte i en SA. Så nå regner den da med at jeg har en syklus på 37 dagerSkjønne ikkje heilt ka du meine..? FF rekne ut syklusen basert på tempen og infoen du legger inn
Nei den regne jo egentlig ikkje med noko som helst sånn sett, den berre teller opp alt etter ka du legger inn tempen er jo ganske bankers for å finne EL, så når den setter kryss så telles dpo dager til du legger inn positiv test eller TRHmm.. når jeg oppretta bruker så trodde jeg at jeg måtte legge inn forrige syklus, og den endte i en SA. Så nå regner den da med at jeg har en syklus på 37 dager
Okei, da får jeg bare følge med videre og se hva som skjer Aner jo ikke om eggløsningen har vært, eller om den er på vei. El testene viser den samme streken tredje dagen på rad, samtidig som tempen stiger.Nei den regne jo egentlig ikkje med noko som helst sånn sett, den berre teller opp alt etter ka du legger inn tempen er jo ganske bankers for å finne EL, så når den setter kryss så telles dpo dager til du legger inn positiv test eller TR
Åh, så godt å høre Da er det kanskje en sjans for at jeg har hatt eggløsning allikevel da! Hadde gitt opp helt jeg..Nattevakter klusser myyye med både kroppstemperatur og hormoner desverre. Jeg har lagt tenningen på hylla i perioder med en del nattevakter fordi temperaturene blir helt på tur.
Denne tempstigninga du opplever virker ikkje som EL-tempstigning egentlig. Har du testa før 12dpo? Temper du i munnen?Okei, da får jeg bare følge med videre og se hva som skjer Aner jo ikke om eggløsningen har vært, eller om den er på vei. El testene viser den samme streken tredje dagen på rad, samtidig som tempen stiger.
Takk for svar! Er det mulig jeg har hatt eggløsning selvom tempen er helt på tur nå? Er det mulig egentlig å være i dpo når tempen skyter opp og ned? Kjenner det stresser meg skikkeligBåde ja og nei. Eg har testa kl 06 sjølv om eg legge meg kl 23 eller kl 03, og har fått veldig god chart fordiom. Eg har også droppa og teste 06 ved sjuke barn og testa når dei våkner isteden, har også gitt heilt fin chart. Så min temp tåler det meste virker det som, og varierer lite. Men hos andre kan dette gi heilt bak mål temperaturer og svingninger. Utifra grafen din så ser det ut som EL var 8.februar, men det kan ver at egget ikkje slapp også. Heilt umulig å sei❤
Nei, dette er eneste testene jeg har tatt.Denne tempstigninga du opplever virker ikkje som EL-tempstigning egentlig. Har du testa før 12dpo? Temper du i munnen?