Vi som temper

Du bør ha med 2 desimaler, så blir det mest nøyaktig. Men uansett ville jeg ha brukt en basal temp adjuster (bare google det og legg dataene inn). Da får du korrigert tempen til en sannsynlig temp om du hadde tempet til vanlig tid
De hadde kun med 1 desimaler på apoteket så da ble det sånn :happy:

På justert temp på den linken jeg fant ble den hele 36,92..

Du trenger ikke justere for bare 20 minutters variasjon, fra din vanlig tempetid. :) Det ville ikke jeg gjort hvert fall. Jeg registeret tempene mine i FF (fertilityfriend) er den marker tempene som innenfor riktig tidsramme når det er så liten tid som skiller fra satt tempetid. :happy:

Du trenger ikke justere for bare 20 minutters variasjon, fra din vanlig tempetid. :) Det ville ikke jeg gjort hvert fall. Jeg registeret tempene mine i FF (fertilityfriend) er den marker tempene som innenfor riktig tidsramme når det er så liten tid som skiller fra satt tempetid. :happy:
Ja har ikke justert. Synes det ble for mye. Gikk for 36,8. Var 36,9 i dag og ff satte ordentlig kryss istedenfor stipla :happy:

De hadde kun med 1 desimaler på apoteket så da ble det sånn :happy:

Til neste PP ville jeg bestilt ett med 2 desimaler :)

Må skjønner jeg ingenting.. Utifra tester skal jeg være 2 dpo i dag.. positive tester søndag og mandag, testene var negative igjen i går og jeg får denne streken i dag? Kan eggløsning være i dag? Var sikker på streken skulle holde seg tøy i dag :nailbiting:
EB0FB658-0046-40A9-9BC4-717C3601CE01.png

Må skjønner jeg ingenting.. Utifra tester skal jeg være 2 dpo i dag.. positive tester søndag og mandag, testene var negative igjen i går og jeg får denne streken i dag? Kan eggløsning være i dag? Var sikker på streken skulle holde seg tøy i dag :nailbiting:
Vis vedlegget 400505
El kan være i dag ja. Egget kan slippe 48 timer etter positiv test. Du vil nok se det på grafen om noen dager :)

El kan være i dag ja. Egget kan slippe 48 timer etter positiv test. Du vil nok se det på grafen om noen dager :)
Så kjedelig! Men jeg hadde jo positivt på søndag, det er jo 3 dager siden.. pleier du å stole mest på temping? Takk for svar :)

Så kjedelig! Men jeg hadde jo positivt på søndag, det er jo 3 dager siden.. pleier du å stole mest på temping? Takk for svar :)
Ja, jeg stoler mest på temping, siden el-testene kan bli positive uten at egget slipper, altså at det prøver, men ikke klarer. Så kan hende egget prøver å slippe igjen senere. Men for å kunne stole på tempingen, må man jo tempe til samme tid hver dag, og ha nok timer sammenhengende søvn (samt ikke ha forstyrrende faktorer som alkohol, sykdom etc) :)

Funker bra nok for meg :happy: Har funnet EL på alle syklusene så fremt jeg har tempet vaginalt.
Eggløsning finner den som regel uansett. Blir bare ofte enklere med to desimaler for både deg og apper :)

ACFD6E5F-9135-4406-832C-502B8E6630BB.png

Første innlegg her, vet ikke hvorfor jeg har fått så rart brukernavn
Hadde virkelig håpt denne syklusen skulle klaffe men ser ut som den har droppa alt for mye?:( forventer mens til lørdag

Vis vedlegget 400608
Første innlegg her, vet ikke hvorfor jeg har fått så rart brukernavn
Hadde virkelig håpt denne syklusen skulle klaffe men ser ut som den har droppa alt for mye?:( forventer mens til lørdag
Du kan endre brukernavn inne på brukerkontoen din :)
Du er jo fortsatt over coverline, så tempen kan jo fint øke igjen i morgen. Håpet er ikke over før tr dukker opp :smiley-angelic003

Du kan endre brukernavn inne på brukerkontoen din :)
Du er jo fortsatt over coverline, så tempen kan jo fint øke igjen i morgen. Håpet er ikke over før tr dukker opp :smiley-angelic003
Krysser fingrene!
Pleier alltid få veldig vondt i korsryggen dagene før men kjenner ingenting
veldig spennende det med tempen:hello2

Back
Topp