Vi som temper

Er ikke denne tempet ute å kjøre mtp jeg har TR?

Er det fordi tempen innretter seg og bruker tid å registrere «normal temp» før den loggfører ordentlig temp og derfor er veldig hakkete? Den var jo også dette før jeg fikk TR :confused005

Vedlegg

• 5193C5A1-483E-4CF0-845F-61E66DF146CF.jpeg
    5193C5A1-483E-4CF0-845F-61E66DF146CF.jpeg
    585,4 KB · Visninger: 51
Hvis jeg har noen små oppvåkninger, men sovner igjen, er det ikke vits å tempe da?
Jeg fikk ikke 3 t sammenhengende søvn, men tempen lå rundt samme sted som den har gjort tidligere..

Hvis jeg har noen små oppvåkninger, men sovner igjen, er det ikke vits å tempe da?
Jeg fikk ikke 3 t sammenhengende søvn, men tempen lå rundt samme sted som den har gjort tidligere..
Jeg har gjort det og har hatt målinger i samme sjiktet som de gangene jeg har sovet sammenhengende. Om det er riktig derimot det er jeg usikker på, men har hatt urolig søvn flere ganger siste mnd :)

Jeg har gjort det og har hatt målinger i samme sjiktet som de gangene jeg har sovet sammenhengende. Om det er riktig derimot det er jeg usikker på, men har hatt urolig søvn flere ganger siste mnd :)
Jeg synes det er utrolig vanskelig å få 3 timer sammenhengende søvn :hilarious: jeg la den inn i FF, syntes den var så close de andre målingen, så jeg satser på den e ok. Er bare på cd 10 :)

Kan dette være feil? Om det stemmer så har jeg bare hatt noen vage symptomer på el, og peaken har vært veldig kort :confused005

Vedlegg

• Screenshot_20230511_100718_FF App.jpg
    Screenshot_20230511_100718_FF App.jpg
    287,9 KB · Visninger: 54
Når man får opp krysset på ff appen. Vil det si da at man da har 24 timer på seg å legge inn aksje hvis det skal være noe form for håp? Eller mistolker jeg hele greia? :rolleyes:

Hadde også kort peak denne syklusen. Gikk rett på maksimal fertilitet den ene dagen med negativ test dagen før og etter o_O tester du i tillegg eller bare temp?
Pleier du å ha lang peak? I forrige syklus hadde jeg peak i 2 dager..
Jeg har pcos, så testing etter el er litt tricky, testene blir alltid positive ved ca 5 min, men jeg må se hvor raskt teststreken blir sterk. Jeg testet ikke etter el på cd 10, men på cd 11, ettermiddag, ble den litt raskere sterk enn på cd 9. Jeg glemte å teste på kvelden cd 11.
I forrige syklus hadde jeg veldig mye som skjedde i kroppen på denne tiden, men nå kjenner jeg ingenting. Klarer ikke helt å tro at el har vært heller o_O

Pleier du å ha lang peak? I forrige syklus hadde jeg peak i 2 dager..
Jeg har pcos, så testing etter el er litt tricky, testene blir alltid positive ved ca 5 min, men jeg må se hvor raskt teststreken blir sterk. Jeg testet ikke etter el på cd 10, men på cd 11, ettermiddag, ble den litt raskere sterk enn på cd 9. Jeg glemte å teste på kvelden cd 11.
I forrige syklus hadde jeg veldig mye som skjedde i kroppen på denne tiden, men nå kjenner jeg ingenting. Klarer ikke helt å tro at el har vært heller o_O
Bruker digital test, synes de er mer pålitelig. Så temper jeg i tillegg. Sist hadde jeg høy fertilitet en dag før maksimal fertilitet. Denne gangen var det rett på maksimal, så skulle nok testet to ganger om dagen. Men vi la heldigvis inn aksjer både før og under eggløsning, så krysser fingrene. Når pleier du å ha eggløsning? Lurt å legge aksjer i det tidsrommet i tilfelle :knegg:

Vedlegg

• DA6EB70D-1060-4C5A-8116-4E24AD23E677.jpeg
    DA6EB70D-1060-4C5A-8116-4E24AD23E677.jpeg
    590,4 KB · Visninger: 38
Bruker digital test, synes de er mer pålitelig. Så temper jeg i tillegg. Sist hadde jeg høy fertilitet en dag før maksimal fertilitet. Denne gangen var det rett på maksimal, så skulle nok testet to ganger om dagen. Men vi la heldigvis inn aksjer både før og under eggløsning, så krysser fingrene. Når pleier du å ha eggløsning? Lurt å legge aksjer i det tidsrommet i tilfelle :knegg:
Burde nesten lagt inn aksjer hele tiden hvis el kan komme i hytt og vær :hilarious: godt dere er sikkret, nå blir det spennende å se de neste dagene :D
El var på cd 53 i pp 1, cd 20 i pp 2, og nå er jeg i pp 3. :confused005 vi la inn aksjer dagen før FF mener el var, så om det stemmer så burde det holde. :) men jeg må bare fortsette å teste og tempe. Fikk ikke tempet i dag pga lite søvn, det var litt kjipt kjenner jeg

