Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har gjort det og har hatt målinger i samme sjiktet som de gangene jeg har sovet sammenhengende. Om det er riktig derimot det er jeg usikker på, men har hatt urolig søvn flere ganger siste mndHvis jeg har noen små oppvåkninger, men sovner igjen, er det ikke vits å tempe da?
Jeg fikk ikke 3 t sammenhengende søvn, men tempen lå rundt samme sted som den har gjort tidligere..
Jeg synes det er utrolig vanskelig å få 3 timer sammenhengende søvn jeg la den inn i FF, syntes den var så close de andre målingen, så jeg satser på den e ok. Er bare på cd 10Jeg har gjort det og har hatt målinger i samme sjiktet som de gangene jeg har sovet sammenhengende. Om det er riktig derimot det er jeg usikker på, men har hatt urolig søvn flere ganger siste mnd
Hadde også kort peak denne syklusen. Gikk rett på maksimal fertilitet den ene dagen med negativ test dagen før og etter tester du i tillegg eller bare temp?Kan dette være feil? Om det stemmer så har jeg bare hatt noen vage symptomer på el, og peaken har vært veldig kort
Pleier du å ha lang peak? I forrige syklus hadde jeg peak i 2 dager..Hadde også kort peak denne syklusen. Gikk rett på maksimal fertilitet den ene dagen med negativ test dagen før og etter tester du i tillegg eller bare temp?
Bruker digital test, synes de er mer pålitelig. Så temper jeg i tillegg. Sist hadde jeg høy fertilitet en dag før maksimal fertilitet. Denne gangen var det rett på maksimal, så skulle nok testet to ganger om dagen. Men vi la heldigvis inn aksjer både før og under eggløsning, så krysser fingrene. Når pleier du å ha eggløsning? Lurt å legge aksjer i det tidsrommet i tilfellePleier du å ha lang peak? I forrige syklus hadde jeg peak i 2 dager..
Jeg har pcos, så testing etter el er litt tricky, testene blir alltid positive ved ca 5 min, men jeg må se hvor raskt teststreken blir sterk. Jeg testet ikke etter el på cd 10, men på cd 11, ettermiddag, ble den litt raskere sterk enn på cd 9. Jeg glemte å teste på kvelden cd 11.
I forrige syklus hadde jeg veldig mye som skjedde i kroppen på denne tiden, men nå kjenner jeg ingenting. Klarer ikke helt å tro at el har vært heller
Burde nesten lagt inn aksjer hele tiden hvis el kan komme i hytt og vær godt dere er sikkret, nå blir det spennende å se de neste dageneBruker digital test, synes de er mer pålitelig. Så temper jeg i tillegg. Sist hadde jeg høy fertilitet en dag før maksimal fertilitet. Denne gangen var det rett på maksimal, så skulle nok testet to ganger om dagen. Men vi la heldigvis inn aksjer både før og under eggløsning, så krysser fingrene. Når pleier du å ha eggløsning? Lurt å legge aksjer i det tidsrommet i tilfelle
Åhh skjønner at det ikke et bare bare da! Heier på dere Håper det klaffer denne pp!Burde nesten lagt inn aksjer hele tiden hvis el kan komme i hytt og vær godt dere er sikkret, nå blir det spennende å se de neste dagene
El var på cd 53 i pp 1, cd 20 i pp 2, og nå er jeg i pp 3. vi la inn aksjer dagen før FF mener el var, så om det stemmer så burde det holde. men jeg må bare fortsette å teste og tempe. Fikk ikke tempet i dag pga lite søvn, det var litt kjipt kjenner jeg
Tusen takk heier på dere også! Kanskje vi møtes i februar forumetÅhh skjønner at det ikke et bare bare da! Heier på dere Håper det klaffer denne pp!
Håper! Hadde vært såå koseligTusen takk heier på dere også! Kanskje vi møtes i februar forumet
FF pleier å sette kryss når du har hatt økt temp i 3 dager ca. Det vil si at når det kommer opp kryss så.er det tre dager siden egget slapp, og siden det kun lever i 24 timer ubefruktet så vil det være for sent tre dager etter. Prøving er forvirrende innimellom, helt greit å spørre foresten så KAN krysset flytte seg i ettertid dersom du legger inn info som gjør at ff mener du ikke hadde el på det tidspunktet alikavel.Noen som forklare? Når man får opp det krysset i ff appen? Vil det si det er for sent for legge inn aksjer, eller har man da 24t? Lenge siden jeg har tempet og husker ikke alt Noen som kan forklare så det blir lettere å skjønne dette?
FF pleier å sette kryss når du har hatt økt temp i 3 dager ca. Det vil si at når det kommer opp kryss så.er det tre dager siden egget slapp, og siden det kun lever i 24 timer ubefruktet så vil det være for sent tre dager etter. Prøving er forvirrende innimellom, helt greit å spørre foresten så KAN krysset flytte seg i ettertid dersom du legger inn info som gjør at ff mener du ikke hadde el på det tidspunktet alikavel.
FF pleier å sette kryss når du har hatt økt temp i 3 dager ca. Det vil si at når det kommer opp kryss så.er det tre dager siden egget slapp, og siden det kun lever i 24 timer ubefruktet så vil det være for sent tre dager etter. Prøving er forvirrende innimellom, helt greit å spørre foresten så KAN krysset flytte seg i ettertid dersom du legger inn info som gjør at ff mener du ikke hadde el på det tidspunktet alikavel.