Vi som temper

Ja jeg får se om noen dager da :) Bare rart testene blei positive dagen etter timen og har holdt seg kjempe sterke frem til nå.. og eggløsningsslimet har økt på i helga? Får det ikke til å stemme..
Tipper du har eggløsning i dag jeg. :love017 Blir spennende å se tempen i morgen. Krysser fingrene for at den går oppover igjen da. :)

FF tror fortsatt EL var torsdag. Spennende å se innen noen dager :joyful:
263D52F7-9B0D-48FB-8886-93BC06CFB238.jpeg

Jeg får det innimellom, men ikke alltid. :) Alle har en økning av østrogen rett før eggløsning, men ikke alltid den vises på charten. Men de gangene den dukker opp, er det veldig kjekt for den blir lett å lese! :)
Ja satse på det er tilfellet her også da! Takk for info, alltid gøy å lære nye ting :)

Har en helt merkelig kurve denne syklusen! Vel og merke har jeg sovet dårlig, og tempet til litt ulike tidspunkt. Og drukket alkohol to av dagene.. har ikke merket store problem med å tempe på litt ulike tidspunkt før, men har ikke sovet så dårlig som nå da.

Først satt ff eggløsning til cd 12, men krysset forsvant etter noen dager. Har aldri hatt så tidlig el før heller, så tror ikke det stemmer. Hadde eggløsningsslim og smerter ca. Cd14-cd16. Hadde forventet temperaturstigning i dag, men nei. Var en del våken i natt, men det skulle vel gitt for høy temp, ikke lav?

Legger ved chart for forrige syklus til sammenligning..

Noen tanker? Føler liksom eggløsningen har vært ut i fra andre symptom, men ser absolutt ikke sånn ut..

Vedlegg

• 9FE1EED6-399F-43AC-B4FF-E4ADF27B5BE9.jpeg
    9FE1EED6-399F-43AC-B4FF-E4ADF27B5BE9.jpeg
    268,9 KB · Visninger: 65
  • BC8BED3D-469E-478F-8A49-6D71EDFCA6EA.jpeg
    BC8BED3D-469E-478F-8A49-6D71EDFCA6EA.jpeg
    262,7 KB · Visninger: 69
Har en helt merkelig kurve denne syklusen! Vel og merke har jeg sovet dårlig, og tempet til litt ulike tidspunkt. Og drukket alkohol to av dagene.. har ikke merket store problem med å tempe på litt ulike tidspunkt før, men har ikke sovet så dårlig som nå da.

Først satt ff eggløsning til cd 12, men krysset forsvant etter noen dager. Har aldri hatt så tidlig el før heller, så tror ikke det stemmer. Hadde eggløsningsslim og smerter ca. Cd14-cd16. Hadde forventet temperaturstigning i dag, men nei. Var en del våken i natt, men det skulle vel gitt for høy temp, ikke lav?

Legger ved chart for forrige syklus til sammenligning..

Noen tanker? Føler liksom eggløsningen har vært ut i fra andre symptom, men ser absolutt ikke sånn ut..
Tipper tempen din vill øke i morgen da☺️❤️

Hadde håpet at EL kom før denne perioden siden vi har vært på påskeferie på hytta med familien:smiley-ashamed005 Ble ikke akkurat romantisk sengekos :happy3 Krysset kom i dag, så da rakk vi å legge godt med aksjer før samboeren måtte hjem og jobbe onsdag og :smiley-ashamed004

Har virkelig tro på denne PP, men usikker på om jeg vil ha sein desemberbarn :nailbiting: men er jo stor sjanse for at det går over i januar :smiley-angelic003 Hva tenker dere om sein desemberbarn? :happy:

Vedlegg

• Screenshot_20230407_095057.jpg
    Screenshot_20230407_095057.jpg
    325,5 KB · Visninger: 59
Hadde håpet at EL kom før denne perioden siden vi har vært på påskeferie på hytta med familien:smiley-ashamed005 Ble ikke akkurat romantisk sengekos :happy3 Krysset kom i dag, så da rakk vi å legge godt med aksjer før samboeren måtte hjem og jobbe onsdag og :smiley-ashamed004

Har virkelig tro på denne PP, men usikker på om jeg vil ha sein desemberbarn :nailbiting: men er jo stor sjanse for at det går over i januar :smiley-angelic003 Hva tenker dere om sein desemberbarn? :happy:
Ikke så lett med familien rundt, men godt å ha fått lagt inn aksjer da!

Tenker barn i desember ikke er optimalt ut fra praktiske forhold, men ville ikke vektlagt det for mye hvis dere kan klare de praktiske tingene. ❤️

Kurven min ser fremdeles ganske håpløs ut.. kjennes jo virkelig som eggløsningen har vært, men den har antakelig ikke det da? Kan den det uten stigning?

Vedlegg

• 8F7CDCEF-7AA1-4202-8DFE-AF866F220E11.jpeg
    8F7CDCEF-7AA1-4202-8DFE-AF866F220E11.jpeg
    291,1 KB · Visninger: 43
Kurven min ser fremdeles ganske håpløs ut.. kjennes jo virkelig som eggløsningen har vært, men den har antakelig ikke det da? Kan den det uten stigning?
Jeg hadde akkurat samme problemet forrige måned! Grusomt irriterende. Hadde sterke tester og skikkelig symptomer på EL men tempen steg aldri. Når jeg tok blodprøve en uke etterpå hadde jeg 3 i progesteron og TR en uke etter det igjen. Gynekologen sa at noen ganger bare hoppa kroppen over eggløsning :)

Back
Topp