Vi som temper

Hvis jeg har noen små oppvåkninger, men sovner igjen, er det ikke vits å tempe da?
Jeg fikk ikke 3 t sammenhengende søvn, men tempen lå rundt samme sted som den har gjort tidligere..
Det hender jeg ikke får tre timer sammenhengende søvn, men temper likevel. Jeg får en ganske ålreit kurve likevel, iallefall godt nok til at jeg kan se en helhet :)

Det hender jeg ikke får tre timer sammenhengende søvn, men temper likevel. Jeg får en ganske ålreit kurve likevel, iallefall godt nok til at jeg kan se en helhet :)
Takk, så bra! håper det gjelder her også :) tar nok litt tid å bli kjent med tempen å finne en flyt, men det var veldig stressende å tempe kjenner jeg :hilarious:

Var sikker på at tr skulle komme på besøk snart siden tempen gikk ned i går, men så hoppet den opp igjen i dag :happy090 Da fikk man ho et lite håp igjen.. Noen som er god på temping som klarer å lese ut no fra denne kurven? Er første ordentlige kurven hvor FF har satt inn el, så er litt nybegynner:angelic:

Vedlegg

• A27366BB-425D-40DB-BB75-79653075E26E.jpeg
    A27366BB-425D-40DB-BB75-79653075E26E.jpeg
    585,9 KB · Visninger: 74
Det skjønner jeg så godt! Jeg var veldig opphengt i det i starten, og er ganske sikker på at jeg sov litt dårligere enn nødvendig fordi jeg styrte sånn med den tempingen :) Men etter en stund ble det bare en vane, og med termometer med minne så er det kjapt gjort! Jeg merker mer utsalg dersom jeg har vært oppe og gått før jeg temper, enn om jeg har sovet mindre enn tre timer eller temper litt før "normal" tid, men det er jo sikkert veldig individuelt også :happy:

Lurer på om noen kan hjelpe meg og se på dette, når jeg evnt har hatt eggløsning ? Har hadd feber denne ene runden jeg faktisk temper så mangler noen dager. Cd 16 ser jeg er et ganske hopp men det kan vell bli det «dagen derpå»

Vedlegg

• IMG_4954.png
    IMG_4954.png
    421,8 KB · Visninger: 48
Lurer på om noen kan hjelpe meg og se på dette, når jeg evnt har hatt eggløsning ? Har hadd feber denne ene runden jeg faktisk temper så mangler noen dager. Cd 16 ser jeg er et ganske hopp men det kan vell bli det «dagen derpå»
Hmm, for meg ser det ikke ut som om el har vært enda. Ihvertfall ikke ut i fra denne grafen. Jeg pleier å utelukke temperaturer dersom jeg har drukket alkohol dagen før, for da blir den alltid mye høyere.

Første gang tempen har droppet så mye! Håper at den hopper opp igjen i morgen så kanskje det er festedipp? Kan man få festedipp på 6 dpo?
IMG_2968.jpeg

Var sikker på at tr skulle komme på besøk snart siden tempen gikk ned i går, men så hoppet den opp igjen i dag :happy090 Da fikk man ho et lite håp igjen.. Noen som er god på temping som klarer å lese ut no fra denne kurven? Er første ordentlige kurven hvor FF har satt inn el, så er litt nybegynner:angelic:
Har du tatt gtest for å se om den er positiv? Man kan ikke se noe ut fra grafen om du er gravid eller ikke

Har du tatt gtest for å se om den er positiv? Man kan ikke se noe ut fra grafen om du er gravid eller ikke
Nei det skjønner jeg også. Tenkte bare generelt hva som er mulig å lese ut fra en kurve. Men som jeg har forstått det så e ikke slaget tapt før tempen synker under coverline? De tre siste pp har tempen sunket tre dager til tr kom.

Nei det skjønner jeg også. Tenkte bare generelt hva som er mulig å lese ut fra en kurve. Men som jeg har forstått det så e ikke slaget tapt før tempen synker under coverline? De tre siste pp har tempen sunket tre dager til tr kom.
Slaget er ikke tapt før tr kommer :p Tempen kan synke under coverline når man er gravid også, fordi tempen kan bli mer ustabil pga hormonene. Så det man kan lese ut fra grafen er når el har vært, ellers har jeg erfart at det er lite annet man får ut av den:p

Veldig lik min kurve og jeg vet jeg hadde EL på streken for jeg satt ovitrelle :) Ble gravid her :)
IMG_3484.png

Dagens temp. Undrer på om egget slipper i dag faktisk :wideyed: klokka ville ikke ta tempen her om dagen noe jeg synes var rart men kan være da det ble under 4 timer søvn.

Vedlegg

• A162AE11-5B1E-4C6D-9436-38FC2F77580E.jpeg
    A162AE11-5B1E-4C6D-9436-38FC2F77580E.jpeg
    565,7 KB · Visninger: 50
Back
Topp