Burde nesten lagt inn aksjer hele tiden hvis el kan komme i hytt og vær :hilarious: godt dere er sikkret, nå blir det spennende å se de neste dagene :D
El var på cd 53 i pp 1, cd 20 i pp 2, og nå er jeg i pp 3. :confused005 vi la inn aksjer dagen før FF mener el var, så om det stemmer så burde det holde. :) men jeg må bare fortsette å teste og tempe. Fikk ikke tempet i dag pga lite søvn, det var litt kjipt kjenner jeg
Åhh skjønner at det ikke et bare bare da! Heier på dere :love7 Håper det klaffer denne pp!

Kjenner ikke på testetrang når jeg temper, for da har jeg målt noe, men fy det er spennende å gå og vente på IKM :facepalm:

I går fikk jeg endelig nytt basaltermometer i posten etter en uke med febertermometer, så nå kan jeg tempe ‘korrekt’ igjen. Null problem å få reklamert på det forrige som levde i 14 dager (BP)

Vedlegg

• IMG_9863.jpeg
    IMG_9863.jpeg
    542,4 KB · Visninger: 49
Noen som forklare? Når man får opp det krysset i ff appen? Vil det si det er for sent for legge inn aksjer, eller har man da 24t? Lenge siden jeg har tempet og husker ikke alt :dance008 Noen som kan forklare så det blir lettere å skjønne dette?

Noen som forklare? Når man får opp det krysset i ff appen? Vil det si det er for sent for legge inn aksjer, eller har man da 24t? Lenge siden jeg har tempet og husker ikke alt :dance008 Noen som kan forklare så det blir lettere å skjønne dette?
FF pleier å sette kryss når du har hatt økt temp i 3 dager ca. Det vil si at når det kommer opp kryss så.er det tre dager siden egget slapp, og siden det kun lever i 24 timer ubefruktet så vil det være for sent tre dager etter. Prøving er forvirrende innimellom, helt greit å spørre :Heartred foresten så KAN krysset flytte seg i ettertid dersom du legger inn info som gjør at ff mener du ikke hadde el på det tidspunktet alikavel.

FF pleier å sette kryss når du har hatt økt temp i 3 dager ca. Det vil si at når det kommer opp kryss så.er det tre dager siden egget slapp, og siden det kun lever i 24 timer ubefruktet så vil det være for sent tre dager etter. Prøving er forvirrende innimellom, helt greit å spørre :Heartred foresten så KAN krysset flytte seg i ettertid dersom du legger inn info som gjør at ff mener du ikke hadde el på det tidspunktet alikavel.

Har aldri opplevd når jeg fikk kryss sist gang det flyttet på seg, men skal sies dette er lenge siden og tempet da bare 1 måned :hilarious:

Men da føler jeg meg litt klokere

Ja, det å finne EL og skjønne syklusen er jo noen ganger som å finne nålen i høystakken :rolleyes:

Skal sies forje måned som jeg tempet for sent i måned fikk jeg striplet kryss samt hadde syklus på 2 dager lengre enn hva jeg pleier å ha.

Den syklusen som det ikke er kryss er syklusen jeg er i nå :dance008 Men regner ikke med jeg får EL så tidlig som nå men heller om noen dager. Hvis ikke EL blir forflyttet da syklusen varte noen dager lengre forje syklus:confused005

Vedlegg

• B8A10387-7F8D-45E1-B4D8-163A5491D9B6.jpeg
    B8A10387-7F8D-45E1-B4D8-163A5491D9B6.jpeg
    584,8 KB · Visninger: 40
  • FE4E9429-C189-4615-90A9-00854A3B1177.jpeg
    FE4E9429-C189-4615-90A9-00854A3B1177.jpeg
    649,1 KB · Visninger: 40
Klarte selvfølgelig å få litt i underkant av 4 timer søvn i natt :rolleyes: Så fikk jo da ingen graf på FF. Så nå vet jeg ikke om det skulle ha gått oppover eller hvordan jeg ligger an i banen.

Vedlegg

• 974705BA-B777-496A-AF2C-ED8FC750C12C.jpeg
    974705BA-B777-496A-AF2C-ED8FC750C12C.jpeg
    578,2 KB · Visninger: 37
Back
Topp