Vi som temper

I dag var tempen enda mer på vei nedover.
Våknet ikke til TR i dag heller. Så får se an om den kommer snikende i løpet av dagen.

Det bildet med krysset - kan dette være festedipp? :rolleyes:

Vedlegg

• EA45ADD3-B303-4BB2-A605-42345BE4F088.jpeg
    EA45ADD3-B303-4BB2-A605-42345BE4F088.jpeg
    442,6 KB · Visninger: 60
  • 2CFB712F-7E8D-4CC4-96B7-EE9D24F5ABFD.jpeg
    2CFB712F-7E8D-4CC4-96B7-EE9D24F5ABFD.jpeg
    597,4 KB · Visninger: 53
Last edited:
Våknet ikke til TR i dag heller. Så får se an om den kommer snikende i løpet av dagen.

Nå er jo alle forskjellige, men tempen min pleier å synke sånn før TR, og da kommer blødningen på dag 3 med synkende temp.

Mine målinger syklusen jeg ble gravid i januar! 17+6 i dag!
AC372C99-9CF5-4624-A6CB-B71A48D7BE8E.jpeg

Sett gjentatte flere med samme syklus har det samme tilfellet. Prøvde å utregne at jeg kanskje hadde el/egget slapp litt før da jeg har en syklus på 25dager :hilarious:

Men dette blir jo bare vill gjetting
Trodde det var vanlig med eggløsning på cd14 ved 28 dager syklus jeg :playful: eggløsningen min er jo cd14, men egget slipper vel innen to døgn etter positiv eggløsningstest!

28 dagers syklus med EL på CD14 er jo det som er gjennomsnittet og standarden etter boka.
Er vel ideelt med 14 dagers lutealfase, så på en 25 dagers burde EL være på CD11 da @Juliii
Men alle er jo forskjellige. Lutealfasen burde være like lang hver gang, men folikkelfasen kan variere fra mnd til mnd.
Jeg hadde f.eks. 26-29 dagers syklus med 16 dagers lutealfase, så EL på CD10-13

28 dagers syklus med EL på CD14 er jo det som er gjennomsnittet og standarden etter boka.
Er vel ideelt med 14 dagers lutealfase, så på en 25 dagers burde EL være på CD11 da @Juliii
Men alle er jo forskjellige. Lutealfasen burde være like lang hver gang, men folikkelfasen kan variere fra mnd til mnd.
Jeg hadde f.eks. 26-29 dagers syklus med 16 dagers lutealfase, så EL på CD10-13

Når jeg har testet med strimmel har denne vært positiv CD11/12

Trodde det var vanlig med eggløsning på cd14 ved 28 dager syklus jeg :playful: eggløsningen min er jo cd14, men egget slipper vel innen to døgn etter positiv eggløsningstest!

Jeg har hatt positiv el test med strimmel cd11/12 så da kan jeg regne med egget slippet cd12/13?? Eller tenker jeg feil da? :rolleyes:

Hei, har et spørsmål til dere som temper :angelic: måler dere bare temp eller bruker dere også strimmel EL-tester?

Hei, har et spørsmål til dere som temper :angelic: måler dere bare temp eller bruker dere også strimmel EL-tester?
Jeg er ny i temping (2 dager :hilarious:) men kommer til å bruke el-tester også. Mest fordi jeg er nyskjerrig og vil følge meg, og pga aksjelegging :)

Back
Topp