Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man bør ha minst 4 timer sammenhengende søvnHvor lenge må jeg ha sammenhengende søvn før jeg kan tempe?
Nå har barna sovet greit den siste uken, så jeg vurderer å tempe i neste syklus da jeg sliter med å finne el..
De sier vel 3 timer, men for noen er det viktigst å tempe til samme tid uansett søvn, og for andre så spiller ikke tidspunkt noen rolle så lenge de temper etter lengste søvnen.Hvor lenge må jeg ha sammenhengende søvn før jeg kan tempe?
Nå har barna sovet greit den siste uken, så jeg vurderer å tempe i neste syklus da jeg sliter med å finne el..
Jeg får lavest temp hvis jeg bare temper når jeg halvveis våkner på natt, sånn som når mini begynner å røre seg og skal over til oss. Hun må ha litt hjelp og han sover jo som en stein såfremt jeg ikke sparker han ut av senga.Hvor lenge må jeg ha sammenhengende søvn før jeg kan tempe?
Man bør ha minst 4 timer sammenhengende søvn
De sier vel 3 timer, men for noen er det viktigst å tempe til samme tid uansett søvn, og for andre så spiller ikke tidspunkt noen rolle så lenge de temper etter lengste søvnen.
Takk jeg må kanskje prøve meg litt frem og se hvordan kroppen oppfører seg bekymrer meg mest for antall timer sammenhengende søvn..er som regel oppe 1 gang om natten på en god natt..Jeg får lavest temp hvis jeg bare temper når jeg halvveis våkner på natt, sånn som når mini begynner å røre seg og skal over til oss. Hun må ha litt hjelp og han sover jo som en stein såfremt jeg ikke sparker han ut av senga.
Hvilket termometer?Jeg er superimponert over det termometeret jeg kjøpte. Det legger inn info selv når jeg trykker på det med tlf låst opp! Og jeg temper bare når det er noe på natt og får såå jevn temp! Hadde ikke trodd det var så lett å komme inn i det igjen!
Vis vedlegget 404263
Beurer ot30 funker kun med ovy-appen men det er helt ok. Må ikke ha premium hellerHvilket termometer?
Hva mener du med:Jeg er superimponert over det termometeret jeg kjøpte. Det legger inn info selv når jeg trykker på det med tlf låst opp! Og jeg temper bare når det er noe på natt og får såå jevn temp! Hadde ikke trodd det var så lett å komme inn i det igjen!
Vis vedlegget 404263
Temper du hvis du blir vekket liksom? Prøver å sette meg inn i detteOg jeg temper bare når det er noe på natt og får såå jevn temp!
Hvis jentungen begynner å romstrere og jeg våkner av det så temper jeg før jeg reagerer noe mer og sover videre når hun har lagt seg for å sove igjen. Hun kommer over til oss nesten hver natt så da temper jeg på den tiden hun kommer over som er alt ifra kl 3-7Hva mener du med:
Temper du hvis du blir vekket liksom? Prøver å sette meg inn i dette
Du vil nok ikke bli klok på tempen før evt neste syklus. Sånn er det når man begynner å tempe midt i en syklusTrykker jeg på den knappen hvor den ene grafen kanskje har blitt tatt feil ser grafen sånn ut. Ble ikke mer klokere fordet men
Du vil nok ikke bli klok på tempen før evt neste syklus. Sånn er det når man begynner å tempe midt i en syklus