Vi som temper!

At du fikk samme streken på CB+ i dag ser jeg på som et godt tegn. ;) Selv om den er svak, så vil jo ikke hcg ha rukket å doble seg fra i går enda. Spent på billigtesten nå! :)

Tusen takk for optimismen. Jeg får gå i graf-galleriet til FF og finne noen gravide som ikke har noen voldsom tempøkning enda 12 dpo. :p Leve håpet!

Sent from my iPad using BV Forum

9 dpo allerede, og ikke testet? ;)
Hehehe, det har ikke vært i tankene mine overhodet å teste så tidlig da jeg har en historie (bestående av ett målepunkt, riktignok) for å få seint positive tester. Fikk først positiv innen frista på 19dpo sist gang, fikk svak positiv etter frista 2-3 dager før. Tester om ei uke om ikke tr har kommet innen da :-)

1384768569786.jpg

Sukk..

- Taster med appen -

Tusen takk for optimismen. Jeg får gå i graf-galleriet til FF og finne noen gravide som ikke har noen voldsom tempøkning enda 12 dpo. :p Leve håpet!

Trenger ikke gå i graf-galleriet for det! :p Den syklusen jeg ble gravid med minstemann hadde jeg veldig jojotemp, med blant annet en dipp under coverline. Da tempen gikk oppover igjen stabiliserte den seg rundt 36,60, noe som var en del lavere enn hva jeg pleide å ha i dpo-temp... ;)

Trenger ikke gå i graf-galleriet for det! :p Den syklusen jeg ble gravid med minstemann hadde jeg veldig jojotemp, med blant annet en dipp under coverline. Da tempen gikk oppover igjen stabiliserte den seg rundt 36,60, noe som var en del lavere enn hva jeg pleide å ha i dpo-temp... ;)

Du er en utrolig fin optimist å ha med på laget. Da gidder jeg ikke sjekke grafer, så får jeg heller fortsette å speide etter postmannen. :D

Hehehe, det har ikke vært i tankene mine overhodet å teste så tidlig da jeg har en historie (bestående av ett målepunkt, riktignok) for å få seint positive tester. Fikk først positiv innen frista på 19dpo sist gang, fikk svak positiv etter frista 2-3 dager før. Tester om ei uke om ikke tr har kommet innen da :)

Åh, du er min testehelt! :D Tenk å klare å vente med testinga sååå lenge... ;) Men kan jo for så vidt forstå det, med tanke på tidligere opplevelser. ;)

Hehehe, det har ikke vært i tankene mine overhodet å teste så tidlig da jeg har en historie (bestående av ett målepunkt, riktignok) for å få seint positive tester. Fikk først positiv innen frista på 19dpo sist gang, fikk svak positiv etter frista 2-3 dager før. Tester om ei uke om ikke tr har kommet innen da :-)
Håper jeg er som deg da! :D Ikm i morgen og bare negative tester enda.

- Taster med appen -

ååhh, kan ikke bare den streka se til å dukke opp snart... :(
Jo det syns jeg altså! Enn at det skal være så vanskelig å få to streker!

- Taster med appen -

Jo det syns jeg altså! Enn at det skal være så vanskelig å få to streker!

- Taster med appen -

Vi håper du bare bruker tid på å produsere hcg. Jeg nekter å gi deg opp for denne syklusen før tr er på besøk altså. :)

Jeg sa egentlig at om dette ikke gikk, med prego og alt, så vil jeg prøve akupunktur. Men jeg veit jo ikke om det et meg. Jeg har jo el tydeligvis. Testen var jo megapositiv, og enda så klaffet det ikke. begynner å lure på om det ikke er meg allikevel, sånn som jeg alltid har trodd. Frustrerende å måtte gå så lenge og lure!

- Taster med appen -

Mange spennende grafer her for tiden :D Tenker at nå MÅ det jo snart komme en positiv test! Bare spent på å se hvem det blir ;)

Her ventes det kun på el. Håper den kommer i løpet av uka :)

Nå må det snart komme noen positive tester her.. Sommerskatt og Fru Johnsen: Tempen ser jo veldig bra ut :)

Jeg har omtrent gitt opp, og gidder nok ikke teste denne mnd..

Ja, det blir spennende å følge med på oss alle fremover. Har selv bestilt flere graviditetstester, jeg klarer ikke å holde meg til annenhver dag fremover - jeg blir å teste hver dag fremover. Skikkelig testetøs altså! :p

Happy humping! :)

Takker! ;)
Liker forøvrig godt hvordan kroppen min plutselig har begynt å oppføre seg. Tidligere kom el tidligst på cd 16, som regel ikke før cd 18-20. Forrige pp kom el på rekordtidlige cd14, slike ting liker en utålmodig sjel meget godt! :p

Back
Topp