Nå skal det testes! *trommevirvel*
- Taster med appen -
Hvor blir det av resultatet???
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå skal det testes! *trommevirvel*
- Taster med appen -
At du fikk samme streken på CB+ i dag ser jeg på som et godt tegn.Selv om den er svak, så vil jo ikke hcg ha rukket å doble seg fra i går enda. Spent på billigtesten nå!
![]()
Hehehe, det har ikke vært i tankene mine overhodet å teste så tidlig da jeg har en historie (bestående av ett målepunkt, riktignok) for å få seint positive tester. Fikk først positiv innen frista på 19dpo sist gang, fikk svak positiv etter frista 2-3 dager før. Tester om ei uke om ikke tr har kommet innen da9 dpo allerede, og ikke testet?![]()
Tusen takk for optimismen. Jeg får gå i graf-galleriet til FF og finne noen gravide som ikke har noen voldsom tempøkning enda 12 dpo.Leve håpet!
Trenger ikke gå i graf-galleriet for det!Den syklusen jeg ble gravid med minstemann hadde jeg veldig jojotemp, med blant annet en dipp under coverline. Da tempen gikk oppover igjen stabiliserte den seg rundt 36,60, noe som var en del lavere enn hva jeg pleide å ha i dpo-temp...
![]()
Hehehe, det har ikke vært i tankene mine overhodet å teste så tidlig da jeg har en historie (bestående av ett målepunkt, riktignok) for å få seint positive tester. Fikk først positiv innen frista på 19dpo sist gang, fikk svak positiv etter frista 2-3 dager før. Tester om ei uke om ikke tr har kommet innen da![]()
Sukk. Men kanskje streken kommer i morgen? Krysser fortsatt fingrene for deg
Håper jeg er som deg da!Hehehe, det har ikke vært i tankene mine overhodet å teste så tidlig da jeg har en historie (bestående av ett målepunkt, riktignok) for å få seint positive tester. Fikk først positiv innen frista på 19dpo sist gang, fikk svak positiv etter frista 2-3 dager før. Tester om ei uke om ikke tr har kommet innen da![]()
Jo det syns jeg altså! Enn at det skal være så vanskelig å få to streker!ååhh, kan ikke bare den streka se til å dukke opp snart...![]()
Jo det syns jeg altså! Enn at det skal være så vanskelig å få to streker!
- Taster med appen -
Yes! Dagens el-test er knallsterk, typ ingen tvil, positiv!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Happy humping!