Spennende! Når skal du teste?Da har vi truffet ihvertfall med aksjer Da det ble lagt inn CD12 og CD14. Så får man håpe dette er gullegget da jeg er allerede 2/3 dager forsinket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Når skal du teste?Da har vi truffet ihvertfall med aksjer Da det ble lagt inn CD12 og CD14. Så får man håpe dette er gullegget da jeg er allerede 2/3 dager forsinket
Tester også, tempen øker jo ETTER el, men strimlene blir positive litt før. Så med tester rekker vi å legge inn aksjer, og så ser jeg at eggløsning faktisk har vært når tempen øker.Hei, har et spørsmål til dere som temper måler dere bare temp eller bruker dere også strimmel EL-tester?
Spennende! Når skal du teste?
Jeg bruker begge delerHei, har et spørsmål til dere som temper måler dere bare temp eller bruker dere også strimmel EL-tester?
Masse ykke tilVurderer enten i dag eller i morgen. Må prøve å få kjøpt meg test idag så lenge ikke TR dukker opp idag Er bare ikke så lett når samboer er med
Masse ykke til
Åå så kjedelig!! Hehe, vet ikke samboer at du skal teste?Selvfølgelig var apoteket stengt. Så må få lurt meg ut en tur i morgen Da uten samboeren ville ikke gå til innkjøp av rfsu da jeg ser flere har dårlig erfaring med dette merket. Så blir å gå til innkjøp av CB digital så lenge ikke TR melder ankomst synes dette er så nervepirrende!! Tenk om det er en spire! En terminspire!!
Åå så kjedelig!! Hehe, vet ikke samboer at du skal teste?
Såå gøy om det er en terminspire inni der! Håper for deg
Så kjedelig tr kom nå er jeg relativt ny i temping, men ser du startet veldig sent å tempe i syklusen, kan du stole på at el var på cd 21 da?Og der kom TR. Den skuffer ikke og dukker alltid opp Legger jeg ved alle tempinger så ser jeg jo at egget ikke har sluppet før veldig sent i syklusen hvis det stemmer med krysset på ff appen. har dere brukt noe medisiner for å få EL før? For dette rekker jo ikke egget å gjøre noe på denne korte tiden
Så kjedelig tr kom nå er jeg relativt ny i temping, men ser du startet veldig sent å tempe i syklusen, kan du stole på at el var på cd 21 da?
Hvis det stemmer så er lutealfasen din altfor kort og du burde kanskje snakket med lege/gynekolog?
Kjipt at tr kom.. Ville tempet i hvert fall en syklus til før du evt kontakter gyn. Du kan ha hatt el før du begynte å tempe (noe jeg tenker er sannsynlig), og at dagen du fikk et dipp i tempen ble tempen påvirket av noeOg der kom TR. Den skuffer ikke og dukker alltid opp Legger jeg ved alle tempinger så ser jeg jo at egget ikke har sluppet før veldig sent i syklusen hvis det stemmer med krysset på ff appen. har dere brukt noe medisiner for å få EL før? For dette rekker jo ikke egget å gjøre noe på denne korte tiden
Kjipt du får tempe en hel syklus til før du undersøker medisiner, men det vanlige når man har kort lutealfase er å få progesteron for å forlenge den først.Og der kom TR. Den skuffer ikke og dukker alltid opp Legger jeg ved alle tempinger så ser jeg jo at egget ikke har sluppet før veldig sent i syklusen hvis det stemmer med krysset på ff appen. har dere brukt noe medisiner for å få EL før? For dette rekker jo ikke egget å gjøre noe på denne korte tiden
Kjipt du får tempe en hel syklus til før du undersøker medisiner, men det vanlige når man har kort lutealfase er å få progesteron for å forlenge den først.
Jeg har kort lutealfase. Får el mellom dag 18 og 22, og så kommer mensen ca 8 dager etter det. Jeg brukte lang til på å bli gravid med første, menjeg ble til slutt gravid uten hjelp. Tok 10 måneder, endte i MA i uke 7. Fikk crinone etter neste eggløsning og ble gravid, den holdt til termin. Nå prøvde vi 3 måneder uten hjelp, uten resultat. Deretter brukte jeg lutinus på pp4 og ble gravid. Mistet desverre i kjemisk. Nå er vi på første pp etter det, bruker lutinus. Er 7dpo så vet ikke pm det har klaffet endahar du noe erfaring med denne type behandling? hørt forskjellige har brukt forskjellige metoder som har fungert og ikke brukt mange PP før det har klaffet.
men da trenger vell en lege/gynekolog man finner EL sent i flere enn 1 syklus regner jeg med??
Jeg har kort lutealfase. Får el mellom dag 18 og 22, og så kommer mensen ca 8 dager etter det. Jeg brukte lang til på å bli gravid med første, menjeg ble til slutt gravid uten hjelp. Tok 10 måneder, endte i MA i uke 7. Fikk crinone etter neste eggløsning og ble gravid, den holdt til termin. Nå prøvde vi 3 måneder uten hjelp, uten resultat. Deretter brukte jeg lutinus på pp4 og ble gravid. Mistet desverre i kjemisk. Nå er vi på første pp etter det, bruker. Er 7dpo så vet ikke pm det har klaffet enda
Begge deler er syntetisk progesteron. Det blir vanligvis produsert av corpus luteum mellom el og mens, og det er det som gjør at mensen ikke kommer med en gang. Crinone er krem, og lutinus er piller. Begge deler settes vaginalt og er noe skikkelig søl! Men veldig verdt det. De fleste tar en blodprøve en stund etter eggløsning for å se om de har nok progesteron eller ikke, dersom blodprøvene viser lite progesteron så får man det skrevet ut fra neste syklus. Jeg tok ikke blodprøver men fikk det på grunnlag av historikk med kort lutealfase samt spontanabort.Håper for dere
Gyn jeg var hos for ikke lenge siden sa vi var heldige som traff når jeg ble gravid i 2020.
Hvilke type behandling er lutinus og Crinone?? Og hvilke prosedyre må man igjennom før man blir satt på det?
Det her er helt nye ting for meg
Begge deler er syntetisk progesteron. Det blir vanligvis produsert av corpus luteum mellom el og mens, og det er det som gjør at mensen ikke kommer med en gang. Crinone er krem, og lutinus er piller. Begge deler settes vaginalt og er noe skikkelig søl! Men veldig verdt det. De fleste tar en blodprøve en stund etter eggløsning for å se om de har nok progesteron eller ikke, dersom blodprøvene viser lite progesteron så får man det skrevet ut fra neste syklus. Jeg tok ikke blodprøver men fikk det på grunnlag av historikk med kort lutealfase samt spontanabort.
Det er ganske lavterskel å begynne på det så det er lenge før de eventuelt tenker ivfMen må vært i ivf forsøk før man settes på dette, eller skriver lege dette ut på resept for å se om dette fungerer før man settes på ivf forsøk??
Det er ganske lavterskel å begynne på det så det er lenge før de eventuelt tenker ivf